Vi som temper

Trenger litt råd :) er ganske ny på dette med temping.
Hadde positiv eltest på mandag, som også ble nesten hvit igjen på mandag.
Nå har jeg fått dette fra FF som sier jeg hadde eggløsning på mandag. Men er i en overgang fra Natural Cycles, som ikke sier noe om EL. Hva skal jeg tro på?

Vedlegg

• b_wizWlB.png
    b_wizWlB.png
    30,1 KB · Visninger: 112
  • IMG_1530.PNG
    IMG_1530.PNG
    73,9 KB · Visninger: 113
Nå har jeg fått dette fra FF som sier jeg hadde eggløsning på mandag. Men er i en overgang fra Natural Cycles, som ikke sier noe om EL. Hva skal jeg tro på?
Naturalcycles var også mye mer forsiktig med å si at jeg hadde el! [emoji14] ff var helt sikker og naturalcycles bare "njææ, kaaanskje" [emoji23]
Hvordan måler du foresten? Den var skikkelig ustabil den tempen din

Naturalcycles var også mye mer forsiktig med å si at jeg hadde el! [emoji14] ff var helt sikker og naturalcycles bare "njææ, kaaanskje" [emoji23]
Hvordan måler du foresten? Den var skikkelig ustabil den tempen din
Måler i munnen under tunga. Prøver så godt jeg kan :p stoler jeg på ff da eller?:p
Blir jo veldig usikker. Men hadde el-slim som gjorde at jeg sa til samboeren, at nå begynner det. Gikk fra hvit til svak strek på noen få timer.

Måler i munnen under tunga. Prøver så godt jeg kan [emoji14] stoler jeg på ff da eller?:p
Blir jo veldig usikker. Men hadde el-slim som gjorde at jeg sa til samboeren, at nå begynner det. Gikk fra hvit til svak strek på noen få timer.
Jeg tror jeg hadde stolt på ff egentlig, men det er fordi min opplevelse av nc ikke var noe særlig overbevisende [emoji14] prøvde det bare i en mnd men likevel.

Jeg tror jeg hadde stolt på ff egentlig, men det er fordi min opplevelse av nc ikke var noe særlig overbevisende [emoji14] prøvde det bare i en mnd men likevel.
Okay :) da gjør jeg det. synes den er litt mer overbevisende. Selvom designet ikke er like fint og oversiktlig. Men vil det kanskje være bedre med VIP?

Da var jeg på CD1 igjen. 32 dager ble denne syklusen. Forrige var på 35 dager.
Noen som har erfaring med at lutealfasen endrer seg? Etter hva jeg kan se fra tidligere så har den vært på 14 eller 15 dager. FF sier 14, men jeg tror det er mer riktig med 15 [emoji14] Ifølge FF så er denne "bare" på 12, men om jeg tar bort EL-testen min så sier FF at den er på 15 dager. Så jeg tror kanskje den EL-testen ikke stemte med positiv? Noen formeninger? :)

84f8cb38a6193a45a2f3811bc5f95976.jpg

125f21a0b37e5d057458776713e70ae1.jpg

Jeg skaffet akkurat nytt batteri til den digitale temperaturmåleren min... Men så er jo spørsmålet hvor man skal måle? Jeg orker ærlig talt ikke å ta den i baken hver eneste morgen, det blir for mye styr. Prøvde under armen, men da kom det resultater som var helt på jordet.

Jeg skaffet akkurat nytt batteri til den digitale temperaturmåleren min... Men så er jo spørsmålet hvor man skal måle? Jeg orker ærlig talt ikke å ta den i baken hver eneste morgen, det blir for mye styr. Prøvde under armen, men da kom det resultater som var helt på jordet.
Noen tatt det vaginalt eller under tungen, har jeg lest [emoji4]

Jeg måler i munnen under tunga:)

Jeg måler også under tunga. Funker veldig bra her. Hadde ikke orket å tempe andre steder hver dag. [emoji14]

Noe som har gjort det som står om regulering opp eller ned med 0,05 per halvtime?

Vedlegg

• IMG_1533.PNG
    IMG_1533.PNG
    149,4 KB · Visninger: 87
Hvis jeg ser at det stemmer bedre med helheten så plotter jeg inn regulert temp og skriver den andre som notat :)
Okay :) greit å vite. Tror det er derfor FF slår ut på el men ikke NC. Coverline er mye lavere på FF, og i går sto jeg opp en del før enn i påsken og før påske.

Okay :) greit å vite. Tror det er derfor FF slår ut på el men ikke NC. Coverline er mye lavere på FF, og i går sto jeg opp en del før enn i påsken og før påske.
Du bør ha på vekkerklokke ;) Jeg temper hver natt kl 03:45 fordi da er jeg (nesten) sikker på at jeg har sammenhengende søvn uten forstyrrelser av småtroll som kommer inn eller mann som drar på jobb kl 4 :) Så sovner jeg igjen etterpå :)

Du bør ha på vekkerklokke ;) Jeg temper hver natt kl 03:45 fordi da er jeg (nesten) sikker på at jeg har sammenhengende søvn uten forstyrrelser av småtroll som kommer inn eller mann som drar på jobb kl 4 :) Så sovner jeg igjen etterpå :)
Smart! Bør jeg gjøre fra neste syklus

Min erfaring er at natural cycles trenger noen sykluser på seg for å forutse EL...
Så i dette tilfellet hadde jeg stolt på ff

Jeg har en veldig rar følelse i nederste del av magen, spes på høyre side. Sånn litt vond murring.
Hva kan dette være? Er i 1. ordentlige pp nå etter p-piller. Hadde ikke sånn forrige periode. Er da 3dpo

Back
Topp