Åå, alt man lærer altsåTrifasisk er når kurven har tre faser, i motsetning til den vanlige bifasiske (to faser). Trifasisk kurve er et typisk tidlig tegn på graviditet (selv om ikke alle gravide har trifasisk kurve).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, alt man lærer altsåTrifasisk er når kurven har tre faser, i motsetning til den vanlige bifasiske (to faser). Trifasisk kurve er et typisk tidlig tegn på graviditet (selv om ikke alle gravide har trifasisk kurve).
Uff, det var ikke temperaturen jeg hadde håpet å se fra deg i dag

Nei, ikke jeg heller. Dårlig dag idag.Uff, det var ikke temperaturen jeg hadde håpet å se fra deg i dag![]()
Nei, ikke jeg heller. Dårlig dag idag.
Takk. Begynte å blø nå på formiddagen, så det er dobbelbekreftet. Trodde også at nå skulle det gå, tempen gikk jo så pent og pyntelig oppover...Nå vart jeg og skuffa, hadde troen på deg denne gangen. Surt når det ikkje vil![]()
Takk. Begynte å blø nå på formiddagen, så det er dobbelbekreftet. Trodde også at nå skulle det gå, tempen gikk jo så pent og pyntelig oppover...

Ååånei det var skikkelig dritt altså!!!!Neste måned skal være din måned, da SKAL den sitte! Omså jeg skal komme å mime fast egget med superlim!!
![]()

Ring før du kommer da, så setter jeg på en kanne te![]()
Knotet en del med termometeret da, så mulig tempen skal være litt lavere, men ikke mye.0,1 ºC ned er ikke noe signifikant dropp i mine øyne, så jeg ville vel ikke kalt det en dipp i det hele tatt, da må den liksom virkelig droppe. [emoji4]Vis vedlegget 230883
God morgen
Er det noen som vet om tempen på 6 dpo er for høy til å være festedipp?Knotet en del med termometeret da, så mulig tempen skal være litt lavere, men ikke mye.
Det står skrevet ganske presist om dette på ff, bare søk inne på sidee deres i fanen til venstre. Husker ikke i farten hva det stod.Vis vedlegget 230883
God morgen
Er det noen som vet om tempen på 6 dpo er for høy til å være festedipp?Knotet en del med termometeret da, så mulig tempen skal være litt lavere, men ikke mye.
Vis vedlegget 230883
God morgen