lusemus 71
Forumet er livet
Jeg har troa at du er 9 dpo så håpet er der endaVis vedlegget 297303
Tempen går opp, men testen var blendahvit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har troa at du er 9 dpo så håpet er der endaVis vedlegget 297303
Tempen går opp, men testen var blendahvit
Grusom når ein ikkje har kontroll. Satser på 2 streker i morgonMerkelig med tempen denne mnd. Og negativ test..
YES da er det 2 streker nesteJaaa Dpo-land kryss imorgen, forhåpentligvis Vis vedlegget 297309
Ja i så fall, er det fortsatt tid Tenker du at egget ikke har sluppet ordentlig den dagen jeg fikk postiv test?Jeg har troa at du er 9 dpo så håpet er der enda
Egget slipper fra 12 til 36 timer etter positiv test. Og på tempen har du eit hopp på 4 dpo som ser ut som eggløsnings Temp. FF kan ta feil den og. Det har jeg merka før.Ja i så fall, er det fortsatt tid Tenker du at egget ikke har sluppet ordentlig den dagen jeg fikk postiv test?
Vis vedlegget 297367
Går og venter på spottingen skal starte
Der kom krysset
Kom no i 18 tiden.Hvordan gikk det med deg i dag? Kom TR?
Noko dritt altså. Tenk om det kom eit mirakleDa er vel TR på vei.. hadde troen en liten stund denne pp..
Kom no i 18 tiden.
Er så vande og bli såra. Stopper prøvingen i aug. Så det minkar med mndÅh så synd. Så veldig bra ut for deg denne pp, kjedelig når det blir slik. *trist*
Og meir opp med tempen. Blir 2 streker SKALOpp opp! Men idag skal jeg ta celleprøve, så håper ikke at det kan ødelegge evt noe
Redigert;
Hun tok en snillere "børste" sånn tilfelle jeg er gravid og ville ha meg inn til en time, om jeg ikke ble gravid nå
Vis vedlegget 297547