Vi som temper

Det skjønner jeg! Når har du vanligvis EL?
Den er nok rett rundt hjørnet nå ;)

Rundt CD 17 med letrozol, har ikke EL av meg selv. Men virker ikke ut som at den kommer denne runden, bare kroppen som prøver.

Det der er faktisk akkurat det samme som har skjedd med denne runden! Hadde tre dager pos el-teste hvorav den i midten klart mest positiv. Likevel mener ff at el er på den første av de tre pos el-dagene. Jeg tviler, men lar det stå til [emoji56]
Hvis den ene testen var tydelig sterkere enn de andre ville jeg lagt inn den som positiv, og de andre to som negative. Det er jo den sterkeste testen som indikerer LH-toppen.

b3e47f106b2eca0088905a7b73e89914.png

Det går visst litt opp og ned denne måneden. Kanskje dagens temp er en festedip og den for to dager siden bare er tull og tøys? Jeg blir ikke helt klok på det her. Spennende uke fremover blir det uansett...

Tror det er festedipp. Krysser for tester med 2 streker.

4DC871AF-EC16-472C-978A-F7AD5825894D.jpeg

Dei 2 siste dagane er målt kl 5 men jeg har jo ikkje det som fast Tempe tid. Det er fra kl 7 til 7:30. Kvifor viser den rett tid på Temp da ?

Kan noen svare meg på hva de hule rundingene i FF betyr? :)

Har alle her abonnement eller bruker dere gratisversjonen?

Og hva betyr rødt kryss?

Hvorfor går kurven så opp og ned nå? :meh:
Mister trua, ingen "festedipp" her?

Vedlegg

• IMG_0254.jpg
    IMG_0254.jpg
    156,4 KB · Visninger: 110

Hule rundinger kan være dårlig søvn, temp registrering på uvanlig tid ol.
Jeg har abonnement, men det er fordi jeg liker den fulle oversikten[emoji4]

Hule rundinger betyr at tempen enten er tatt tidligere eller seinere enn du pleier (tror man har slingringsmonn 30 min i hver retning), eller at du har krysset av for søvnmangel, stress, sykdom eller lignende. De temperaturene som har hul runding, blir lagt mindre vekt på enn de andre når ff gjør sine beregninger i jakten på el eller om den tror du er gravid.

Kan ikke svare for de andre, men jeg kjøpte abonnement etter gratisperioden med VIP gikk ut.

Og hva betyr rødt kryss?

Rødt kryss betyr at ff tror den har funnet el. Stiplet linje betyr at den er litt usikker, mens heltrukket linje betyr at den er ganske sikker. Loddrett linje markerer el-dagen og vannrett linje markerer coverline, eller linjen den tror tempen dun kommer til å holde seg over i lutealfasen.

Hvorfor går kurven så opp og ned nå? :meh:
Mister trua, ingen "festedipp" her?

Festedipp skal vel komme et sted mellom 5 og 12 dpo, men trenger ikke komme i det hele tatt. Se på skalaen, temperaturen din varierer ikke mye i det hele tatt!

Back
Topp