Tusen takk for alle fine gratulasjoner. Kjenner det er skrekkblandet fryd. Spent på hva de neste mnd vil bringe. Sender masse babystøv til dere alle=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererHUUUUURRRRRRAAAAAAAAA!!!
Jeg er gravid. JEG liksom. Jeg som for få dager siden hadde helt mistet håpet.
Tørr egentlig ikke tro det...
Skummelt altså, så tror ikke jeg tørr slippe jubelen løs helt ennå. Å tror jeg kommer til å holde en fot innenfor FS noen dager til altså... Er jo fremdeles tidlig. Eller kan EL ha vært første dag med positiv el test og at jeg nå er 11 dpo og ikke 10 dpo? Ikke det at det har så mye å si vel...
Bare måtte dele med dere...
Håper dere fine damer får positiv test snarest. Dere fortjener det alle i sammen=)
Tar i mot med åpne armerTusen takk for alle fine gratulasjoner. Kjenner det er skrekkblandet fryd. Spent på hva de neste mnd vil bringe. Sender masse babystøv til dere alle=)
9 dpo er litt vel tidlig ja... Vil veldig bli med over i januarTidlig ennå vel. Håper testen blir positiv og at du følger med over i januar 2015.
Gnir meg godt inn med babystøv.Tusen takk for alle fine gratulasjoner. Kjenner det er skrekkblandet fryd. Spent på hva de neste mnd vil bringe. Sender masse babystøv til dere alle=)
Da krysser fingrene for at du kommer over om noen dager. Hvordan er det med kvalmen osv idag?9 dpo er litt vel tidlig ja... Vil veldig bli med over i januar
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Har vært kvalm i dag og. Men den har ikke vært så ille som den var i går. I dag har jeg vært mest svimmel og trøtt.Da krysser fingrene for at du kommer over om noen dager. Hvordan er det med kvalmen osv idag?
Jeg kan ikke det ser jeg nå :/Er det ikke mulig å se symptomer ol man har lagt til på tidligere grafer når man ikke har VIP lenger?
ikke du heller nei. da må man ha VIP da for å kunne se tidligere symptomer... dritt !!!Jeg kan ikke det ser jeg nå :/
Sent from my iPhone using BV Forum
HUUUUURRRRRRAAAAAAAAA!!!
Jeg er gravid. JEG liksom. Jeg som for få dager siden hadde helt mistet håpet.
Tørr egentlig ikke tro det...
Skummelt altså, så tror ikke jeg tørr slippe jubelen løs helt ennå. Å tror jeg kommer til å holde en fot innenfor FS noen dager til altså... Er jo fremdeles tidlig. Eller kan EL ha vært første dag med positiv el test og at jeg nå er 11 dpo og ikke 10 dpo? Ikke det at det har så mye å si vel...
Bare måtte dele med dere...
Håper dere fine damer får positiv test snarest. Dere fortjener det alle i sammen=)
ikke du heller nei. da må man ha VIP da for å kunne se tidligere symptomer... dritt !!!
ja det kan jeg, smart . må bare vente til noen registrerer seg gjennom sida mi daDersom du får sånn prøveperiode på nytt så kan du lagre bilde av alle grafene dine. Det har jeg gjort når jeg har hatt VIP prøveperioder. Og limt dem inn i første siden i dagboken min. Hmm..
Men det hjelper jo ikke så mye for deg akkurat nå da, men ja, var mer som et tips til senere dersom det blir aktuelt.
ja det kan jeg, smart . må bare vente til noen registrerer seg gjennom sida mi da
Det er uansett ikke så viktig. bare var litt nysgjerrig på hvordan symptomene var i juli da jeg fikk positiv test
Det tror jeg ikke at jeg gidder egentlig. får seJa, da får du eventuelt gå inn på en og en dag i dpo-tiden i juli og skrive ned hva du har krysset av for. Det tror jeg du fortsatt kan se i listen, men det er tungvindt da.
Det tror jeg ikke at jeg gidder egentlig. får se
Det er dritt, om jeg ikke får positiv denne mnd blir det fornyingikke du heller nei. da må man ha VIP da for å kunne se tidligere symptomer... dritt !!!
Ja, absolutt. Det holder jo egentlig å begynne omtrent når egget når livmoren, jeg tror det er ganske effektivt (jeg vil tippe det holder å begynne rett før tempen normalt faller). Jeg begynte 5 dpo i pp 6, da jeg ble gravid (dessverre fungerte det ikke så bra senere da, men det var nok ikke pga Crinone/progesteron). Jeg tenker det er lurt å få begynt innen 7 dpo (dersom man bruker Crinone pga kort lutealfase eller gjentatte kjemiske graviditeter) siden det er jo gjerne da egget begynner å nærme seg at det skal feste seg ordentlig i livmoren. Som oftest vil man være nokså sikker på at man er dpo ved temping/EL-testing når man er 3-6 dpo, så det burde jo gå bra.
Veldig mange som får Crinone pga. gjentatte aborter (ikke kjemiske) skal jo først begynne med Crinone ved positiv test. Så jeg tolker det som at Crinone er ganske effektivt. Fordelen for dem, med å begynne ved positiv test, er jo at det er mange penger spart alle de syklusene man ikke har befruktet egg.
For oss med kort/defekt lutealfase, lavt progesteronnivå eller gjentatte kjemiske graviditeter er det jo viktig å få begynt allerede før positiv test.![]()