Vi som temper

Ser mange endrer temperaturen sin og discarder alt ettersom, men ihht. FF så anbefales ikke det. Hvis man har tapt søvn, har feber e.l. så kan man føre opp dette under "specifics" eller legge det til som en notat. :)

zGYJfYpmThugBJwVADT8PA_thumb_81b2.jpg

IMG_6064.JPG

Hva ER det som skjer? :wtf Noen kloke hoder som vil tolke denne for meg? Jeg trodde jeg var dreven på FF, tatt "eksamen" på FFs sider og greier, men nå fatter jeg nada.

Jeg skjønner ikke hva som skjer med syklusen her. Greit nok at det er første syklus etter SA, men læll...

CL er waaay høyere enn den bruker å være hos meg vanligvis, da ligger den som regel på 36,55ish. Nå ligger den på 36,70ish?! Og for første gang i hele min tempehistorie har tempen duppet laaangt under CL. Nå er jeg jammen usikker på om EL har vært en gang... Hadde blodig EL-slim på CD 14, ingenting etterpå. Men kjente EL-lignende smerter i går. HAR EL vært eller IKKE?

Nei, samma kan det være! Håper noen andre forstår den teite charten min denne syklusen, for jeg kaster inn håndkleet. :shifty:

Vis vedlegget 225138
Den første syklusen etter MA var tempen min uvanlig «flat», altså det var liten forskjell før og etter EL. Krysset kom og gikk annenhver dag. [emoji12] Det var kjempefrustrerende! Neste syklus var heldigvis mer normal.

Ja, aldri fått sånn før :) Men nå er den borte igjen. Hehe.
Vis vedlegget 225154

Det er kanskje fordi du ikke har plottet inn flere temper etter at EL angivelig var tror jeg. Særlig i DPO-land er det viktig å tempe daglig. :) Selv er jeg lat og temper ikke før langt ut i folikkelfasen, men litt i forkant av EL og etter, så er jeg litt mer strikt. :P

Den første syklusen etter MA var tempen min uvanlig «flat», altså det var liten forskjell før og etter EL. Krysset kom og gikk annenhver dag. [emoji12] Det var kjempefrustrerende! Neste syklus var heldigvis mer normal.

Håper det går seg til hos meg også snart. Men synes det er merkelig ja, for den var normal etter SA sist sommer, og etter MA med forsinket TR på 2 uker, så har den vært i rute igjen...

Det er kanskje fordi du ikke har plottet inn flere temper etter at EL angivelig var tror jeg. Særlig i DPO-land er det viktig å tempe daglig. :) Selv er jeg lat og temper ikke før langt ut i folikkelfasen, men litt i forkant av EL og etter, så er jeg litt mer strikt. :p

Ja, jeg lå med feber i helgen, så da droppet jeg å tempe. Typisk å få feber 1-2 dager etter el, liksom. Vil så gjerne se den fine stigningen!

Ja, jeg lå med feber i helgen, så da droppet jeg å tempe. Typisk å få feber 1-2 dager etter el, liksom. Vil så gjerne se den fine stigningen!

Passer dårlig med feber når man temper ja. Du får trøste deg med at det er ikke alle som får fine grafer, uavhengig feber eller ikke. Mange som får en berg og dalbane/sikksakk-graf, og er gravide! ;)

Noen som vet hva som gjør har coverline plutselig synker? I går lå den på mellom 36.35 og 36.3, i dag ser den slik ut:
IMG_1034.jpg

:anyone

IMG_6185.JPG

Men negativ test 10 dpo..

IMG_6184.JPG

Passer dårlig med feber når man temper ja. Du får trøste deg med at det er ikke alle som får fine grafer, uavhengig feber eller ikke. Mange som får en berg og dalbane/sikksakk-graf, og er gravide! ;)

Ja, mine grafer har svingt enormt når jeg har tempet i munnen. Har allikevel klart å få oversikt over el, tross svingninger. Er veldig fan av å tempe vaginalt, da. Før el var kurven veldig jevn :) Når jeg ser over de to gravid-grafene mine kan jeg i ettertid se av jeg var gravid (trifasisk). Veldig fascinerende! Men ja, det viktigste er å bli gravid, ikke fine kurver :D

Jeg har en merkelig kurve denne måneden. Skjønner ingenting. Temperaturen stiger ikke... Kan det være at jeg ikke har hatt el? Har vært en måned med ekstremt mye stress, blant annet bachelor og eksamen.

Noen som har noen tanker eller erfaringer?
Periodens grad
220a54315d26b111928238a9f74d995b.jpg

Vanlig graf fra tidligere.
fcca55db3c48d3fd44657de4533f871f.jpg

Jeg har en merkelig kurve denne måneden. Skjønner ingenting. Temperaturen stiger ikke... Kan det være at jeg ikke har hatt el? Har vært en måned med ekstremt mye stress, blant annet bachelor og eksamen.

Noen som har noen tanker eller erfaringer?

Du har nok hatt el. Men ser mange av de stignings-tempene forrige syklus har hul prikk, kanskje det har noe med det å gjøre? Så lenge du har kryss og holder deg over cl tror jeg ikke du skal bekymre deg

Du har nok hatt el. Men ser mange av de stignings-tempene forrige syklus har hul prikk, kanskje det har noe med det å gjøre? Så lenge du har kryss og holder deg over cl tror jeg ikke du skal bekymre deg
Tror ikke det. Var bare tilfeldig at den hadde det. For disse har ikke det. Jeg temper nesten i søvne og legger inn når jeg står opp, og noen ganger glemmer jeg å endre tidspunktet.
a145bf024f9208c83dc8ef43d233f6b2.jpg

178e419842f7f12ea64cfc5927754ad4.jpg

Back
Topp