Vi som temper

Satser på du har el nå da, og legg inn aksjer uansett. Det kan jo se ut til at el er nå...

Jeg fikk el cd24 nå, viss egget slapp da, det vil vell tempen si meg imorgen...

Ja jeg håper det :D takk for svar!
 
ImageUploadedByBV Forum1459085022.136289.jpg


FF ga meg tilbake EL på CD20 etter dagens temp?
 
ImageUploadedByBV Forum1459407486.441774.jpg


Tempen bare stiger og stiger! 9 dpo idag! Godt tegn? :)
 
Det må jo være et kjempegodt tegn!! Temper jeg også, og den holder seg stabil høy, og i dag fikk jeg svak rosa strek på billigstrimmel!! Er også 9 dpo i dag. Håper dette går veien for oss begge! :)

Ååh så gøy :D har ikke billigstrimler, men skal stikke å kjøpe en a1 senere så jeg kan ta den i morgen :)
 
Kjapt spørsmål; dersom man står opp av senga når man våkner - går ned i underetasjen og måler tempen når man kommer på badet - er det en ugyldig temp da? Bør jeg heller la være å registrere temp idag? Har ikke lyst at kjæresten skal vite at jeg temper - i frykt for å bli sett på som litt "gal" og at jeg kanskje overdriver prøvingen litt :p
 
Kjapt spørsmål; dersom man står opp av senga når man våkner - går ned i underetasjen og måler tempen når man kommer på badet - er det en ugyldig temp da? Bør jeg heller la være å registrere temp idag? Har ikke lyst at kjæresten skal vite at jeg temper - i frykt for å bli sett på som litt "gal" og at jeg kanskje overdriver prøvingen litt :p

Ja, da er den ugyldig dessverre. Har du vært oppe av senga, eller vært våken 4-5 minutter i senga, så er den ugyldig :/
 
Kjapt spørsmål; dersom man står opp av senga når man våkner - går ned i underetasjen og måler tempen når man kommer på badet - er det en ugyldig temp da? Bør jeg heller la være å registrere temp idag? Har ikke lyst at kjæresten skal vite at jeg temper - i frykt for å bli sett på som litt "gal" og at jeg kanskje overdriver prøvingen litt :p

Kan hende du kan klare å se et mønster like vel! Men da ville jeg ikke stolt 100 prosent på resultatet! Leste en artikkel om en som jobbet både natt, dag og kveld, og hun tempet til forskjellige tider osv, men klarte å få fram et mønster like vel, selv om det ble rotete! :)
 
Har det mye å si dersom man ikke får tempet hver dag?
 
Har det mye å si dersom man ikke får tempet hver dag?

Ja altså viss du allerede skal gå på badet for å gjøre det, som gjør det mye mindre pålitelig og mer vanskelig å se et mønster, tenker jeg at det i alle fall er viktig at du gjør det hver dag :)
 
Kjapt spørsmål; dersom man står opp av senga når man våkner - går ned i underetasjen og måler tempen når man kommer på badet - er det en ugyldig temp da? Bør jeg heller la være å registrere temp idag? Har ikke lyst at kjæresten skal vite at jeg temper - i frykt for å bli sett på som litt "gal" og at jeg kanskje overdriver prøvingen litt :p
Trodde det samme med kjæresten jeg også, at han ville tro at nå hadde det bikka helt for meg.. Men allerede fra starten forklarte jeg hvorfor jeg ønsket å prøve temping, og det gikk mye bedre enn jeg trodde. Tok ikke lange tiden før første setning jeg hørte hver morgen var "hva var tempen?", etterfulgt av noe sånt som "åja, ikke noe eggløsning nå heller, altså?", eller "jippii, da får vi håpe den holder seg der oppe nå da", osv..
Var veldig greit å ha en lagkamerat altså :) Kan være at det ikke er så skummelt å fortelle som en skulle tro :) Lykke til
 
Trodde det samme med kjæresten jeg også, at han ville tro at nå hadde det bikka helt for meg.. Men allerede fra starten forklarte jeg hvorfor jeg ønsket å prøve temping, og det gikk mye bedre enn jeg trodde. Tok ikke lange tiden før første setning jeg hørte hver morgen var "hva var tempen?", etterfulgt av noe sånt som "åja, ikke noe eggløsning nå heller, altså?", eller "jippii, da får vi håpe den holder seg der oppe nå da", osv..
Var veldig greit å ha en lagkamerat altså :) Kan være at det ikke er så skummelt å fortelle som en skulle tro :) Lykke til

Signerer denne! Min kjære forstod det mye bedre enn jeg hadde trodd, og han også spør meg: har du tatt tempen i dag? osv :)
 
ImageUploadedByBV Forum1459523199.436883.jpg

Dette er min temp denne mnd, fikk positiv graviditetstest onsdag denne uken. Skjønner ingen ting. Var sikker på at det var umulig siden tempen var så lav. Håpern klarer å klore seg fast lenge :)
ImageUploadedByBV Forum1459523328.867151.jpg
 
Jeg jobber skift til alle døgnets tider uten noe system i galskapen - kan f.eks. jobbe 2 netter, 2 fm og 2 em ei uke i random rekkefølge, og ofte 2 skift på rad eller 2 skift pr dag. Allikevel ser jeg at tempen klarer å finne en slags struktur i galskapen - jeg temper når som helst på døgnet, men ikke før jeg har sovet minimum 3 timer i strekk. Og så fjerner jeg målinger som er helt utenom normalen selvfølgelig, men det skal man jo gjøre om man er syk osv også.
 
Kan man egentlig stole på at fertilityfriend setter eggløsning på den riktige dagen? Jeg fikk mensen på 16 dpo denne gang. Men lutealfasen min er 12 dager. Og lutealfasen skal jo være +/- 1 dag!
 
Jeg jobber skift til alle døgnets tider uten noe system i galskapen - kan f.eks. jobbe 2 netter, 2 fm og 2 em ei uke i random rekkefølge, og ofte 2 skift på rad eller 2 skift pr dag. Allikevel ser jeg at tempen klarer å finne en slags struktur i galskapen - jeg temper når som helst på døgnet, men ikke før jeg har sovet minimum 3 timer i strekk. Og så fjerner jeg målinger som er helt utenom normalen selvfølgelig, men det skal man jo gjøre om man er syk osv også.
Så den eneste "regelen" er at du sover 3 timer i strekk? Jeg jobber også skift:) da skal jeg bare gjøre som deg!
 
Back
Topp