Vi som temper(Ny)

Veldig usikker på om jeg er dpo eller ikke nå... Tempen har steget litt, men ikke mye. Tappen er fortsatt høy, men moderat fast, vanskelig å kjenne om den er åpen når den er så høy. Sekretet blir jeg ikke helt klok på.

Tenker jeg tar en el-test etterpå, og ellers er det vel bare å vente og se hva som skjer med tempen de neste dagene?

Så mange vi er som går og venter på el nå, forresten... Har vi blitt synkronisert? Nesten ingen som nærmer seg IKM.

Så mange vi er som går og venter på el nå, forresten... Har vi blitt synkronisert? Nesten ingen som nærmer seg IKM.
Hihi det er sant. Det sies jo at hvis en er mye med hverandre blir syklusene synkronisert ? Alle mine værmeste venninner får mens rundt samme tid. Morsomt :)

Veldig usikker på om jeg er dpo eller ikke nå... Tempen har steget litt, men ikke mye. Tappen er fortsatt høy, men moderat fast, vanskelig å kjenne om den er åpen når den er så høy. Sekretet blir jeg ikke helt klok på.

Tenker jeg tar en el-test etterpå, og ellers er det vel bare å vente og se hva som skjer med tempen de neste dagene?
Var ikke helt lett å se på grafen din, men jeg tipper du er 1 DPO nå. Blir spennende å se tempen din i morgen.

Jeg tror jeg nærmer meg EL med stormskritt. Til tross for aksjelegging i gårkveld, var det lett å finne EL-slim i dag :P

EL-test om en time!

Sent from my iPhone using BV Forum

Var ikke helt lett å se på grafen din, men jeg tipper du er 1 DPO nå. Blir spennende å se tempen din i morgen.

Jeg tror jeg nærmer meg EL med stormskritt. Til tross for aksjelegging i gårkveld, var det lett å finne EL-slim i dag :p

EL-test om en time!

HÅPER jeg er 1 dpo, men får se an tempen i morgen, ja :)

Jeg tar også el-test om en snau time. Håper din er positiv og min er negativ ;)

Sniker litt på dere fra påskeferien min. Jeg forventer tr i morgen, men utfra tempen er jeg nesten redd den kommer allerede i dag. Uansett er jeg snart i gang med pp 9, og slipper dessuten å tempe mer på påskeferie når tr kommer. Jeg gleder meg til aktiv prøving igjen, og håper vi blir mange som flytter over til januar. ♡

*Taster på app på mobilen*

Negativ el-test, og jeg innbiller meg at tappen har blitt fastere siden i morges. Om tempen bare beveger seg litt oppover i morgen, er det vel ganske sannsynlig at el var i går. .. I så fall har vi i alle fall truffet godt denne gangen :)

ImageUploadedByBV Forum1397651979.946293.jpg

Positiv test på meg, akkurat i tide til før hyttetur:D

Lurer på om vi behøver å hoppe i halmen idag? Mannen skal bort og vi er slitne, må evt bli i 23 tiden ikveld, men da sover jeg antqgelig.... kan noen se på grafen min?

Sent from my iPad using BV Forum

Lurer på om vi behøver å hoppe i halmen idag? Mannen skal bort og vi er slitne, må evt bli i 23 tiden ikveld, men da sover jeg antqgelig.... kan noen se på grafen min?

Dere har vel funnet ut av det. Men hver dag trengs ikke, annenhver holder fint!

fra app

Tempen min går jo opp og ned hele tiden, cd 12 i dag og da gikk den masse ned igjen. Trodde det var tid for el snart jeg...

Leo vil bli storebror <3
Vanskelig å tyde. Tar du eggløsningstester? Grafen din var så veldig opp og ned :P

Ser jo ut som eggløsning har vært da:)

Her var det jo stille og rolig... Nå er jeg 3 dpo, og heldigvis på påskeferie noen dager til :)

Mannen blitt syk også,så da tviler jeg på at han orker å legge inn flere aksjer. Fikk lagt inn i går da,men er liksom ikke nok føler jeg. Tror kanskje el er i dag.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp