Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe der jaDagens temp. Høy og fin. Også fikk jeg denne.. Tørr ikke håpe helt enda.![]()
blir spennende å følge medRar temp idag, helt nede på 36.05 mot 36.49 igår.. EL dipp? Forventer ikke EL før dag 17..
Vis vedlegget 223911
Fikk denne (første tatt i syklusen), så det hjalp heller ikke så mye:
Vis vedlegget 223910
Nei denne gangen gjorde jeg veldig lite innsats faktisk. Ikke brukt noe annet enn vanlig vitaminer og folat. La inn bare aksjer en gang i den fertile perioden også..Ser noe der jablir spennende å følge med
brukt wild jam denne gange også?!
Ja, det enkle er ofte det besteNei denne gangen gjorde jeg veldig lite innsats faktisk. Ikke brukt noe annet enn vanlig vitaminer og folat. La inn bare aksjer en gang i den fertile perioden også..![]()

Det kan være kroppen begynner å forberede EL, eller det kan være tilfeldig. Jeg har googla endel tempskjemaer og jeg ser flere har hatt dipp i temperaturen opptil ei uke før EL. Den har også da steget litt før de har fått EL. Google f.eks. fertility friend chart så får du opp mange eksempler.
Og så skal man jo ikke henge seg opp i enkelttemperaturer, selv om det ikke er lett når de avviker så mye. Da vet jeg at man tenker både det ene og det andre. [emoji14]
![]()
CD 3. Temper kun for å holde på vanen, så er ikke så veldig spennende her. [emoji14]
Så bra! Da er du i dpo land!Kryss i dag!Men litt feil enda. La inn temp for morgendagen og da hoppet den til lørdag som er mer rett. Så den flytter seg nok i morgen hvis tempen fremdeles er høy!
Vis vedlegget 223942
Ja! endelig!Så bra! Da er du i dpo land!![]()

Og hvordan går det med deg? hva sier magefølelsen?Så bra! Da er du i dpo land!![]()
Ikke noe tr enda eller tempfall og har bestilt digital test som kommer i morgen..Og hvordan går det med deg? hva sier magefølelsen?![]()

Åå så spennende!Ikke noe tr enda eller tempfall og har bestilt digital test som kommer i morgen..![]()
Krysser fingrer og tær for at tempen holder seg og tr holder seg langt unna!Kom igjen spira
Iiiih, dette er spennende!Ikke noe tr enda eller tempfall og har bestilt digital test som kommer i morgen..![]()
Men hallo, testen da?! Du har vel testet?Dagens graf![]()
Ikke vær sånn anti-nysgjerrigpetraer, du er 13dpo og har ikke tatt en eneste test?? [emoji53]Dagens graf![]()
Men hallo, testen da?! Du har vel testet?
Her er dagens test dereIkke vær sånn anti-nysgjerrigpetraer, du er 13dpo og har ikke tatt en eneste test?? [emoji53]
Vi er jo nysgjerrigee [emoji38][emoji38][emoji38][emoji173][emoji173][emoji173]
Får digital i posten senere i dag.