Vi som temper(Ny)

Spent på tempen i morgen. Blir skuffet om den ikke stiger.
Føltes ut som noen har slått meg nederst i magen idag, har trua på det var el :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Kan høres ut som EL, ja. Krysser fingrene for deg:)

sånn er det med de jeg kjenner og. blir gravide på første forsøk :/
Samme her, blir ganske lei meg da men samtidlig glad på deres vegne. Hvorfor skal det være så enkelt for dem? Å dem som ikke planlegger barn engang bare ser på mannen mens de går på piller, poff så er de gravide...

Jeg har gått fra soverommet til badet! Er vel kanskje 10 skritt!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Flytt termometer inn på soverommet. Tempe skal være det FØRSTE. Du gjør når du våkner

fra app

Jeg har begynt med en uvane.

Kveldstemping. Bare for å se. Den økte da kvelden jeg tror jeg hadde el, og har steget siden.

Spent på temp i morgen

fra app

Spent på tempen i morgen. Blir skuffet om den ikke stiger.
Føltes ut som noen har slått meg nederst i magen idag, har trua på det var el :p

Den tempen har med å stige.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Samme her, blir ganske lei meg da men samtidlig glad på deres vegne. Hvorfor skal det være så enkelt for dem? Å dem som ikke planlegger barn engang bare ser på mannen mens de går på piller, poff så er de gravide...

Det er urettferdig. Men vi får premien til slutt vi og :D og den er verdt alle tårer og frustrasjonen under prøvingen :)

Jeg har begynt med en uvane.

Kveldstemping. Bare for å se. Den økte da kvelden jeg tror jeg hadde el, og har steget siden.

Spent på temp i morgen

fra app
Det har jeg gjort og. Men den har ikke stiger mye.mye pga jeg er kald i munn

Akkurat det er urettferdig altså. Periodvis så sliter jeg med å være glad på andres vegne som det klaffer kjapt for. Jeg blir litt sjalu kan du si...

Har spottet bittelitt i dag. Tar det som et godt tegn. Her er ikke spotting vanlig.

Det har jeg gjort og. Men den har ikke stiger mye.mye pga jeg er kald i munn

Ikke i munnen, nei. Jeg har jo pusset tenner

fra app

Hurra, Sara! Nå begynner grafen din å se bra ut!

Hvilken dag pleier du å ha el da?
Ja kanskje el er i dag :)

Ganske usikkert, har enda ikke en stabil syklus. Om du ser i dagboken min på førstesiden så har jeg lagt ut alle grafene mine. Vært arti å el på samme dag og termin på samme dag :D

Back
Topp