Jøsses, denne har jeg ikke fått før. Har ikke fått tempet de siste dagene pga. feber, men fikk linje allikevel!
Vis vedlegget 224844
Det er pga. den positive OPK´n din.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøsses, denne har jeg ikke fått før. Har ikke fått tempet de siste dagene pga. feber, men fikk linje allikevel!
Vis vedlegget 224844
Den første syklusen etter MA var tempen min uvanlig «flat», altså det var liten forskjell før og etter EL. Krysset kom og gikk annenhver dag. [emoji12] Det var kjempefrustrerende! Neste syklus var heldigvis mer normal.Hva ER det som skjer?Noen kloke hoder som vil tolke denne for meg? Jeg trodde jeg var dreven på FF, tatt "eksamen" på FFs sider og greier, men nå fatter jeg nada.
Jeg skjønner ikke hva som skjer med syklusen her. Greit nok at det er første syklus etter SA, men læll...
CL er waaay høyere enn den bruker å være hos meg vanligvis, da ligger den som regel på 36,55ish. Nå ligger den på 36,70ish?! Og for første gang i hele min tempehistorie har tempen duppet laaangt under CL. Nå er jeg jammen usikker på om EL har vært en gang... Hadde blodig EL-slim på CD 14, ingenting etterpå. Men kjente EL-lignende smerter i går. HAR EL vært eller IKKE?
Nei, samma kan det være! Håper noen andre forstår den teite charten min denne syklusen, for jeg kaster inn håndkleet.
Vis vedlegget 225138
Det er pga. den positive OPK´n din.![]()
Den første syklusen etter MA var tempen min uvanlig «flat», altså det var liten forskjell før og etter EL. Krysset kom og gikk annenhver dag. [emoji12] Det var kjempefrustrerende! Neste syklus var heldigvis mer normal.
Det er kanskje fordi du ikke har plottet inn flere temper etter at EL angivelig var tror jeg. Særlig i DPO-land er det viktig å tempe daglig.Selv er jeg lat og temper ikke før langt ut i folikkelfasen, men litt i forkant av EL og etter, så er jeg litt mer strikt.
![]()
Ja, jeg lå med feber i helgen, så da droppet jeg å tempe. Typisk å få feber 1-2 dager etter el, liksom. Vil så gjerne se den fine stigningen!
Passer dårlig med feber når man temper ja. Du får trøste deg med at det er ikke alle som får fine grafer, uavhengig feber eller ikke. Mange som får en berg og dalbane/sikksakk-graf, og er gravide!![]()
Jeg har en merkelig kurve denne måneden. Skjønner ingenting. Temperaturen stiger ikke... Kan det være at jeg ikke har hatt el? Har vært en måned med ekstremt mye stress, blant annet bachelor og eksamen.
Noen som har noen tanker eller erfaringer?
Tror ikke det. Var bare tilfeldig at den hadde det. For disse har ikke det. Jeg temper nesten i søvne og legger inn når jeg står opp, og noen ganger glemmer jeg å endre tidspunktet.Du har nok hatt el. Men ser mange av de stignings-tempene forrige syklus har hul prikk, kanskje det har noe med det å gjøre? Så lenge du har kryss og holder deg over cl tror jeg ikke du skal bekymre deg