Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bah, vi får håpe på bedre lykke neste runde![]()
Dagens utvikling. Kortvarig lykke over at tempen holdt seg høy. Litt brunlig utflod i dag. Forventer temp-stup mot frysepunktet og tr en av de neste dagene. Gidder ikke teste mer. Ønsker meg selv lykke til neste runde [emoji1303]
Det var kortvarig undring..mensen kom i går kveldHvis jeg skulle tolke den helt fritt, ville jeg satt el ved den første dippen, kalt den neste festedipp og vært svært optimistisk på dine vegne over perfekt trifasisk temp-kurve. Neg test knuser jo imidlertid den tolkningen greit. Kan det være at egget ikke har klart slippet første gang, og at kroppen har gitt det en sjanse til? Du burde definitivt være over i dpo-land eller i det minste ha progesteronstigning nå som tempen er såpass høy. Tipper at du får pos test eller tr om ikke så mange dager. Hold oss oppdatert!!
Ja det er godt mulig altså, tempen har jo ikke blitt målt til samme tid som ellers, så det er godt mulig. Den er iallefall fortsatt på samme sporetEnig i at den var litt original, ja. Kan det hende at de åpne sirklene har gitt kunstig høy temp, og at "sannheten" er omtrent ved de tre siste målingene? Det er jo små endringer i temp man måler, så en desimalendring gir store utslag på kurven.
Da er jeg visst plutselig 4dpo, men ser at Ff ikke er helt sikker..
skal sies at jeg har vært syk tidligere denne uken så tempen er ikke helt sikker... [emoji85]
![]()
Alltid kjekt å få noen bonusdager. [emoji1303] Jeg fikk først to bonusdager, men et par dager etter ble de inndratt [emoji13]. Nå starter jeg straks ny runde, så da er det bare å finne frem tålmodigheten igjen...
Vis vedlegget 232491 Hei!
Venter i spenning på første prøveperiode
Jeg er ikke helt enig med ff sin tolkning av EL, jeg tror ikke jeg er så langt fremme. Har hatt regelmessige 36-dagers sykluser til nå, med EL rundt dag 23-24 (sånn apropo tålmodighet ). Så jeg er spent på om appen etterhvert justerer seg slik jeg har sett den har gjort for noen av dere.
Jeg synes temping er så moro! Kjempespennede å bli kjent med egen kropp på den måten.
Jeg går ofte inn på appen bare for å studere grafene Flere som har det sånn?
Her er min tempekurve.
Er min andre periode med termometer, og gleder meg over hvor jevn den blir nå som jeg har litt mer rutine på tempingen.
Har syklus på 30+ dager, så fortsatt en stund til el.
Da er det nok ganske garantert at tanta kommer i morgen.. Kurven er ikke så ulik forrige runde.
Vis vedlegget 232593
Vis vedlegget 232598
Da var det Temp hopp men det er etter 12 timers natt skift. Sov i 5,5 timer og urolig. Tempen er ikkje heilt og stola på da.
Min var reine fjellheimen første runde.Det blir stilig kurve! Håper min også blir jevnere i runde to. Ser vi kjører samme stil med stødig kurs mot frysepunktet, også kalt el [emoji12]

Kjedelig!Da er det nok ganske garantert at tanta kommer i morgen.. Kurven er ikke så ulik forrige runde.
Vis vedlegget 232593