Vi som temper(Ny)

Et lite spm som slo meg her.. Blir grafen min trifasisk i morgen hvis jeg har like høy temperatur? Har ikke vip, hvis ikke hadde ff kunnet fortelle meg det ;)

Og en ting til.. Strekkbart slim.. Vanlig før tr? Aldri hatt før.. Som jeg kan huske..
Jeg tror grafen din muligens er på vei til å bli trifasisk:)

Tenker du å vente med å teste til TR uteblir, eller skal du ta en i helgen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Shit, det er mye! Gleder meg til å få hunden i hus for da må jeg ut, så kjedelig å gå alene

Hund er veldig bra å ha. Da må man ut uansett. Savner turer i skogen med pelsdottene ...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg tror grafen din muligens er på vei til å bli trifasisk:)

Tenker du å vente med å teste til TR uteblir, eller skal du ta en i helgen?

Takk for svar! :) Jeg venter med å teste til tirsdag eventuelt onsdag.. :) Har ikke veldig god følelse, selv om grafen min ser "pen" ut..

Takk for svar! :) Jeg venter med å teste til tirsdag eventuelt onsdag.. :) Har ikke veldig god følelse, selv om grafen min ser "pen" ut..
Håper den holder seg "pen" over helgen også! Du er flink som ikke blir bitt av testebasillen!

Håper den holder seg "pen" over helgen også! Du er flink som ikke blir bitt av testebasillen!

Ja, det håper jeg og ;) Ja, den testebasillen har liksom ikke tatt meg. Jeg tror det skyldes flere faktorer, mest fordi jeg har tidlig skjønt at det ikke har klaffet, og dels fordi jeg ikke orker å tyde tester. Ikke at tyding har vært problem her de gangene jeg har testet, for de har tross alt vært så hvite som en test kan bli.. :p Når tenker du å teste da? Hvis du skal teste da :)

Ja, det håper jeg og ;) Ja, den testebasillen har liksom ikke tatt meg. Jeg tror det skyldes flere faktorer, mest fordi jeg har tidlig skjønt at det ikke har klaffet, og dels fordi jeg ikke orker å tyde tester. Ikke at tyding har vært problem her de gangene jeg har testet, for de har tross alt vært så hvite som en test kan bli.. :p Når tenker du å teste da? Hvis du skal teste da :)
Til helgen, tenker jeg. Kanskje i morgen hvis jeg blir vill og gal på badet i morgen tidlig.

Prøver alltid å legge testingen til helgen, for syntes det er så vanskelig i hverdagen. Greit nok at jeg skal klare å ta en test en tirsdag morgen, men mannen drar til jobb kl. 06:30, og da kan det hende han må løpe før jeg har fått lest av testen.

Soldater inntatt til info :P hihi

Fiiiiiin graf fruktplukker :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja den er veldig fin. Hun får nok en positiv overraskelse når hun tester :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Håper det. Det fortjener hun:D

Når skal Hope90 og Mammaaaaa teste :D:D:D??? Fine grafer.

Noen som kan se på grafen min? Tempen steg endel i dag. Har jeg hatt el og evt når?? Testet nesten positiv på cd16 og 17. Testet flere ganger til dagen, men fikk aldri helt positiv test.. De 2 siste pp har jeg hatt el på cd20 og 22. Syns el dagene varierer endel.

Sent from my iPad using BV Forum

Noen som kan se på grafen min? Tempen steg endel i dag. Har jeg hatt el og evt når?? Testet nesten positiv på cd16 og 17. Testet flere ganger til dagen, men fikk aldri helt positiv test.. De 2 siste pp har jeg hatt el på cd20 og 22. Syns el dagene varierer endel.

Sent from my iPad using BV Forum
Ja det tror jeg. Jeg tror du er 2-3 dpo, og at du får kryss i morgen. Det er bare ikke lagt inn nok informasjon til at FF kan finne eggløsning tror jeg. Men dersom tempen stiger i morgen, setter den nok krysset :)

Back
Topp