Vi som temper

Vet ikke hvor mye romtemperaturen har å si, og jeg var sikkert litt mer urolig pga varmen.

Jeg tror forresten jeg er enig med ff i at eggløsningen din var torsdag. Men ikke så lett det der!

Jeg tipper EL var torsdag, jeg (kaaanskje fredag, men holder en knapp på torsdagen). La EL-testen ligge i FF, du, jo mer data den har, jo mer nøyaktig blir den. [emoji4] Du kommer nok til å få kryss på torsdag (el. fredag) når du har fått et par høye målinger til.
Hva tenker dere om disse testene da? Den siste er tatt nå i dag. Syns de er vanskelige å tolke [emoji14]

Fredag
3e43de3db09a551f481fa209f8ecce3d.jpg

Lørdag
a165d818f144808a5ecab0165a17440a.jpg

Jeg syns de ser negativ ut. Sterke streker, men negative.

Hva tenker dere om disse testene da? Den siste er tatt nå i dag. Syns de er vanskelige å tolke [emoji14]

Fredag
3e43de3db09a551f481fa209f8ecce3d.jpg

Lørdag
a165d818f144808a5ecab0165a17440a.jpg

tror heller ikke de er helt positve. Men nesten der!

El. Kom [emoji16] det skjedde der!
Haha, ja, jeg begynner å lure på det ;) Tok en test som var nesten positiv på torsdag, men siden jeg hadde få tester igjen så testa jeg ikke mer den dagen. De var sterke dagen etter og i dag og men likevel svakere enn på torsdag. Så begynner å lure på om jeg gikk glipp av lh toppen egentlig. Håper el kom, for tida renner ut ift å legge inn aksjer før jeg drar på ferie [emoji23]

Hva er det man legger inn når man har el slim? Watery?
Den finner el selv om du ikke legger inn slim altså [emoji14] ikke legg inn om du ikke har det. Watery er rennende og egg white er seigt og strekkbart men likevel bløtt.. om jeg har forstått riktig

Dagens graf.. Søren at jeg aldri fikk fingern ut til å bestille flere el tester asså! [emoji13] Blir grønn av det der! Skulle ikke forundre meg om el ikke har vært og heller kommer mellom mandag og torsdag når mannen ikke er i nærheten [emoji19]
e6e9dd5d3e8135fd0c7104f7393ecbbe.jpg

Dagens, ligger ganske likt ann som sist pp [emoji4] mye stikking og murring i eggstokkene helt siden tr, så håper jo kroppen får til noe lurt! [emoji4]
a4779dbf128ef6adacc45f0ce65691b9.jpg

tempkurven etter sa uke 9+5, har hatt eggløsning bare noen dager etter normalt*. Klapp på skuldra til kroppen :cat:
IMG_20170409_080221.png

IMG_3190.PNG

Tempen steg litt i dag, men magefølelsen sier ikke klaff.

Ingen tvil om at EL har vært nå tror jeg. Ser ut som FF kommer til å sette kryss på fredag, men jeg lurer på om det kanskje kan ha vært på torsdag. Spennende å se når tr dukker opp da.

727019901befe9d3ff0a9c336efc289f.jpg

Ingen tvil om at EL har vært nå tror jeg. Ser ut som FF kommer til å sette kryss på fredag, men jeg lurer på om det kanskje kan ha vært på torsdag. Spennende å se når tr dukker opp da.

727019901befe9d3ff0a9c336efc289f.jpg
Har har el vært ja :-) som du sier så kan det ha vært både torsdag og fredag :-) Lykke til i dpo-land!

Har har el vært ja :-) som du sier så kan det ha vært både torsdag og fredag :-) Lykke til i dpo-land!

Dpo-land her blir å vente på mens [emoji14] hehe
Kartlegger et par sykluser før vi begynner å prøve. Dette er min 2. Syklus etter fødsel.

Har du testet noe enda? Så over her at du er 9 dpo? :)

Dpo-land her blir å vente på mens [emoji14] hehe
Kartlegger et par sykluser før vi begynner å prøve. Dette er min 2. Syklus etter fødsel.

Har du testet noe enda? Så over her at du er 9 dpo? :)
Ser jo nå at det ikke er så lenge siden, virker det som om kroppen er tilbake i syklus? Jeg testa i dag ja, helt blenda :oops: Men er ikke overrasket. Det blir jo nærmest en vane etter et år med blenda tester:wtf: Vet det forsåvidt er tidlig, men har en sterk følelse av at det ikke er noe på gang.

Ser jo nå at det ikke er så lenge siden, virker det som om kroppen er tilbake i syklus? Jeg testa i dag ja, helt blenda :oops: Men er ikke overrasket. Det blir jo nærmest en vane etter et år med blenda tester:wtf: Vet det forsåvidt er tidlig, men har en sterk følelse av at det ikke er noe på gang.
Ser ikke så altfor ille ut ihvertfall. Forrige syklus var på 35 dager, og denne ser ut til å bli 33-35 :) har gjerne hatt sykluser på ca 35 dager tidligere.

Fortsatt veldig tidlig ja. Håper du sitter med en positiv test snart :D

Back
Topp