Vi som temper

b24069dc6f3717ee7887a0d187a6c950
denne syklusen og forrige syklus satt sammen. Ikm i morgen.. Ser ikke spesielt lyst ut :p litt sånn... *same old*
 
Jeg skjønner ikke helt grafen min. Hvorfor sier ikke FF at jeg har hatt el. Rimelig sikker på el forrige torsdag. Og tempen har jo bare økt. Er min første syklus med temping..

ImageUploadedByBV Forum1453838607.399856.jpg
 
Jeg skjønner ikke helt grafen min. Hvorfor sier ikke FF at jeg har hatt el. Rimelig sikker på el forrige torsdag. Og tempen har jo bare økt. Er min første syklus med temping..

Vis vedlegget 158604
Temperaturene er veldig ustabile, så tipper FF sliter litt med å stadfeste pga det. Hva med å plotte inn cm? Det vil hjelpe FF litt :) er det vanndig eller el slim er du mest sannsynlig i fertil periode enda, men er den gått over til kremete eller tørr konsistens er det mulig el har vært.
 
Jeg sliter med søvnproblemer og har det er mange netter jeg ikke sover 3 timer i strekk, da blir det også litt variasjon i forhold til tidspunkt. Er det noen som har tips eller erfaringer?

El er fastsatt, så nå temper jeg videre mot ikm.
 

Vedlegg

  • image.png
    image.png
    38,5 KB · Visninger: 187
Jeg leste tidligere i tråden at man ikke skal bruke et kaldt termometer hvis det er kaldt i soverommet. Det er alltid kaldt på soverommet! Betyr det at temperaturene jeg har fått egentlig ikke stemmer da?skal man først "varme opp" termometeret? trodde liksom ikke det skulle ha noe å si. Noen som vet? :)
 
Jeg leste tidligere i tråden at man ikke skal bruke et kaldt termometer hvis det er kaldt i soverommet. Det er alltid kaldt på soverommet! Betyr det at temperaturene jeg har fått egentlig ikke stemmer da?skal man først "varme opp" termometeret? trodde liksom ikke det skulle ha noe å si. Noen som vet? :)

Høres rart ut. Om du temper rektalt/vaginalt, kan jeg ikke tro at kaldt termometer har noe å si. Om du temper i munnen, kan tempen variere om du har sovet med åpen munn....
 
Høres rart ut. Om du temper rektalt/vaginalt, kan jeg ikke tro at kaldt termometer har noe å si. Om du temper i munnen, kan tempen variere om du har sovet med åpen munn....

Nei jeg syntes og det hørtes rart ut... Men det stod altså at man burde varme det opp 5 min i armhulen før man temper da rektalt/vaginalt. Ikke vet jeg! Men det hørtes unødig strevsomt ut!
 
Nei jeg syntes og det hørtes rart ut... Men det stod altså at man burde varme det opp 5 min i armhulen før man temper da rektalt/vaginalt. Ikke vet jeg! Men det hørtes unødig strevsomt ut!

Da våkner du jo...da ville jeg isåfall heller hatt det under puta om natta...
 
Da våkner du jo...da ville jeg isåfall heller hatt det under puta om natta...

Jeg testet nå med både kaldt og oppvarmet termometer det blir samme temperaturen! Det måtte vel vært et dårlig termometer hvis den krevde å varmes opp først ??! Den skal jo vise den aktuelle temperaturen uavhengig hvilken temp det startet på...
 
Håper mensen kommer snart slik at jeg får startet med å tempe jeg også! Gjorde det forrige gang jeg ble gravid, synes det er en flott måte å følge med på syklusen
 
ImageUploadedByBV Forum1456679583.040146.jpg


Min graf denne måneden! Veldig spent siden det er første måned med letrozol:)
 
Noen her som vet? Først sank tempen litt for så å stige og så synke igjen men den er enda over den røde streken, men i dag kom mensen? 11 dpo dro jeg til varmere strøk med tidsforskjell derfor er tempen målt på andre tider pga jetlag og tidsforskjell. Har knapt mens smerter som egentlig pleier være ganske smertefulle. Men normal mengde blod. Men jeg er uuuuuutrolig oppblåst!! Orker nesten ikke spise noe og magen står altså rett ut!!!! Den pleier være flat! Det er fryktelig vanskelig å skjule den da den virkelig står RETT ut og jeg ser mega gravid ut!!! Hva i alle dager skjer med kroppen min??! Håper noen kanskje vet? Burde jeg finne en lege? Det er ubehagelig å være SÅ oppblåst hele tiden....


ImageUploadedByBV Forum1457753991.052679.jpg
 
Jeg testet nå med både kaldt og oppvarmet termometer det blir samme temperaturen! Det måtte vel vært et dårlig termometer hvis den krevde å varmes opp først ??! Den skal jo vise den aktuelle temperaturen uavhengig hvilken temp det startet på...

Problemet ligger mest i at et kaldt termometer kan "kjøle ned" området du temper på, og dermed gi uriktig temperatur.
Jeg temper oralt. Pakker termometeret under leppa mot tannkjøttet i noen minutter eller i venstre kinn, før jeg legger det under tunga på høyre side..
 
Noen som har drukket alkohol ved el hvordan påvirka det tempen og evt kjangsen til å bli gravid?

Tror el kan ha kommet litt før denne mnd, da drakk jeg når den var:(
 
ImageUploadedByBV Forum1459006138.004004.jpg


FF hadde egentlig satt EL på CD20. Men så sank tempen igjen idag, og EL forsvant :( hva skjer?
 
Sikker på du ikke har el nå da? At tempen synker nå før den stiger imorgen/overimorgen? Testet med strimler?

Nei er jo ikke sikker, men har liksom hatt mye EL slim, og nå er det bare vanlig utflod. Testet med strimler fra dag 11 til ca CD 20, da gikk jeg tom. De har vært nesten positive hele veien. Bilde:

ImageUploadedByBV Forum1459007317.860731.jpg
 
Satser på du har el nå da, og legg inn aksjer uansett. Det kan jo se ut til at el er nå...

Jeg fikk el cd24 nå, viss egget slapp da, det vil vell tempen si meg imorgen...
 
Back
Topp