Vi som temper

har gjort det bortsett fra i dag , da tempet jeg en time senere enn jeg pleier, men hva betyr det at de er hule :)?

Hule betyr at tempen er tatt på uvanlig tidspunkt i forhold til det du pleier, eller at du har lagt inn annen info (søvnmangel for eksempel) som gjør at ff legger mindre vekt på den tempen enn de andre når den gjør beregninger i forhold til å finne el.

Skikkelig dropp i tempen idag (reelt havnet den mellom 36.0 og 36.1 da jeg måtte dobbeltsjekke; ulempen med 1 desimal). Håper det er EL på ferde her i heimen. Spraystart idag så den bør komme raskt om jeg skal ha nytte av den.

Hva tenker dere?

Vis vedlegget 233513
Temperaturfallet ser jo veldig typisk ut for EL :) håper det er gullegget som er på vei!

Last edited:
6d4c9d17976bf3b3a1c210b595d89908.png

Hva er dette for slags tull? Kan det likevel ha vært festesmerter jeg kjente så tydelig i går? Litt vel tidlig for tempen å falle før tr, og altfor seint til å være el. Blir jammen ikke klok på denne kroppens temperaturregulering. Håper tempen stiger igjen i morgen, ellers skjønner jeg i hvertfall ingenting!
Helt normalt med en dipp noen dager etter EL, jeg har ofte hatt det selv. Den går nok opp igjen skal du se! [emoji4]

Hule betyr at tempen er tatt på uvanlig tidspunkt i forhold til det du pleier, eller at du har lagt inn annen info (søvnmangel for eksempel) som gjør at ff legger mindre vekt på den tempen enn de andre når den gjør beregninger i forhold til å finne el.
okei , takk for svar :)

Dårlig søvn i natt som gjør det vanskelig å tempe.. 05:30 temp 35.9, 06:30 temp 36.3 og 07:10 temp 36.4.. Sov like dårlig før hver temp, men har en teori om at tempmåleren kl 05:30 var kald (iskaldt soverom) da jeg pleier tempe 2 ganger for å unngå den variasjonen. Spesielt når de to siste tempene samsvarer.

Men alt i alt har jeg jo ikke fått konkludert om jeg har hatt EL eller ei uansett :(

IMG_7201.jpg

Dårlig søvn i natt som gjør det vanskelig å tempe.. 05:30 temp 35.9, 06:30 temp 36.3 og 07:10 temp 36.4.. Sov like dårlig før hver temp, men har en teori om at tempmåleren kl 05:30 var kald (iskaldt soverom) da jeg pleier tempe 2 ganger for å unngå den variasjonen. Spesielt når de to siste tempene samsvarer.

Men alt i alt har jeg jo ikke fått konkludert om jeg har hatt EL eller ei uansett :(

Vis vedlegget 233557
Det er så typisk at man sover dårlig akkurat de nettene man vil ha mest mulig nøyaktig måling. Håper tempen gjør et ordentlig hopp i morgen så du får bekreftet at EL har vært :)

Det er så typisk at man sover dårlig akkurat de nettene man vil ha mest mulig nøyaktig måling. Håper tempen gjør et ordentlig hopp i morgen så du får bekreftet at EL har vært :)

Har mine tvil, men kan jo håpe :P

Du tror ikke at det er festedip på dag 10 og at tempen skyter i været? Har du hatt lignende kurvemønster før?
Nei ikke hatt lignende, men coverline er nok litt høy pga rot etter ma. Alt er litt rot denne runden[emoji6] ingen tegn fysisk til graviditet, og det kjenner jeg vanligvis veldig godt på kroppen. Begynt litt brun utflod i kveld, tipper mens i morgen.
Kjenner kroppen godt etter alle disse åra[emoji28] fordelen med å være oppi årene[emoji23] [emoji87]

Nei ikke hatt lignende, men coverline er nok litt høy pga rot etter ma. Alt er litt rot denne runden[emoji6] ingen tegn fysisk til graviditet, og det kjenner jeg vanligvis veldig godt på kroppen. Begynt litt brun utflod i kveld, tipper mens i morgen.
Kjenner kroppen godt etter alle disse åra[emoji28] fordelen med å være oppi årene[emoji23] [emoji87]

Æsj, da har du vel rett. Min syklus ble tullerusk etter MA også. Først nå i pp2 det har begynt å komme seg litt.

Æsj, da har du vel rett. Min syklus ble tullerusk etter MA også. Først nå i pp2 det har begynt å komme seg litt.
Satser på at det ordner seg for oss begge i oktober[emoji1] [emoji173]

Er jo ikke helt enig med ff. Hadde supersterk el-test søndag, så tenkte jeg var 1 dpo i dag?
Vis vedlegget 233626

Det der er faktisk akkurat det samme som har skjedd med denne runden! Hadde tre dager pos el-teste hvorav den i midten klart mest positiv. Likevel mener ff at el er på den første av de tre pos el-dagene. Jeg tviler, men lar det stå til [emoji56]

b3e47f106b2eca0088905a7b73e89914.png

Det går visst litt opp og ned denne måneden. Kanskje dagens temp er en festedip og den for to dager siden bare er tull og tøys? Jeg blir ikke helt klok på det her. Spennende uke fremover blir det uansett...

Det der er faktisk akkurat det samme som har skjedd med denne runden! Hadde tre dager pos el-teste hvorav den i midten klart mest positiv. Likevel mener ff at el er på den første av de tre pos el-dagene. Jeg tviler, men lar det stå til [emoji56]
Ut i fra det jeg kan om el-testing er jo el dagen etter positiv test. Og ff har lagt den dagen man vanligvis har max til en dag jeg hadde negativ test? Har prøvd å endre litt på tempen for å se om den flytter seg, men må nok ha to dager med temping til før det evt kan bli riktig:p Har du prøvd å endre for å se om krysset flytter seg?

b3e47f106b2eca0088905a7b73e89914.png

Det går visst litt opp og ned denne måneden. Kanskje dagens temp er en festedip og den for to dager siden bare er tull og tøys? Jeg blir ikke helt klok på det her. Spennende uke fremover blir det uansett...

Tenker dette er festedippen. Tempen skyter nok opp i morgen :D

CD 22 (!) og drittlei...

IMG_7220.jpg

Back
Topp