Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kom tr ja..
Hvordan får man nytt sånn ark?regner med man ikke skal bruke det samme.
![]()
Neida, jeg skriver bare riktig tidspunkt. Tror ff har en algoritme som fjerner tempen som blir feil selv om det blir ulogiske hopp [emoji14]Hvis dere temper en time før dere egentlig skal, setter dere inn den tempen da eller plusser dere på 0,1 grad og legger inn det i stedet?
Plott inn at du har fått TR under "menses/spotting", da starter du på ny chart. Lykke til!![]()
Vis vedlegget 223117
Dagens temperaturkurve, snart slutten på denne pp.
![]()
Fikk positiv el-test på CD20, men det ser ikke ut som jeg har hatt EL. Tenker at kroppen kanskje ikke klarte og slippe egget og at den prøver på nytt nå? Kjenner i alle fall stikkende smerter nede til høyre i dag [emoji4]
Det kan virke litt sånn ja [emoji23]Lurer på om det er smittsomt med forsinka el og rare kropper her. [emoji23] Trøster meg med at jeg eri godt selskap. Her gjør kroppen enda et forsøk på el. Nå håper jeg den klarer det (vært endel dårlig og stressa siste ukene så tror det har ført til kranglingen til min kropp).
![]()