Vi som temper

Trifasisk er når kurven har tre faser, i motsetning til den vanlige bifasiske (to faser). Trifasisk kurve er et typisk tidlig tegn på graviditet (selv om ikke alle gravide har trifasisk kurve).
Åå, alt man lærer altså ;) Vi får håpe det stemmer da!

chartgraph_module (2).png

:-(

Takk. Begynte å blø nå på formiddagen, så det er dobbelbekreftet. Trodde også at nå skulle det gå, tempen gikk jo så pent og pyntelig oppover...

Ååånei det var skikkelig dritt altså!!!! :(:( Neste måned skal være din måned, da SKAL den sitte! Omså jeg skal komme å mime fast egget med superlim!! :pompus:

Skulle ikke temp denne mnd..men siden jeg våkner så tidelig uansett og tempen ligger ved siden av meh har jeg tempet litt (så om den stemmer 100% vet jeg ikke )
Men...nå håpet jeh på fast smiley og sterkere tester snart...men eggløsning tester er pakke med til syden...hadde håpet å slippe å teste der nede he he..men jeg vil liksom vite eventuelt når 1 dpo er
Screenshot_2017-08-17-20-07-31-810x1440.png

Screenshot_20170818-070113.jpg

God morgen :D
Er det noen som vet om tempen på 6 dpo er for høy til å være festedipp?:sorry: Knotet en del med termometeret da, så mulig tempen skal være litt lavere, men ikke mye.

Vis vedlegget 230883

God morgen :D
Er det noen som vet om tempen på 6 dpo er for høy til å være festedipp?:sorry: Knotet en del med termometeret da, så mulig tempen skal være litt lavere, men ikke mye.
0,1 ºC ned er ikke noe signifikant dropp i mine øyne, så jeg ville vel ikke kalt det en dipp i det hele tatt, da må den liksom virkelig droppe. [emoji4]

Melder meg inn her! Skal prøve en syklus med temping nå :)

Dagens temp ser fin og lovende ut den, men desverre betyr det fint lite.. Negativ test 12 dpo og ikm om to dager, så skjønner ikke hvorfor den stiger når tanta er rett rundt hjørnet..
IMG_5413.jpg

Back
Topp