Veldig spennende!![]()
Opp gikk det6 dpo i dag. Snuppa har vært veldig urolig i natt. Så sovna ikke skikkelig før 04:30 ca og tempet kl 7. Varmt i rommet i tillegg. Tempen viste 36,75, men jeg kuttet den ned litt. Vet i alle fall at den gikk opp
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende!![]()
Opp gikk det6 dpo i dag. Snuppa har vært veldig urolig i natt. Så sovna ikke skikkelig før 04:30 ca og tempet kl 7. Varmt i rommet i tillegg. Tempen viste 36,75, men jeg kuttet den ned litt. Vet i alle fall at den gikk opp
![]()
Samme skjedde meg i dag, aner ikke om det er normalt:/![]()
I dag flyttet FF EL en dag frem.. er det vanlig, nå så lenge etter?
Var litt nervøs i går når temperaturen falt, men ser ut som den hentet seg opp igjen raskt [emoji2] Håper den ikke faller igjen til i morgen [emoji173]
![]()
I dag flyttet FF EL en dag frem.. er det vanlig, nå så lenge etter?
Var litt nervøs i går når temperaturen falt, men ser ut som den hentet seg opp igjen raskt [emoji2] Håper den ikke faller igjen til i morgen [emoji173]
Samme skjedde meg i dag, aner ikke om det er normalt:/
Ja, har ikkje tempet før så har ikke noe erfaring å sammenligne med hellerSynest det virket så seint, så forstår ikke helt hva som har innvirket på det [emoji85]
Ja, har ikkje tempet før så har ikke noe erfaring å sammenligne med heller![]()
Nei det er min første gang også, så føler meg litt grønn [emoji13] Men det er vell bare slik vi lærer [emoji87]
Hehe ja det er det, satser på at vi ikke trengre flere mnd å øve oss på![]()
Ser lovende ut dette![]()
Testetrangen har meldt seg [emoji38]
![]()
Testetrangen har meldt seg [emoji38]
![]()
Her falt tempen idag... [emoji848][emoji20] men skal sies at jeg tror jeg sov med åpen munn i natt. Hvor mye vil det virke inn? [emoji849]
Håper på tempstignibg imorgen
![]()
Her falt tempen idag... [emoji848][emoji20] men skal sies at jeg tror jeg sov med åpen munn i natt. Hvor mye vil det virke inn? [emoji849]
Håper på tempstignibg imorgen
Hvor temper dere?
Og når man ikke vet hvor lang syklus man har (uregelmessig) hva skriver man da i FF?