Miniknøttet
Gift med forumet
Hmm.... IKM er i dag, tror jeg. Mensen har ikke kommet enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ser tempen ut? [emoji16]Hmm.... IKM er i dag, tror jeg. Mensen har ikke kommet enda.
Den ser ut som ei berg og dalbane. Sank veldig til i dag [emoji23]Hvordan ser tempen ut? [emoji16]
Da ville jeg forberedt meg på tr hvis det var min graf [emoji53]Den ser ut som ei berg og dalbane. Sank veldig til i dag [emoji23]
Festedip eller?

Ja, det kan hende. Det lave stoffskiftet mitt gjør sitt til at kroppen strever med temperaturregulering.Da ville jeg forberedt meg på tr hvis det var min graf [emoji53]
Vanskelig for å tro det mtp at jeg har null symptomer og ikke har hatt det på EL heller, men når den sank sånn fikk jeg et liiite håp!Festedip eller?![]()
Ser spennende ut så langt hvertfall! Lykke tilVanskelig for å tro det mtp at jeg har null symptomer og ikke har hatt det på EL heller, men når den sank sånn fikk jeg et liiite håp!SÅ spennende å se de neste par dagene
![]()
At den ikke er helt 100% sikker på at el var daNår krysset var helt, så ble d stripplet, hva betyr d?![]()
Vis vedlegget 225102
Jeg håper ikke det stemmer at jeg hadde el dag 15? Alt taler i mot det. Fikk fast smiley dag 16 (da skal el komme 12-48 timer etter) tok el test på kvelden dag 15 og da kom blinkende fortsatt opp.. el smerter dag 16, kvalm dag 17...det står fortsatt på ff at el skjedde mellom dag 16-18... men ble litt stresset av dette for da har vi bommet med aksjene.
Hvis jeg discarder dag 16 (Tempet 35 min senere) forsvinner krysset. Hmm. What to do?
Blæ
Vis vedlegget 225102
Jeg håper ikke det stemmer at jeg hadde el dag 15? Alt taler i mot det. Fikk fast smiley dag 16 (da skal el komme 12-48 timer etter) tok el test på kvelden dag 15 og da kom blinkende fortsatt opp.. el smerter dag 16, kvalm dag 17...det står fortsatt på ff at el skjedde mellom dag 16-18... men ble litt stresset av dette for da har vi bommet med aksjene.
Hvis jeg discarder dag 16 (Tempet 35 min senere) forsvinner krysset. Hmm. What to do?
Blæ
Hm...utifra testen så kan det kanskje se ut som EL var på dag 17? Kanskje ff forandrer krysser om et par dager?Vis vedlegget 225102
Blæ
Hm...utifra testen så kan det kanskje se ut som EL var på dag 17? Kanskje ff forandrer krysser om et par dager?![]()
Hmmmm [emoji848][emoji848][emoji848] så rart?
Jeg kan ikke så mye om temping, men den fra CD16 er ikke fylt, er den målt på veldig mye tidligere eller senere?
Ja jeg håper virkelig det!!! Hvis ikke falt sjansene for spire denne mnd drastisk :-(
Den ble målt 35 minutter etter vanlig tid... så tror ikke det skal ha så mye å si... aner ikke.
Noen kloke hoder som vil tolke denne for meg? Jeg trodde jeg var dreven på FF, tatt "eksamen" på FFs sider og greier, men nå fatter jeg nada.