Temp-skjema ser lettere ut på ff synes jegNei det har jeg ikke gjort. Lasta ned appen for noen mnd siden, men syns den var litt vrien å bruke, så jeg sletta den igjen [emoji14] bir vel ikke noe særlig forskjell med den i forhold til womanlog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temp-skjema ser lettere ut på ff synes jegNei det har jeg ikke gjort. Lasta ned appen for noen mnd siden, men syns den var litt vrien å bruke, så jeg sletta den igjen [emoji14] bir vel ikke noe særlig forskjell med den i forhold til womanlog?
Hvorfor er det anbefalt?Visste dere at natural cycles anbefaler å tempe gjennom graviditeten? [emoji14] jeg fikk det opp i sted da jeg fomlet litt med tester på den.
Aaaner ikke, det stod ikke [emoji102]Hvorfor er det anbefalt?aldri hørt om det før
![]()
Spesielt. Tenker at det brått bare kan føre til mer bekymringer om den skulle droppe litt? Skjønner ikke helt poenget [emoji14]Visste dere at natural cycles anbefaler å tempe gjennom graviditeten? [emoji14] jeg fikk det opp i sted da jeg fomlet litt med tester på den.
Jeg lurer på om den kanskje sier ifra om tempen dropper "for mye". Prøvde å sjekke men fant ikke noe. Er vel egentlig bare for å tjene penger på folk.. [emoji14]Spesielt. Tenker at det brått bare kan føre til mer bekymringer om den skulle droppe litt? Skjønner ikke helt poenget [emoji14]
Antakeligvis [emoji14] heheJeg lurer på om den kanskje sier ifra om tempen dropper "for mye". Prøvde å sjekke men fant ikke noe. Er vel egentlig bare for å tjene penger på folk.. [emoji14]
Visste dere at natural cycles anbefaler å tempe gjennom graviditeten? [emoji14] jeg fikk det opp i sted da jeg fomlet litt med tester på den.
Hvorfor er det anbefalt?aldri hørt om det før
![]()
Spesielt. Tenker at det brått bare kan føre til mer bekymringer om den skulle droppe litt? Skjønner ikke helt poenget [emoji14]
Godt i gang med temping ihvertfall. Jeg gidder ikke å ha på vekkerklokke for å tempe da, så har blitt litt forskjell på kl.slettene [emoji14] temper med en gang jeg våkner, og de siste dagene har frøkna sovet en time lengre enn vanlig. Regner med at temp går litt ned igjen i morgen. EL er ikke forventet før 7. april
Nettopp det som kan skje tenker jeg ja. Tempen kan jo variere veldig når man er gravid, og kan ikke tenke meg man kan forutse en SA e.l. med det heller.Vil IKKE anbefale å tempe etter positiv test. Visste ikke det forrige gang at man IKKE skal tempe når man har blitt gravid, og friket helt ut når tempen droppet.![]()
Du har jo tempet før, så det jeg skriver nå er sikkert ikke noe nytt for deg. [emoji14] Men det lønner seg å tempe til samme tid hver dag, for at FF skal bli kjent med deg og syklusen din. Tempen kan jo svinge veldig ifht. når på døgnet du våkner.![]()
Klar over det, men om jeg våkner halv 6 for å tempe så får jeg ikke sove igjen. Og jeg kan ikke tempe en halvtime etter jeg har våknet, for da blir det ihvertfall kluss [emoji14]
Har gjort det samme tidligere, så satser på at det fungerer like greit nå og. Viktigere med søvnen jeg kan få så jeg fungerer gjennom dagen
Ser an denne syklusen hvordan det blir, og blir det mye usikkerhet tror jeg kanskje jeg kjøper noen EL-tester og prøver det igjen.
Litt rart det der egentlig. For jeg har en fruktbarhetsmonitor som tar tempen, har hatt og gjort i alle de år, og der har det aldri blitt sagt noe om at man må tempe til samme tid hver dag. Den kan man justere som det passer, og allikevel påvist EL til "rett" tid osv. Er vel FF som er mer sensitiv? For dersom en metode funker for noen, så hvorfor vike bort fra det?Er enig med deg, JA til søvn! Nei til oppvåkning til umenneskelige tider.
![]()
Din har sunket veldig ja! Når ca pleier du å få el?Tempen klatrer i hvertfall nedover..En stund til EL her enda. Så her får man bare smøre seg med tålmodighet.
![]()
Rundt cd 21/22.. så fortsatt en stund igjen.Din har sunket veldig ja! Når ca pleier du å få el?