lusemus 71
Forumet er livet
Krysser at tempen bøkser opp igjen. Tenker det samme som det.Vet ikke helt om det er poeng i å teste i dag.
Tempen er justert høyere enn det den faktisk var og fordi jeg våknet tidligere
Vis vedlegget 297134
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser at tempen bøkser opp igjen. Tenker det samme som det.Vet ikke helt om det er poeng i å teste i dag.
Tempen er justert høyere enn det den faktisk var og fordi jeg våknet tidligere
Vis vedlegget 297134
Wow i morgon er den sterkereSånn ser min ut.. våknet 1 og 1/2 time tidligere i dag. Men brukte linken rosagull postet. 10 dpo.
Syns testen burde vise seg positiv snart.. får jo litt troen, når tempen ser ut til å gå opp, og jeg kan skimte noe som ser ut som strek.. men egentlig tror jeg liksom ikke
Vet du hvor lav den skal bli før man kan forvente TR?Er jo høy enda
Vis vedlegget 297133 Dagens. Ikke gøy når den går nedover..
Da synes jeg at du skal gå til legen med en gang slikt at du får et sikkert svar!
Har ikke testa enda, prøver å holde meg..Har du testa?
Ut fra min kurve må jeg under coverline. Da har jeg heksa innen 2 dager. Vi er jo ikkje like så noen kan få TR sjølv om ein er over coverline linja.Vet du hvor lav den skal bli før man kan forvente TR?
Vet du hvor lav den skal bli før man kan forvente TR?
Da er dpo i gang
Må ha troaHåper det, men fikk ikke tempet idag
Vis vedlegget 297264
Her viser det heksa rett rundt hjørne.
Vet du hvor lav den skal bli før man kan forvente TR?
Vi er i samme båt Har du noen symptomer?Merkelig med tempen denne mnd. Og negativ test..
Vi er i samme båt Har du noen symptomer?
Samme her. Ingen symptomer, og pleier heller ikke å ha det før TR. Har hatt litt spotting for et par dager siden, noe som er unormalt for meg. Bortsett fra det, er alt normalt. Vi får smøre oss med tålmodighetNei, men pleier ikke hadde det heller litt trøtt kanskje, men samtidig har det vært fullt opp i helgen og frem til nå. Så sikkert derfor jeg føler meg trøtt og sliten. Litt «arbeid» verk nederst i magen har jeg også kjent korte perioder innimellom.
Du da?
Vis vedlegget 297303
Tempen går opp, men testen var blendahvit