Vi som temper

b_OBeo1F.png

Fikk jeg til å laste opp, tro? Tester meg bare litt frem her. Men jeg får ikke opp sånne grønne bokser? Er det manuelt lagt inn?

Det grønne boksene er når El vanligvis kommer ut ifra tidlige sykluser. Er det første pp du temper?
Ja, første pp, og som du ser startet jeg for bare tre dager siden. Så prøver meg bare frem her nå i slutten av denne pp, for å bli kjent med FF og hvordan tempe og få litt følelsen på det. Øver meg før neste pp ;)

Ja, første pp, og som du ser startet jeg for bare tre dager siden. Så prøver meg bare frem her nå i slutten av denne pp, for å bli kjent med FF og hvordan tempe og få litt følelsen på det. Øver meg før neste pp ;)
Ok. Da vil de grønne boksene dukke opp til neste syklus når du har fått registrert en el i grafen din. Når pleier du vanligvis å ha el?

Ok. Da vil de grønne boksene dukke opp til neste syklus når du har fått registrert en el i grafen din. Når pleier du vanligvis å ha el?

Dersom EL er to uker før mens, så har jeg EL på C9. Har vært det de siste tre syklusene. Ville begynne å tempe for å sjekke om det stemmer. Fikk desverre ikke handlet inn batteri til termometeret før C9 denne pp'n, så vanskelig å vite hva som skjedde på C9 nå, hehe. Bare å vente til mai og se hva som skjer.

Dersom EL er to uker før mens, så har jeg EL på C9. Har vært det de siste tre syklusene. Ville begynne å tempe for å sjekke om det stemmer. Fikk desverre ikke handlet inn batteri til termometeret før C9 denne pp'n, så vanskelig å vite hva som skjedde på C9 nå, hehe. Bare å vente til mai og se hva som skjer.
Men da kan det stemme godt med den tempøkningen du fikk der nå på cd 9. ;)

Men da kan det stemme godt med den tempøkningen du fikk der nå på cd 9. ;)
Uff nei, kan ikke stole på dette, fordi de første to målte jeg under armen. Visste ikke helt hvor det var best å måle. Så la jeg bare på en halv grad og målte den siste under tunga, for det har jeg nå lært at man skal gjøre.

Uff nei, kan ikke stole på dette, fordi de første to målte jeg under armen. Visste ikke helt hvor det var best å måle. Så la jeg bare på en halv grad og målte den siste under tunga, for det har jeg nå lært at man skal gjøre.
Åja.. hi hi.. da blir det litt usikkert ja. Du får prøve deg frem så får du nok en flott graf med el neste syklus. Greit å få testet det ut litt også. Jeg testet først under tunga i munnen. Men opplevde å få litt tydligere graf når jeg gikk over til å tempe vaginalt. Men mange synes jo det er litt stress da.

Den går rett vei i allefall :)selv om det ikke er noe stort hopp endao_OEl testen er fremdeles ikke klart negativ så får se hvordan den blir i kveld.
Men hvis jeg ikke får skikkelig hopp i morgen eller overimorgen kan det være at egget ikke klarer å slippe?
IMG_3005.PNG
Hvordan ble tempen din i dag? Noen økning? :happy:

Back
Topp