Vi som temper

Hei :)

Jeg tenkte jeg skulle begynne å tempe for å se om det fungerer for meg. Hvilken CD pleier dere å begynne å tempe på?

Sovet litt urolig et par dager, enten for varmt eller så har frøkna ligget i senga mi [emoji14] hehe
Vente vente
fafca0928b4ad57e818e56bf14b8ea0e.jpg

Hei :)

Jeg tenkte jeg skulle begynne å tempe for å se om det fungerer for meg. Hvilken CD pleier dere å begynne å tempe på?
Jeg temper hver dag uansett hvilken CD. Da får jeg rutinen og hele mønsteret i syklusen :)

Takk :) Med det samme, dette er første runden min med temping. Jeg har forstått det slik at tempen må være høy i 3 dager for at el skal ha vært. Vil det si at el har vært i løpet av de 3 dagene eller før de 3 dagene ?

Jeg er ikke veldig erfaren med temping, men det jeg har forstått er at når den setter krysset er du 3 dpo, altså er EL dagen før de tre dagene med høy temp. Dersom noen har bedre peiling enn meg må de gjerne svare[emoji4]

679f6f5ede8f8875391ca9f503970c0f.png

Jevn temp så langt denne syklusen også, føler ikke det er positivt.. da jeg hadde det sist syklus også og endte opp med null eggløsning. [emoji107]

Ok:) Det var det jeg tenkte å gjøre også.
Det er jo bare å starte når som helst. Syklysstart er første dag med TR, men så lenge du starter ca en uke før EL vil du ha gode sjanser for å kunne se EL på tempen. Ingen vits i å vente med å begynne da, er jo bare å sette igang.

IMG_6254.JPG

ff7617badf53d4f06a0af166e0297d5d.jpg

Vises at det er litt mer ymse med søvn nå i forhold til sist. Da hadde jeg litt jevnere temp med mykere svingninger, nå er den jo skikkelig hakkete. [emoji23] Tror iallefall det er søvnen som gjør det. Og idag var jeg i tillegg supervarm!

b29c46d5cb6e822c4f5321b8997c1e45.jpg

Sammenlignet med sist. Ikke så annerledes egentlig.

Denne prater vel for seg selv [emoji14]
fcd692e9a57ed5251c6eed965ff34992.jpg
Utrolig kjipt :( Men man får i hvert fall en tydelig advarsel om ikke annet! Ønsker deg masse lykke til i neste pp :Heartred

Back
Topp