Vi som temper

Visste dere at natural cycles anbefaler å tempe gjennom graviditeten? [emoji14] jeg fikk det opp i sted da jeg fomlet litt med tester på den.

CD 36:
cb76b7b1321a3ef9e118d3d30967902e.png

Og dagens test:
e758e8b4fe9253b623f83c4b11c9c507.jpg

Håper den er negativ i kveld :) og håper temp hopp de neste dagene :)

Godt i gang med temping ihvertfall. Jeg gidder ikke å ha på vekkerklokke for å tempe da, så har blitt litt forskjell på kl.slettene [emoji14] temper med en gang jeg våkner, og de siste dagene har frøkna sovet en time lengre enn vanlig. Regner med at temp går litt ned igjen i morgen. EL er ikke forventet før 7. april

bbdd084d9fa2023c7403e6ec8e54dfcf.jpg

Visste dere at natural cycles anbefaler å tempe gjennom graviditeten? [emoji14] jeg fikk det opp i sted da jeg fomlet litt med tester på den.
Spesielt. Tenker at det brått bare kan føre til mer bekymringer om den skulle droppe litt? Skjønner ikke helt poenget [emoji14]

Spesielt. Tenker at det brått bare kan føre til mer bekymringer om den skulle droppe litt? Skjønner ikke helt poenget [emoji14]
Jeg lurer på om den kanskje sier ifra om tempen dropper "for mye". Prøvde å sjekke men fant ikke noe. Er vel egentlig bare for å tjene penger på folk.. [emoji14]

Jeg lurer på om den kanskje sier ifra om tempen dropper "for mye". Prøvde å sjekke men fant ikke noe. Er vel egentlig bare for å tjene penger på folk.. [emoji14]
Antakeligvis [emoji14] hehe

Hvorfor er det anbefalt? :D aldri hørt om det før :)

Vil IKKE anbefale å tempe etter positiv test. Visste ikke det forrige gang at man IKKE skal tempe når man har blitt gravid, og friket helt ut når tempen droppet. :P

Godt i gang med temping ihvertfall. Jeg gidder ikke å ha på vekkerklokke for å tempe da, så har blitt litt forskjell på kl.slettene [emoji14] temper med en gang jeg våkner, og de siste dagene har frøkna sovet en time lengre enn vanlig. Regner med at temp går litt ned igjen i morgen. EL er ikke forventet før 7. april

Du har jo tempet før, så det jeg skriver nå er sikkert ikke noe nytt for deg. :P Men det lønner seg å tempe til samme tid hver dag, for at FF skal bli kjent med deg og syklusen din. Tempen kan jo svinge veldig ifht. når på døgnet du våkner. ;)

Vil IKKE anbefale å tempe etter positiv test. Visste ikke det forrige gang at man IKKE skal tempe når man har blitt gravid, og friket helt ut når tempen droppet. :P
Nettopp det som kan skje tenker jeg ja. Tempen kan jo variere veldig når man er gravid, og kan ikke tenke meg man kan forutse en SA e.l. med det heller.

Må være som nevnt over her; kun for å tjene penger [emoji14]

Du har jo tempet før, så det jeg skriver nå er sikkert ikke noe nytt for deg. [emoji14] Men det lønner seg å tempe til samme tid hver dag, for at FF skal bli kjent med deg og syklusen din. Tempen kan jo svinge veldig ifht. når på døgnet du våkner. ;)

Klar over det, men om jeg våkner halv 6 for å tempe så får jeg ikke sove igjen. Og jeg kan ikke tempe en halvtime etter jeg har våknet, for da blir det ihvertfall kluss [emoji14]
Har gjort det samme tidligere, så satser på at det fungerer like greit nå og. Viktigere med søvnen jeg kan få så jeg fungerer gjennom dagen :D

Ser an denne syklusen hvordan det blir, og blir det mye usikkerhet tror jeg kanskje jeg kjøper noen EL-tester og prøver det igjen.

Er spent på om el testen blir positiv i dag og el kommer de nærmeste dagene :-)

Vedlegg

• IMG_2938.PNG
    IMG_2938.PNG
    187 KB · Visninger: 70
Klar over det, men om jeg våkner halv 6 for å tempe så får jeg ikke sove igjen. Og jeg kan ikke tempe en halvtime etter jeg har våknet, for da blir det ihvertfall kluss [emoji14]
Har gjort det samme tidligere, så satser på at det fungerer like greit nå og. Viktigere med søvnen jeg kan få så jeg fungerer gjennom dagen :D

Ser an denne syklusen hvordan det blir, og blir det mye usikkerhet tror jeg kanskje jeg kjøper noen EL-tester og prøver det igjen.

Litt rart det der egentlig. For jeg har en fruktbarhetsmonitor som tar tempen, har hatt og gjort i alle de år, og der har det aldri blitt sagt noe om at man må tempe til samme tid hver dag. Den kan man justere som det passer, og allikevel påvist EL til "rett" tid osv. Er vel FF som er mer sensitiv? For dersom en metode funker for noen, så hvorfor vike bort fra det? :) Er enig med deg, JA til søvn! Nei til oppvåkning til umenneskelige tider. :P

Litt rart det der egentlig. For jeg har en fruktbarhetsmonitor som tar tempen, har hatt og gjort i alle de år, og der har det aldri blitt sagt noe om at man må tempe til samme tid hver dag. Den kan man justere som det passer, og allikevel påvist EL til "rett" tid osv. Er vel FF som er mer sensitiv? For dersom en metode funker for noen, så hvorfor vike bort fra det? :) Er enig med deg, JA til søvn! Nei til oppvåkning til umenneskelige tider. :P

Merkelig at det er så forskjell egentlig. Har ihvertfall merket selv at det viktigste er at jeg er uthvilt. Om jeg sover til 10 f.eks, kan det nok være større forskjeller, men om jeg sover til 10 så er jeg mest sannsynlig syk og så [emoji14] er som regel oppe mellom 6 og 7, og da har det ihvertfall ikke hatt så mye å si tidligere :)

Viktig å være uhvilt når man prøver å bli gravid og, så å være så nøye på klokka tror jeg kunne gjort ting verre. Ihvertfall for min del [emoji14]

Blir spennende å se hva overlegen sier da. Denne syklusen hopper vi ihvertfall over, jeg ønsker ikke baby midt i årsskifte om det kan unngås.

Tempen klatrer i hvertfall nedover.. :p En stund til EL her enda. Så her får man bare smøre seg med tålmodighet. :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20170328-125538.jpg
    Screenshot_20170328-125538.jpg
    641,3 KB · Visninger: 75
Tempen klatrer i hvertfall nedover.. :p En stund til EL her enda. Så her får man bare smøre seg med tålmodighet. :happy:
Din har sunket veldig ja! Når ca pleier du å få el?

a9488292ae2221d0c94da8e08bdf5bb8.jpg

Våknet nå, to timer før vanlig demping men etter "nok" søvn.. ser det ut som om det kan stemme? Våknet av mareritt og at jeg er dautørst [emoji52]

Back
Topp