Vi som temper

Takk som spør :)
Tanta kom i dag, så hadde nok EL på CD21 eller 22.
Kjipt at det ikke klaffa, men går med godt mot inn i neste pp. Passe bedre med litt senere termin egentlig, så helt greit :D

Hva med deg? Du skulle ta blodprøver for å sjekke om EL har vært, eller husker jeg feil? :)
Åh det var teit da :( men da er det bare å prøve på nytt ;)
Har vært og tatt blod prøve idag,går vel svar til onsdagen

Her er mine grafer, den med fast kryss er med EL-tester, den andre er bare temping.
Hadde et realt hopp i tempen idag enda jeg våknet tidligere enn normalt.

ef4cc6ac11e11d42427142f13eb8d62b.png
b6d1cc0b2dc70d15f9be96f87352efdd.png

Åh det var teit da :( men da er det bare å prøve på nytt ;)
Har vært og tatt blod prøve idag,går vel svar til onsdagen
Jada, går med godt mot inn i ny pp. Passet vel egentlig best på jobb at det ikke klaffet nå og, siden jeg holder på med et stooort prosjekt :)
Oppdater når svaret har kommet da :)

Her er mine grafer, den med fast kryss er med EL-tester, den andre er bare temping.

Ikke godt å si, men det kan jo hende kroppen ikke fikk til helt første gang :/ eller kanskje du er heldig og tester sent på hcg.
Håper du får et svar snart ♡

Hvor lange sykluser har du hatt før denne? En lutealfase på 18 dager er jo absolutt maks av hvor lang en lutealfase kan være, ifølge google. Da heller jeg mot at du enten er gravid, eller så hadde du EL på CD30. Men det hadde hjulpet veldig på å få se charten fra forrige syklus.

Hvor lange sykluser har du hatt før denne? En lutealfase på 18 dager er jo absolutt maks av hvor lang en lutealfase kan være, ifølge google. Da heller jeg mot at du enten er gravid, eller så hadde du EL på CD30. Men det hadde hjulpet veldig på å få se charten fra forrige syklus.

Har som regel sykluser på 30 dager +/- noen dager....
jeg mistenker at det dessverre stemmer med EL på cd30 [emoji17]

Her ser du forrige syklus:
f9bde3fa0d29f45549b75e17549e14f7.png

Som du ser så er det usikker EL på cd26... og i syklusen før det så fikk jeg opp usikker EL på CD 11 [emoji848]

Har som regel sykluser på 30 dager +/- noen dager....
jeg mistenker at det dessverre stemmer med EL på cd30 [emoji17]

Her ser du forrige syklus:
f9bde3fa0d29f45549b75e17549e14f7.png

Som du ser så er det usikker EL på cd26... og i syklusen før det så fikk jeg opp usikker EL på CD 11 [emoji848]

En lutealfase på bare 9 dager? Stemmer dette med tidligere sykluser? Isåfall hadde du ikke EL da 17, men dag 30 virker naurlig for din syklus. Og så ikm 30. juni.

Jeg har også IKM ca 30. juni :) Tenker å teste på 1. juli om TR ikke er kommet enda da, for jeg skal på fest og må vite om jeg kan drikke eller ikke :p

En lutealfase på bare 9 dager? Stemmer dette med tidligere sykluser? Isåfall hadde du ikke EL da 17, men dag 30 virker naurlig for din syklus. Og så ikm 30. juni.

Jeg har også IKM ca 30. juni :) Tenker å teste på 1. juli om TR ikke er kommet enda da, for jeg skal på fest og må vite om jeg kan drikke eller ikke :p

Har ikke noe som helst kontroll på når EL er... og derfor vet jeg ikke om lutealfase på 9 dager stemmer.

Stemmer nok dessverre med EL dag30 ja... blæh! Hater å ha så lang syklus..! [emoji17]
Jeg gidde ikke å teste til ikm for vet det ikke har klaffet da vi har totalt har bommet på EL....

Håper jeg snart kan få fast kryss uten eltester også

IMG_6665.jpg

Hva kan man tolke ut fra denne grafen, damer? Kan EL ha vært CD 19-20...? :wtf: Jeg har ofte svært sene EL med korte lutealfaser, men denne syklusen kom EL "tidlig" - trodde jeg.. Hva tror dere?

Vedlegg

• 27juni.jpeg
    27juni.jpeg
    232,3 KB · Visninger: 90
Screenshot_2017-06-27-12-11-18-810x1440.png

Jeg blir gal..jeg satt på tre innstillinger bare for å se...ene sider eventuelt 10 dpo,andre sier 8 dpo og tredje sier 4 dpo...
Jeg vet ikke hvem jeg skal stole på.

Jeg orker ikke ha sex 2 dag fall i fall jeg plutselig får eggløsning. Orker ikke mer..

Hva kan man tolke ut fra denne grafen, damer? Kan EL ha vært CD 19-20...? :wtf: Jeg har ofte svært sene EL med korte lutealfaser, men denne syklusen kom EL "tidlig" - trodde jeg.. Hva tror dere?
Jeg ville holdt meg til hva ff sier her. Det er er veldig tydelig skift i tempen på cd14 som er vedvarende. Du får se når TR kommer, og bruke lutealfasen til hjelp for å spore EL tilbake i tid.

Er det slitsomt å ha sex?
Jaaa ha ha..altså både å...det blir veldig mekanisk og fort..vi driver å bygger terrasse og vi har en gutt som ofte er litt urolig om kvelden..så ofte må vi ta det fort ga ha..men tenker også alt..testing,venting luring..det er en slitsom prosess.
Men fikk iallfall vite at jeg har hat eggløsning..så da er jeg mellom 8-10 dpo

Jaaa ha ha..altså både å...det blir veldig mekanisk og fort..vi driver å bygger terrasse og vi har en gutt som ofte er litt urolig om kvelden..så ofte må vi ta det fort ga ha..men tenker også alt..testing,venting luring..det er en slitsom prosess.
Men fikk iallfall vite at jeg har hat eggløsning..så da er jeg mellom 8-10 dpo

I det minste kan dere dette med å ta en quickie. Tror det ikke blir mer enn én unge på oss da. Gubben klarer seg ikke med 5 min, det raskeste vi har fått til var 40 min. Vanligvis bruker vi 1-2 timer.....

I det minste kan dere dette med å ta en quickie. Tror det ikke blir mer enn én unge på oss da. Gubben klarer seg ikke med 5 min, det raskeste vi har fått til var 40 min. Vanligvis bruker vi 1-2 timer.....
Vel...det som er positiv og negativ med dette er at kællen er MYE mer utholdende nå.. så kjapp en...er ikke hva en kjapp var før he he..

Før så kom han fort..men nå kan det ta sin tid...fint for han og når vi har tid..dårlig for frua som blir sliten

Vel...det som er positiv og negativ med dette er at kællen er MYE mer utholdende nå.. så kjapp en...er ikke hva en kjapp var før he he..

Før så kom han fort..men nå kan det ta sin tid...fint for han og når vi har tid..dårlig for frua som blir sliten
Blir også sliten om vi holder på i timesvis. Gøy, men er jo rene treningsøkta.

Back
Topp