Vi som temper

No dei 2 siste timane har jeg hatt ganske intense murringer. Det har murra slik at jeg har følt meg tisse trengt. Håper det er gode tegn.

Murringer er ganske uspesifikt synes jeg. De tre gangene jeg har vært gravid, har det føltes helt likt som de andre syklusene. Murrer i vei og jeg er sikker på at tr kommer hvert sekund. Flyr på do og sjekker i tide og utide. Så, når jeg begynner å bli lei av murringen uten blødning, og usikker på om jeg har husket riktig når forrige tr var, han jeg kommet på at jeg kanskje er gravid. Håper det er et bra tegn for deg, og at du får pos test om få dager!

No dei 2 siste timane har jeg hatt ganske intense murringer. Det har murra slik at jeg har følt meg tisse trengt. Håper det er gode tegn.
Det høres akkurat ut som meg i mai i fjor! Så tissetrengt at jeg holdt på å bli sprø og helt sikker på at TR var rett rundt hjørnet. I stedet kom lillegutt i januar ;) Håper på like mye hell for deg!

Hvor mye er det vanlig at tempen svinger før el? Er det for mye med variasjon mellom 36,67 og 36,52? Ser jo ut som fritt fall på den grafen som tegnes. Stakkars app som skal prøve å få noe fornuftig ut av de målingene...

Hvor mye er det vanlig at tempen svinger før el? Er det for mye med variasjon mellom 36,67 og 36,52? Ser jo ut som fritt fall på den grafen som tegnes. Stakkars app som skal prøve å få noe fornuftig ut av de målingene...
Min temperatur svinger mye mer enn det. FF hevder likevel å ha funnet EL. Håper det stemmer!
32713c14a257426ff12ce4361e052459.jpg

Murringer er ganske uspesifikt synes jeg. De tre gangene jeg har vært gravid, har det føltes helt likt som de andre syklusene. Murrer i vei og jeg er sikker på at tr kommer hvert sekund. Flyr på do og sjekker i tide og utide. Så, når jeg begynner å bli lei av murringen uten blødning, og usikker på om jeg har husket riktig når forrige tr var, han jeg kommet på at jeg kanskje er gravid. Håper det er et bra tegn for deg, og at du får pos test om få dager!

Har opplevd murringer før men ikkje så intens at ein kjenner tissetrangen komme. Murringer ikkje så positiv opplevelse men detta veit eg ikkje.

IMG_4131.jpg

Kjenner så vitt murring i dag. I går hadde jeg store forhåpninger men no er dei heilt vekke. Føltes som egget festa seg i går og at på har godt til grunne. Mista totalt teste trangen når den følelsen er der. Møkka følelse, usj vekk med deg. :angryfire

Har magefølelsen brukt å stemme tidligere? Jeg er livredd for å teste før ikm, for jeg kommer bare til å bli knust hvis det er noe der som ender i kjemisk... da vil jeg heller være lykkelig uvitende. Ser jo unektelig ut som en fin kurve så langt da...

Har magefølelsen brukt å stemme tidligere? Jeg er livredd for å teste før ikm, for jeg kommer bare til å bli knust hvis det er noe der som ender i kjemisk... da vil jeg heller være lykkelig uvitende. Ser jo unektelig ut som en fin kurve så langt da...

Magefølelsen bruker og stemme. Jeg har vert prøver siden 2014 og det har bogna med kjemisk her. Jeg ser om det er kjemisk el ikkje. Det kan jeg sjå fra 12 dpo. Så jeg blir ikkje såra lenger og jeg må begynne og inn sjå at det kanskje ikkje blir noe og.

Prøver så lenge FSH testane er negative.

Magefølelsen bruker og stemme. Jeg har vert prøver siden 2014 og det har bogna med kjemisk her. Jeg ser om det er kjemisk el ikkje. Det kan jeg sjå fra 12 dpo. Så jeg blir ikkje såra lenger og jeg må begynne og inn sjå at det kanskje ikkje blir noe og.

Spennende dager uansett da! Jeg er livredd for at tiden skal løpe fra meg hvis det ikke klaffer veldig snart. Jeg er i den kjedelige perioden mellom tr og el. For tidlig å teste etter el, og en eeeeevighet til dpo-dagene. Første forsøk på temping. Vet ikke helt om jeg har tålmodighet til å fullføre mer enn én runde med det. Saktere graf har jeg aldri tegnet [emoji13]

Er det altså slik at man vil se likheter i grafene? Altså gravid grafene en form og ikke gravid grafene en form? Vet ikke om jeg burde vite akkurat det egentlig, for da kommer jeg jo til å sammenlikne og studere dem også, måned for måned, dag for dag

IMG_4164.jpg

Der var det. Alle gangene jeg har blitt gravid har det blitt positiv fra 6-7 dpo. Nå er jeg 8 dpo da mister jeg håpet. Kritt hvit test i går kveld, barre og vente på heksa.

Skal jeg tørre å håpe da? Synes dette er like skummelt hver mnd. Forrige mnd fant den ikke el, men nå håper jeg dette stiger mer eller holder seg oppe :D negativ test i dag.. så vi får se om noen dager... spennende.

Vedlegg

• IMG_4050.PNG
    IMG_4050.PNG
    202,3 KB · Visninger: 103
Skal jeg tørre å håpe da? Synes dette er like skummelt hver mnd. Forrige mnd fant den ikke el, men nå håper jeg dette stiger mer eller holder seg oppe :D negativ test i dag.. så vi får se om noen dager... spennende.

Ser unektelig meget lovende ut! Krysser fingrene...

8a0d6b08c3aab450f1556b6a66405eb1.png

Se på det her... er jeg på vei mot det absolutte nullpunkt? Hvis tempen stiger etter el, kommer grafen til å bli en eneste stor V.

Back
Topp