Mia_mini
Elsker forumet
12 eller 13 dpo.. men har hatt noen korte lf på bare 9 dager også.![]()
Da er det vel lov å håpe litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 eller 13 dpo.. men har hatt noen korte lf på bare 9 dager også.![]()
Jepp absolutt! Fått et par skyggestreker i dag.Da er det vel lov å håpe litt![]()

Det grønne boksene er når El vanligvis kommer ut ifra tidlige sykluser. Er det første pp du temper?Vis vedlegget 223787
Fikk jeg til å laste opp, tro? Tester meg bare litt frem her. Men jeg får ikke opp sånne grønne bokser? Er det manuelt lagt inn?
Ja, første pp, og som du ser startet jeg for bare tre dager siden. Så prøver meg bare frem her nå i slutten av denne pp, for å bli kjent med FF og hvordan tempe og få litt følelsen på det. Øver meg før neste ppDet grønne boksene er når El vanligvis kommer ut ifra tidlige sykluser. Er det første pp du temper?
Ok. Da vil de grønne boksene dukke opp til neste syklus når du har fått registrert en el i grafen din. Når pleier du vanligvis å ha el?Ja, første pp, og som du ser startet jeg for bare tre dager siden. Så prøver meg bare frem her nå i slutten av denne pp, for å bli kjent med FF og hvordan tempe og få litt følelsen på det. Øver meg før neste pp![]()
Ok. Da vil de grønne boksene dukke opp til neste syklus når du har fått registrert en el i grafen din. Når pleier du vanligvis å ha el?
Men da kan det stemme godt med den tempøkningen du fikk der nå på cd 9.Dersom EL er to uker før mens, så har jeg EL på C9. Har vært det de siste tre syklusene. Ville begynne å tempe for å sjekke om det stemmer. Fikk desverre ikke handlet inn batteri til termometeret før C9 denne pp'n, så vanskelig å vite hva som skjedde på C9 nå, hehe. Bare å vente til mai og se hva som skjer.
Uff nei, kan ikke stole på dette, fordi de første to målte jeg under armen. Visste ikke helt hvor det var best å måle. Så la jeg bare på en halv grad og målte den siste under tunga, for det har jeg nå lært at man skal gjøre.Men da kan det stemme godt med den tempøkningen du fikk der nå på cd 9.![]()
Åja.. hi hi.. da blir det litt usikkert ja. Du får prøve deg frem så får du nok en flott graf med el neste syklus. Greit å få testet det ut litt også. Jeg testet først under tunga i munnen. Men opplevde å få litt tydligere graf når jeg gikk over til å tempe vaginalt. Men mange synes jo det er litt stress da.Uff nei, kan ikke stole på dette, fordi de første to målte jeg under armen. Visste ikke helt hvor det var best å måle. Så la jeg bare på en halv grad og målte den siste under tunga, for det har jeg nå lært at man skal gjøre.
Hvordan ble tempen din i dag? Noen økning?Veldig spent på morgendagens temp etter to dager med veldig sterke el tester!
Vis vedlegget 223788

Det er jo noe på den! Jeg krysser fingrene! Pleier du å få skyggestreker?Dagens temp. Høy og fin. Også fikk jeg denne.. Tørr ikke håpe helt enda.![]()
Så gøy at du ser den. Nei pleier ikke det. Brukt de mange ganger. Sist jeg fikk strek var jeg gravid..Det er jo noe på den! Jeg krysser fingrene! Pleier du å få skyggestreker?
Men har jo hørt at det er vanlig.Kom igjen egget! Skjedde det noe magisk 4 dpo?10 dpo i dag og holder seg høy.![]()
Så ikke siste oppdatering!!! Du er gravid! Jeg ser, jeg ser!Dagens temp. Høy og fin. Også fikk jeg denne.. Tørr ikke håpe helt enda.![]()
Hvordan ble tempen din i dag? Noen økning?![]()
Jeg pleier ikke å ha streksyn og skal ikke gi falske forhåpninger men jeg ser hint av noe rosa der!Dagens temp. Høy og fin. Også fikk jeg denne.. Tørr ikke håpe helt enda.![]()