Vi som temper

IMG_4151.PNG

Jeg er ikke helt inneforstått med hvordan lese grafen enda... Men jeg tror el er i dag?

IMG_4154.PNG

Tempet 35 min før tiden i går, og endret den nå gjennom den linken flere referer til. Da ser grafen sånn ut.

Vanskelig for å tro det mtp at jeg har null symptomer og ikke har hatt det på EL heller, men når den sank sånn fikk jeg et liiite håp! :p SÅ spennende å se de neste par dagene :eek:
Ser spennende ut så langt hvertfall! Lykke til :-)

IMG_4155.PNG

Jeg håper ikke det stemmer at jeg hadde el dag 15? Alt taler i mot det. Fikk fast smiley dag 16 (da skal el komme 12-48 timer etter) tok el test på kvelden dag 15 og da kom blinkende fortsatt opp.. el smerter dag 16, kvalm dag 17...det står fortsatt på ff at el skjedde mellom dag 16-18... men ble litt stresset av dette for da har vi bommet med aksjene.
Hvis jeg discarder dag 16 (Tempet 35 min senere) forsvinner krysset. Hmm. What to do?

Blæ

Vis vedlegget 225102
Jeg håper ikke det stemmer at jeg hadde el dag 15? Alt taler i mot det. Fikk fast smiley dag 16 (da skal el komme 12-48 timer etter) tok el test på kvelden dag 15 og da kom blinkende fortsatt opp.. el smerter dag 16, kvalm dag 17...det står fortsatt på ff at el skjedde mellom dag 16-18... men ble litt stresset av dette for da har vi bommet med aksjene.
Hvis jeg discarder dag 16 (Tempet 35 min senere) forsvinner krysset. Hmm. What to do?

Blæ

Hmmmm [emoji848][emoji848][emoji848] så rart?
Jeg kan ikke så mye om temping, men den fra CD16 er ikke fylt, er den målt på veldig mye tidligere eller senere?

Vis vedlegget 225102

Blæ

Jeg hadde ikke discardet en temp hvis den bare var tatt en halvtime senere. Grunnen til at krysset forsvinner når du discarder er jo fordi du da bare har to høye målinger, FF setter kryss når du har hatt tre.
Jeg har tidligere hatt to dager med positiv EL-test, hvor tempen har vist at EL skjer på dag to, men da jeg ble gravid nå hadde jeg kun én dag med positiv test, og tempen indikerte at EL skjedde den dagen. Siden det kan ta litt tid før LH skilles ut i urinen kan det være at den toppen du fanger opp med testene er noe forsinket i forhold til den reelle LH-toppen i blodet. Man KAN derfor oppleve positiv test samme dag eller dagen etter at EL har skjedd. Kanskje det blir tydeligere hva som har skjedd hos deg om noen dager, når du har flere målinger. [emoji4]

Vis vedlegget 225102

Blæ
Hm...utifra testen så kan det kanskje se ut som EL var på dag 17? Kanskje ff forandrer krysser om et par dager? :)

Hm...utifra testen så kan det kanskje se ut som EL var på dag 17? Kanskje ff forandrer krysser om et par dager? :)

Ja jeg håper virkelig det!!! Hvis ikke falt sjansene for spire denne mnd drastisk :-(

Hmmmm [emoji848][emoji848][emoji848] så rart?
Jeg kan ikke så mye om temping, men den fra CD16 er ikke fylt, er den målt på veldig mye tidligere eller senere?

Den ble målt 35 minutter etter vanlig tid... så tror ikke det skal ha så mye å si... aner ikke.

Ja jeg håper virkelig det!!! Hvis ikke falt sjansene for spire denne mnd drastisk :-(

Den ble målt 35 minutter etter vanlig tid... så tror ikke det skal ha så mye å si... aner ikke.

Nei, 35 minutter burde jo ikke gi så stort utslag [emoji848] håper morgendagens temp kan avsløre seinere EL ;)

Hva ER det som skjer? :wtf Noen kloke hoder som vil tolke denne for meg? Jeg trodde jeg var dreven på FF, tatt "eksamen" på FFs sider og greier, men nå fatter jeg nada.

Jeg skjønner ikke hva som skjer med syklusen her. Greit nok at det er første syklus etter SA, men læll...

CL er waaay høyere enn den bruker å være hos meg vanligvis, da ligger den som regel på 36,55ish. Nå ligger den på 36,70ish?! Og for første gang i hele min tempehistorie har tempen duppet laaangt under CL. Nå er jeg jammen usikker på om EL har vært en gang... Hadde blodig EL-slim på CD 14, ingenting etterpå. Men kjente EL-lignende smerter i går. HAR EL vært eller IKKE?

Nei, samma kan det være! Håper noen andre forstår den teite charten min denne syklusen, for jeg kaster inn håndkleet. :shifty:

FF.png

Back
Topp