Vi som temper

Vis vedlegget 230612
Er på CD 8 og dei 2 siste tempa er fra nattskift. Tempa da rundt kl 13:30 begge dager. I går kjende jeg 3 kraftige stikk i v eggstokk rundt kl 1 i natt. Tempa da kl 07 i dag tidlig og da var den 36,40. Vakna i 08:30 at eine ungen ville ha hjelp. Vaken i ca 3 min og gjekk vel 30 m. Fra kl var 12:30 har eg små hørt i bakgrunnen prat og Gressklipper. Er så redd for at jeg har hatt eggløsning, ingen el slim. Kva tror dokke ?

Jeg tror ikke det, tempen har sikkert bare blitt høyere av at du temper på et helt annet tidspunkt, og sover dårlig. Bruker du EL-tester i tillegg?

chartgraph_module (6).png

10dpo. Har ikke hatt så jevn temp i dpo-land før, med unntak av da jeg tempet med én desimal.

Går tempen opp før mensen?? Trodde den skulle ned? Veeeldig sensitive nippler, men det kan være pga. jeg prøvde pumpen til søster for gøy i 2 minutter (lørdag).
20170814_060238.png

Oi, hvor lange sykluser har du? Tror også dette er EL på gang, men det var en skrekkelig lang syklus.
Jepp, det er kjent for meg etter pilleslutt i januar. 34 dager tok det før jeg fikk mens, neste syklus 39 dager, så 84 dager (trigget med primolut) og foreløpig 44. Positiv EL test i morges

Spennende! Når ryker første test? :)
Temper du til samme tid hver dag? Jeg bare lurer siden alle sirklene fra og med EL er tomme.
Den røyk i dag, hvit som snø :p Ja de er tomme for jeg begynte å tempe kl 0600 i stedet for 0500 :)

Den røyk i dag, hvit som snø :p Ja de er tomme for jeg begynte å tempe kl 0600 i stedet for 0500 :)
Aha, da forstår jeg :) tidlig å teste enda da, spesielt hvis tempedippen på lørdag var en festedipp. Krysser fingrene for at det dukker opp to streker i løpet av de nærmeste dagene :)

Aha, da forstår jeg :) tidlig å teste enda da, spesielt hvis tempedippen på lørdag var en festedipp. Krysser fingrene for at det dukker opp to streker i løpet av de nærmeste dagene :)
Ja det er altfor tidlig, men jeg klarer bare ikke å lavær :p Får krysse fingrene for det ;)

I helgen fikk jeg se hva som skjer med tempen når man drikker alkohol :p Ellers virker tempen stabil og fin. Håper Jeg snart får en positiv el-test, med påfølgende kryss på skjema :D
20839407_10159037580725161_1774995718_n.jpg

IMG_4082.jpg

Trodde eggløsning var i går. Puffff kor godt. I morgon kommer rette Temp igjen. Nattskift ødelegger mykje. Da venter jeg på el slim som er venta på onsdag. Håper kroppen er i rute.

Back
Topp