Vi som temper

Tror dere det er for seint å starte temping på cd7? Fikk termometer i posten i dag, og tenkte å starte fra i morgen. Har i utgangspunktet sykluser på 28 dager, men er litt usikker på hva kroppen finner på nå etter MA. Tenkte derfor å jakte litt på gullegget...
Nei, det er ikke for sent [emoji4] FF trenger i utgangspunktet seks målinger før el for å beregne en coverline.

Hmmm kom plutselig til å tenke på at jeg fortsatt har hcg innabords. Vil det klusse til alt kanskje? Jaja, samme gjør det, jeg gir det et forsøk
Min temp var ganske på tur den første syklusen etter MA, men det hjalp meg veldig å føle at jeg gjorde noe, liksom. En bitteliten ting jeg kunne ha kontroll på midt oppi alt. Og jeg fant EL ca to uker etter aborten, selv om jeg fortsatt hadde hCG i kroppen (testet jevnlig), så det hadde jo noe for seg.
Håper du er raskt tilbake i normal syklus! [emoji173]

Min temp var ganske på tur den første syklusen etter MA, men det hjalp meg veldig å føle at jeg gjorde noe, liksom. En bitteliten ting jeg kunne ha kontroll på midt oppi alt. Og jeg fant EL ca to uker etter aborten, selv om jeg fortsatt hadde hCG i kroppen (testet jevnlig), så det hadde jo noe for seg.
Håper du er raskt tilbake i normal syklus! [emoji173]

Takker! Syklusen som startet med MA ble helt tullerusk pga rester og infeksjon, men den varte heldigvis ikke mer enn 28 dager. Nå er jeg i gang med første syklus etter skikkelig tr, så håper den blir lettere å skjønne seg på. Får fortsatt pos g-tester da, så hcg bruker vel litt tid på å forlate meg, før det forhåpentligvis bygger seg raskt opp igjen [emoji1303]

Første pp som temper, endelig kom krysset;)
Måler nå tidligere enn da jeg startet, derfor den blir stiplet?
Har også brukt cb eggløsningstest, som gav fast smil på fredag ettermiddag/kveld.

Vedlegg

• IMG_2484.PNG
    IMG_2484.PNG
    300,1 KB · Visninger: 120
Første pp som temper, endelig kom krysset;)
Måler nå tidligere enn da jeg startet, derfor den blir stiplet?
Har også brukt cb eggløsningstest, som gav fast smil på fredag ettermiddag/kveld.
Stiplet linje betyr at FF tror EL er funnet, men ikke er helt sikker. Kan godt ha sammenheng med at du har endret tidspunkt for tempingen ja :)

aaeb70c4e7913ea89e07f905f4ccef8a.jpg

Er det noe håp for denne pp?
Aldri hatt så lite forandringer i temp før. Skal også sies at på kvelden på dag 13 hadde jeg masse eggløsningsslim med en liten stripe blod i, aldri hatt det før. Heller ikke så mye. Men temperaturen gjør meg litt bekymret

Hei! Ny her, og har nettopp begynt å tempe.

Tempet i munnen først, og det fungerte absolutt ikke, så byttet metode CD14. Vil jeg ha nok informasjon til at FF kan finne EL?

Vedlegg

• IMG_3131.PNG
    IMG_3131.PNG
    216 KB · Visninger: 96
I munn må det vere ein fast plass ikkje opp på tungen og under tungen neste dag. Da vil det bli feil, fast plass i munn.

Håper den finner rett eggløsning, reknar med du tester etter el i tillegg ?

Jeg temper i munnen, det har fungert veldig bra, med noen få unntak som ikke har hatt noen innvirkning på utfallet, men det kan jo skyldes andre omstendigheter enn selve tempingen. Jeg har et fast punkt under tungen som jeg temper hver gang:)

I munn må det vere ein fast plass ikkje opp på tungen og under tungen neste dag. Da vil det bli feil, fast plass i munn.

Håper den finner rett eggløsning, reknar med du tester etter el i tillegg ?
Jeg trodde jeg gjorde det, men er tydeligvis så i ørska på morran... Det er jo ganske tydelig av grafen at jeg ikke får det til :sorry: Jeg får bare prøve igjen!

Ja, har tatt billige eggløsningstester nå, sånne strimler. Synes det er vanskelig å vite når de er positive. Kan det stemme at de er positive tre dager på rad?

Takk for tips! :):)

Back
Topp