Vi som temper

Tror ikke det. Var bare tilfeldig at den hadde det. For disse har ikke det. Jeg temper nesten i søvne og legger inn når jeg står opp, og noen ganger glemmer jeg å endre tidspunktet.

Hmm, kanskje du bare har litt forskjellig hormonmengde denne ppn, det er sikker helt innafor [emoji4]

Hmm, kanskje du bare har litt forskjellig hormonmengde denne ppn, det er sikker helt innafor [emoji4]
Ja satser på det. Men er i alle fall ikke gravid. [emoji4] kanskje like greit. Har vært student og begynner i ny jobb fra august. Så kjekt å være ferdig med prøvetiden først.. [emoji4]

Ingenting å utsette på tempen idag i hvertfall da. Over coverline selv 1,5 time før testing. Oppjustert til høyeste temp hittil. Får se om/når det blir test idag. Skikkelig nedtur med negative tester når jeg har hatt tegn (lurer fælt på hva eggstokken egentlig driver på med) siden 5 dpo.. Godfølelsen er borte :(

IMG_6214.jpg

Edit: Testet og fikk denne.. Drit altså :(

IMG_6216.JPG

Last edited:
IMG_4163.PNG
Yes!! Da har krysset flyttet seg til CD 17!:)

IMG_1045.jpg

I dag krysset krysset seg fra CD 8 til 12, noe som passer bra med smertene jeg hadde i ryggen den dagen, selv om jeg ikke var sikker på om det var relatert :p Litt rart med tempdipp 3 DPO da, eller? Det er vel for tidlig for festedipp??

Merkelig kurve? Jeg lå ganske jevnt og fint nede på 36,1- 36,2 før EL forrige syklus, men synes det svinger litt mer nå. Brukte lang tid på å komme ned igjen da TR kom, og nå svinger den opp igjen? Flere som har det sånn?

Vedlegg

• b_CddmJt.png
    b_CddmJt.png
    22,6 KB · Visninger: 100
Vis vedlegget 225322
I dag krysset krysset seg fra CD 8 til 12, noe som passer bra med smertene jeg hadde i ryggen den dagen, selv om jeg ikke var sikker på om det var relatert [emoji14] Litt rart med tempdipp 3 DPO da, eller? Det er vel for tidlig for festedipp??
Tror festedip kan være 3dpo ja! [emoji13] nå er jeg spent[emoji16]

Vis vedlegget 225322
I dag krysset krysset seg fra CD 8 til 12, noe som passer bra med smertene jeg hadde i ryggen den dagen, selv om jeg ikke var sikker på om det var relatert [emoji14] Litt rart med tempdipp 3 DPO da, eller? Det er vel for tidlig for festedipp??
Sikkert ikke umulig. Da jeg ble gravid med lillebror hadde jeg festedipp på 4dpo :D
Krysser fingrene for deg ♡

105909dc44e57c2610738261050cd02f.png

Krysset er her [emoji1][emoji173]️[emoji1][emoji258]
Hurra! :D

Dagens graf:
ad9fbe6d65defed05ae994854d7c874f.jpg

Dpo-land er veldig annerledes enn sist temperaturmessig. Tydelig at hormonene var på blåbærtur sist. Har ikke vip så har ikke overlayfunksjon, men forrige graf så sånn ut:
4b1f0f276b4294c5e61f01bf64463680.jpg

Tror ikke det er tegn på noe annet enn at kroppen er mer stabil. Har ikke trua på at noe egg fester seg denne runden.

Hurra! :D

Dagens graf:
ad9fbe6d65defed05ae994854d7c874f.jpg

Dpo-land er veldig annerledes enn sist temperaturmessig. Tydelig at hormonene var på blåbærtur sist. Har ikke vip så har ikke overlayfunksjon, men forrige graf så sånn ut:
4b1f0f276b4294c5e61f01bf64463680.jpg

Tror ikke det er tegn på noe annet enn at kroppen er mer stabil. Har ikke trua på at noe egg fester seg denne runden.

Hurra for mer stabil temp [emoji3][emoji173]️

Fall i tempen (fra 36.85 igår til 36.69 idag, men over coverline). Sovet veldig urolig i natt så mulig derfor, men antar det er fordi kroppen tenker den skal sette i gang med tanta snart.

IMG_6218.jpg

IMG_4628.PNG
Ingen tvil om hva som skjer her i dag:

IMG_1046.jpg

6 DPO og så innmari ustabil da gitt! Skal jo ikke ned nå?! :( Noen som vet om det fortsatt er håp? Merker jeg har begynt å gi opp litt, selv om jeg i dag er utrolig øm rundt livmor/eggstokk på høyre side - trenger bare trykke lett med hånda for å kjenne det. Lurer på om kroppen lurer meg og forbereder seg til tanta over en uke i forveien.... :wtf:

Vis vedlegget 225358
6 DPO og så innmari ustabil da gitt! Skal jo ikke ned nå?! :( Noen som vet om det fortsatt er håp? Merker jeg har begynt å gi opp litt, selv om jeg i dag er utrolig øm rundt livmor/eggstokk på høyre side - trenger bare trykke lett med hånda for å kjenne det. Lurer på om kroppen lurer meg og forbereder seg til tanta over en uke i forveien.... :wtf:
Skrev feil ser jeg; 7 DPO :p

IMG_4179.PNG

4 Dpo! Virkelig morro å tempe altså!

Hvordan får dere bildene av grafen deres uten alt det dill dallet jeg har på det jeg legger ut? Fks datoen i april osv

Hvordan får dere bildene av grafen deres uten alt det dill dallet jeg har på det jeg legger ut? Fks datoen i april osv

Jeg tar screenshot med telefonen (ikke den screenshotknappen i FF) også beskjærer jeg vekk det uvesentlige :)

Back
Topp