Vi som temper

Du har så raske runder! Jeg vil at det skal bli vår tur NÅ!!! Altså, jeg må jo få el først, men det håper jeg skjer i løpet av 5-6 dager. Men med min flax så tar det vel superlang tid...

Er 13 dpo og no tror jeg syklusen tuller. Vil ha heksa no.

Blir nok baby på deg verre med meg.

Er 13 dpo og no tror jeg syklusen tuller. Vil ha heksa no.

Blir nok baby på deg verre med meg.

Jeg begynner å tvile. Aldri mistet før nå. Aldri kommet til pp2 i tidligere prøverunder. Aldri hatt tull med syklusene sånn som nå. Begynner å tro det ikke er meningen at vi skal ha flere barn... men jeg må bare prøve litt til. Føler meg ikke ferdig med småttiser. [emoji849]

Regner med det er det samme som Provera, tabletter du skal ta for å få mensen? Jeg har tatt det tidligere, og fikk da tempstigning før mensen, uten å ha hatt EL. Har nok med innholdet i tablettene å gjøre[emoji4]
Da satser jeg på det. Har fryktet at jeg har EL av meg selv, og at jeg har "ødelagt" alt med Primolout'en takk for svar!

IMG_4500.jpg

Tempen høy igjen. Så her blir det krøll på syklusen. Ellers er det nok overgangsalderen som prøver seg.

IMG_7150.JPG

Vis vedlegget 233088
Tempen høy igjen. Så her blir det krøll på syklusen. Ellers er det nok overgangsalderen som prøver seg.

Hmmm, ellers er det er fin kurve. Jeg kan bare skru ned forventningene denne runden. Cd10 i dag, og jeg starter testing etter el, men har fortsatt småspotting, så det er null håp om at slimhinnene er klar for å ta imot noe befruktet egg når de driver med storrengjøring... [emoji53]

Ser bra ut da. Rett på vei nedover til kaldeste punkt onsdag [emoji1303].

Vi får se :) Tempen hos meg pleier stige litt dagen jeg har EL og så hoppe veldig dagen etter. Men ganske tydelig at EL har vært på tempen!

642cf251e8fc8dfb5e3af1eeee2a4167.png
52168aebdf20fd9b1d8d6d4ac5e2c65c.jpg

Helt plutselig ble det mer spennende enn forventet denne syklusen. Har jo spottet til i forgårs, og så for meg at el kom til å bli like milevis forsinket som forrige runde, men nå ser det ut til at kroppen kjører en utjevningsrunde. Tok første el-test i går etter å ha smurt meg med tonnevis av tålmodighet. Andre test i dag, og den er jammen positiv!! (I hvertfall etter mine beregninger, jeg er ikke så god på det der). Fullt av slim kommer det også (sorry detaljene). Da får jeg bare slepe med meg mannen snarest mulig... Har fryktelig liten tro på at det kommer til å funke denne runden, ettersom slimhinnene aldri i livet kan være klar for eggmottakelse når den har kaster ut gammel slimhinne inntil for to dager siden... [emoji53] Jaja, da er det bare å vente på flere el-tester og temperaturhopp - så blir det testebonanza i neste uke [emoji7]

642cf251e8fc8dfb5e3af1eeee2a4167.png
52168aebdf20fd9b1d8d6d4ac5e2c65c.jpg

Helt plutselig ble det mer spennende enn forventet denne syklusen. Har jo spottet til i forgårs, og så for meg at el kom til å bli like milevis forsinket som forrige runde, men nå ser det ut til at kroppen kjører en utjevningsrunde. Tok første el-test i går etter å ha smurt meg med tonnevis av tålmodighet. Andre test i dag, og den er jammen positiv!! (I hvertfall etter mine beregninger, jeg er ikke så god på det der). Fullt av slim kommer det også (sorry detaljene). Da får jeg bare slepe med meg mannen snarest mulig... Har fryktelig liten tro på at det kommer til å funke denne runden, ettersom slimhinnene aldri i livet kan være klar for eggmottakelse når den har kaster ut gammel slimhinne inntil for to dager siden... [emoji53] Jaja, da er det bare å vente på flere el-tester og temperaturhopp - så blir det testebonanza i neste uke [emoji7]
Wooopwooop! Masse lykke til :D

939594426a2df4abb190650754e268ce.png

Hva er det som skjer? Tempen er høy allerede i dag! Skal dette liksom være en syklus på speed? Blir spennende å se hva el-testen i ettermiddag viser. Sov litt dårlig i natt, så hvis el test fortsatt er pos og tempen i morgen er lav, vurderer jeg å skippe tempen i dag. Skrullekropp altså! Hvis el var i går, har vi bare rukket én ladning med soldater denne runden - håper de var mange! Får etterfylle litt i dag for sikkerhetsskyld...[emoji56]

Skulle ønske man bare kunne vite ut i fra tempen hva som skjedde. Håper på baby, men i dag er jeg litt dårlig form. Håper ikke det klusser til tempen :( det gir jo så forhåpninger :P

Vedlegg

• IMG_4353.PNG
    IMG_4353.PNG
    199 KB · Visninger: 90
939594426a2df4abb190650754e268ce.png

Hva er det som skjer? Tempen er høy allerede i dag! Skal dette liksom være en syklus på speed? Blir spennende å se hva el-testen i ettermiddag viser. Sov litt dårlig i natt, så hvis el test fortsatt er pos og tempen i morgen er lav, vurderer jeg å skippe tempen i dag. Skrullekropp altså! Hvis el var i går, har vi bare rukket én ladning med soldater denne runden - håper de var mange! Får etterfylle litt i dag for sikkerhetsskyld...[emoji56]
Min temp har også en tendens til å stige endel rett etter el. Håper den sitter denne runden ❤️

Back
Topp