Tenker du hadde EL på fredagen. Hvorfor er noen av sirklene dine tomme?![]()
Hva tenker dere om denne? Jeg fikk ikke tempen før mandagen i forrige uke så kunne ikke starte tidligere, vet og med el tester at jeg hadde el torsdag/fredagen[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du hadde EL på fredagen. Hvorfor er noen av sirklene dine tomme?![]()
Hva tenker dere om denne? Jeg fikk ikke tempen før mandagen i forrige uke så kunne ikke starte tidligere, vet og med el tester at jeg hadde el torsdag/fredagen[emoji4]
Jeg vet ikke hvorfor noen er tomme, håpte noen her visste [emoji4][emoji4]Tenker du hadde EL på fredagen. Hvorfor er noen av sirklene dine tomme?
Jeg vet ikke hvorfor noen er tomme, håpte noen her visste [emoji4][emoji4]
Hvis du hadde mensen 14. mai, hvorfor er det oppført som avsluttet 12.mai? Kan det være at du registrerer feil? Kan hende du ikke har EL denne syklusen, eller at den bare ikke er kommet enda. Ser at flere her har fått gode resultater av å drikke salvie-te. Kanskje det kunne vært noe for deg?Vis vedlegget 226511
Positive el tester søndag og negativ mandag og i dag.
Veit ikkje kor i syklusen jeg er pga MA/BO. Har hatt negative G tester siden 17 mai. Mensen 14 mai har jeg hatt og er så nedfor etter jeg målte tempen i dag. Mistet gnisten. Kva tror dokke ?
Hvis du hadde mensen 14. mai, hvorfor er det oppført som avsluttet 12.mai? Kan det være at du registrerer feil? Kan hende du ikke har EL denne syklusen, eller at den bare ikke er kommet enda. Ser at flere her har fått gode resultater av å drikke salvie-te. Kanskje det kunne vært noe for deg?
Ser lovende ut!Vis vedlegget 226512
Dagens... 10 dpo. Lutealfase 11 dager, så blir spennende å se tempen de neste to dagene.
Kom på et til nybegynner spørsmålNår man har hatt El stiger tempen igjen i 3 dager. Holder den jevn høy temp eller kan det være variasjon men høyre enn tidligere ? eller høyrere enn rett før temp stigning ?
La med et bilde av målinger så langt( akuratt korrigert litt, så jeg hadde lagt inn mens start 14 mai, det var 15 mai
)
![]()
Dette er slags patetisk forsøk på temphopp? Hmpf. Alt tyder på at eggløsningen var igår, bortsett fra at tempen ikke akkurat har gjort den helt store økningen. Google sier at det kan være at kroppen reagerer seint på progesteronet. Og om eggløsningrn var seint på kvelden/tidlig natt så har ikke kroppen hatt mange timer på seg.
Går det an å endre en graf en tidligere syklus? Hadde en tilsvarende økning sist mnd, men da hverken sjekket jeg tapp eller fikk en positiv el-test å støtte meg på (og om el var søndag så kan manglende positiv el-test forklares med at vi var på reise hele lørdagen og jeg testet derfor ikke på ettermiddagen/kvelden, kun morgen), og la inn eggwhite som muligens heller var rester. Fikk dermed satt el på den dagen tempen steig litt. Hadde vært fint om el var en dag tidligere sist nemlig, for en lutealfase på 9 dager er jo noget bedre enn 8. [emoji14]
Ev. har ikke egget sluppet nå. Men...
Samme problem her, ble skikkelig skuffet av tempen idag.. Trodde virkelig jeg skulle ha vært 1-2 dpo![]()
Vis vedlegget 226563
Forstår ingenting. Eggløsning mandag pga var våt og litt slim. Tirsdag kvitt utflod og tør og tør i dag og. Kva trur dokke ? Feil på måle i går ( sov urolig vakna mangen gangs, vakna uten dyne) kan det spille inn ?
Jeg heiv meg jo selvsagt i googlingen, og fant at det ikke er uvanlig med svak stigning første par dagene, så jeg tror ikke vi skal ta sorgene helt på forskudd. Men, litt lettere for meg å si som hadde rimelig likt mønster sist gang også, med en svak stigning før den plutselig føyk i været.
Søk på BBT fallback rise, det hender seg hos flere at den plutselig faller ned ganske tidlig før den så stiger igjen og holder seg oppe. Det kan være at FF trenger noen flere dager for å sette kryss, men de chartene jeg har sett har fått bekreftet eggløsning selv med et lite fall tidlig. Så trenger ikke være feil!