Så bra at det ser ut som du ikke hadde EL da du fryktet! Masse lykke til med insemineringen!![]()
Tusen takk

4 nye stk på tre måneder, men hva gjør man ikke for baby Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at det ser ut som du ikke hadde EL da du fryktet! Masse lykke til med insemineringen!![]()

4 nye stk på tre måneder, men hva gjør man ikke for baby Haha, det er nok verdt det jaTusen takkbegynner å bli vant med å vise underlivet mitt til fremmede nå,haha.
4 nye stk på tre måneder, men hva gjør man ikke for baby
![]()

Håper det går veien! Kos dere masse i deilige Kjøbenhavn.Vis vedlegget 230526
Tempen ned i dagDet tyder jo på at jeg ikke har hatt EL enda, og det er bra - for i dag skal jeg insemineres!
håper timingen er helt perfekt denne gang! Akkurat nå sitter jeg og kona mi på en kafé i København og drikker kaffe og ser på det yrende menneskelivet i storbyen
![]()
Vis vedlegget 230526
Tempen ned i dagDet tyder jo på at jeg ikke har hatt EL enda, og det er bra - for i dag skal jeg insemineres!
håper timingen er helt perfekt denne gang! Akkurat nå sitter jeg og kona mi på en kafé i København og drikker kaffe og ser på det yrende menneskelivet i storbyen
![]()
Jeg må vel ha hatt EL nå? Det er jo 2,5 døgn siden eggløsningssprøyten ble satt!Ikke noe å.siEt lite tempdropp idag, har det noen betydning tro?
Vis vedlegget 230556
Vi får krysse fingrene for detFestedipp?![]()
Ja jeg har vel sett det i andres grafer uten å tenke over det, så får bare håpe den holder seg høyt oppe iallefallIkke noe å.sifleste får litt opp og ned i denne fasen..noen får små fjell..noen får dype dvaler
så lenge den holder seg over linja til mens eller eventuelt gravid
Autsj da. Greit det skjedde på en tid da du ikke lenger trenger termometeret. Krysser fingrene for at det går bra med forsøket!Da havnet tempen i vaskemaskinen så da sier jeg takk og farvel til temping på en stundIVF-forsøk påbegynt nå og der er det ikke behov for å tempe. Forhåpentligvis er det siste syklus vi trenger
![]()
Jeg våkna to timer etter jeg vanligvis bruker å tempe, men tok tempen likevel og den ble ganske høy, bør jeg discarde den? Når bruker dere discarded?
Jeg hadde lagt den inn, men med et notat med korrigert temp (trekk fra 0,2).Jeg våkna to timer etter jeg vanligvis bruker å tempe, men tok tempen likevel og den ble ganske høy, bør jeg discarde den? Når bruker dere discarded?
Jeg ville ha satt den ned med 0.2 om du trenger den, ellers discartet om den ikke er nødvendig for grafenDu er vel i dpo er du ikke? (manglende korttidshukommelse her..)
Okey, takk for svar damerJeg hadde lagt den inn, men med et notat med korrigert temp (trekk fra 0,2).