Ebbihåpet
Glad i forumet
Sa

satser på at den holder seg oppeJippi. Nå gikk den ihvertfall opp igjen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
satser på at den holder seg oppeJippi. Nå gikk den ihvertfall opp igjen
![]()
Lykke til <3
Nei det er jo ikke annet å gjøre enn å fortsette å prøve. [emoji17] Brukte dere lang tid forrige gang også?Har vært noen tunge perioder, men må bare prøve å holde motet oppe. Har fått henvisning/time på sykehuset i håp om å få noe hjelp. Ble kjapt tatt inn og skal dit om 1,5 uker.
![]()
Ser foreløpig veldig bra ut
Men er i Pp22 så har nok ikke helt trua ;-)
Nei det er jo ikke annet å gjøre enn å fortsette å prøve. [emoji17] Brukte dere lang tid forrige gang også?
Så bra at dere fikk time så fort! Masse lykke til, håper så at det klaffer for dere snart!
Tror dere at de noe som helst sjangs for el utover?
Jeg skal tempe ut neste uke..og hvis skjema blir uten eggløsning da så begynner jeg på Provera og forhåpentligvis femar
Vanskelig å si.. har du brukt femar denne pp?
Den grafen ligner litt på min fra før jeg fikk påvist pcos, opp og med i temp, men nå får jeg heldigvis EL av letrozol[emoji4]![]()
Jeg har pco he he,gikk på pergotime denne runden men uten hell ser det ut som.
Vil du si lezerol er bra?

Jeg har pco he he,gikk på pergotime denne runden men uten hell ser det ut som.
Vil du si lezerol er bra?
Hei, Jeg lurer på en ting som jeg antar at dere temperere kan svare meg på. Jeg vil begynne å tempe denne pp og var i dag for å kjøpe termometer. Så kortsluttet hjernen min på apoteket for jeg leste at termometeret må ha to desimaler? Men på apoteket har alle bare ett....og jeg trodde jeg kunne måle i munnen? Men på apoteket hadde de til øre og anus, og det siste var jeg ikke så giret på. Men, jeg kunne bruke det ene digitale i munnen, men da måtte jeg regne om temperaturen sa hun.....Jeg tenker at så lenge jeg alltid måler i munnen så spiller jo ikke det noen rolle!
Jeg ble såpass forvirret at jeg ikke kjøpte noe....har dere noen råd til meg? Er det godt nok å kjøpe et med en desimal?![]()
Tusen takk, da bestiller jeg meg detteKjempe fornøyd, spire nr to sitter nå takket være Letrozol begge ganger
Hvordan måle basaltemperaturen
jeg kjøpte dette til 69,- pluss frakt .
- Bruk et digitalt termometer med to desimaler, helst et basaltermometer.
- Mål temperaturen hver morgen med én gang du våkner, før du går ut av senga. For mye bevegelse vil påvirke temperaturen og gi upålitelige resultater.
- Måling i skjeden eller anus vil gi de mest nøyaktige resultatene, men du kan også måle i munnen. Velger du å måle i munnen, skal termometeret stikkes godt innunder tunga. Mål på samme sted i hele syklusen.
- Ta temperaturen til samme tid hver dag (+/- 30 minutter), også i helgene. Det er bedre å ikke tempe i det hele tatt enn å tempe mye tidligere eller senere enn vanlig.
- Plott inn temperaturene på et lettleselig skjema. Du kan bruke milllimeterpapir, Excel, et ferdig skjema på internett som f.eks. FertilityFriend.com, eller en mobil-app.
Jeg tror grunnen til at du skal ha to desiamler er at du lettere ser temp endringer
https://www.fertil.no/produkt/make-...7xCx3zJn1EQYWwHWCo-oRaDNhocgv_Z90kaAshB8P8HAQ
Spørsmål.
Jeg har tempen liggene på nattbordet og lenger bort har vi en vifte som blåser på oss,så på morgen er jo temp hodet kaldt. Så jeg har prøvd meg fram...så når jeg tar denne i munnen får jeg eks 36,2. Så tar jeg den i munn på nytt og da er den oppi 36,3.
Så skal temp hode være kaldt når det legges under tunga,eller "varmere" dere den opp litt først?
Hvem tall skal man stole på?
Ok. Jeg våknet 0630 og tok tempen og den var 36,2. Jeg rullet rundt og sovnet og våknet av alarmen 0700. Målte igjen da var den 36,4.
Skal Jeg plotte inn,den første?
(Har alarmen på 0700 for da temper jeg)
![]()
Ser foreløpig veldig bra ut
Men er i Pp22 så har nok ikke helt trua ;-)