Vi som temper

IMG_4077.jpg

Åååååå kor tregt detta går.

Screenshot_20170812-101205.jpg

Dagens temp ble tatt til vanlig tid og den var på 36,48. Ikke så stor tempeøkning som jeg hadde håpet på!! :shy: Jeg må vel ha hatt EL nå? Det er jo 2,5 døgn siden eggløsningssprøyten ble satt!

Jeg sovnet av og tempet igjen kloklen 08:00 og da var tempen på 36,64..velger å gå for den første tempen.

Jeg liker ikke grafen min denne mnd, den er så hakkete og fæl, dere andre har rette og fine grafer, det er så mye lettere å tolke da:p

I følge usikre kilder på Google er det ikke lurt å stole på tempen etter man har tatt eggløsningssprøyte..er det noen her som har erfaring med det?

Et lite tempdropp idag, har det noen betydning tro?
Vis vedlegget 230556
Ikke noe å.si ;) fleste får litt opp og ned i denne fasen..noen får små fjell..noen får dype dvaler ;) så lenge den holder seg over linja til mens eller eventuelt gravid

Da havnet tempen i vaskemaskinen så da sier jeg takk og farvel til temping på en stund :P IVF-forsøk påbegynt nå og der er det ikke behov for å tempe. Forhåpentligvis er det siste syklus vi trenger :)

Ikke noe å.si ;) fleste får litt opp og ned i denne fasen..noen får små fjell..noen får dype dvaler ;) så lenge den holder seg over linja til mens eller eventuelt gravid
Ja jeg har vel sett det i andres grafer uten å tenke over det, så får bare håpe den holder seg høyt oppe iallefall :D

Da havnet tempen i vaskemaskinen så da sier jeg takk og farvel til temping på en stund :p IVF-forsøk påbegynt nå og der er det ikke behov for å tempe. Forhåpentligvis er det siste syklus vi trenger :)
Autsj da. Greit det skjedde på en tid da du ikke lenger trenger termometeret. Krysser fingrene for at det går bra med forsøket!

Jeg våkna to timer etter jeg vanligvis bruker å tempe, men tok tempen likevel og den ble ganske høy, bør jeg discarde den? Når bruker dere discarded?

Jeg våkna to timer etter jeg vanligvis bruker å tempe, men tok tempen likevel og den ble ganske høy, bør jeg discarde den? Når bruker dere discarded?

Jeg ville ha satt den ned med 0.2 om du trenger den, ellers discartet om den ikke er nødvendig for grafen :) Du er vel i dpo er du ikke? (manglende korttidshukommelse her..)

Jeg hadde lagt den inn, men med et notat med korrigert temp (trekk fra 0,2).

Jeg ville ha satt den ned med 0.2 om du trenger den, ellers discartet om den ikke er nødvendig for grafen :) Du er vel i dpo er du ikke? (manglende korttidshukommelse her..)
Jeg hadde lagt den inn, men med et notat med korrigert temp (trekk fra 0,2).
Okey, takk for svar damer :) Er dpo ja, så bør vel beholde den :)

IMG_4081.jpg

Er på CD 8 og dei 2 siste tempa er fra nattskift. Tempa da rundt kl 13:30 begge dager. I går kjende jeg 3 kraftige stikk i v eggstokk rundt kl 1 i natt. Tempa da kl 07 i dag tidlig og da var den 36,40. Vakna i 08:30 at eine ungen ville ha hjelp. Vaken i ca 3 min og gjekk vel 30 m. Fra kl var 12:30 har eg små hørt i bakgrunnen prat og Gressklipper. Er så redd for at jeg har hatt eggløsning, ingen el slim. Kva tror dokke ?

Back
Topp