Vi som temper(Ny)

Da var jeg igang med tempingen igjen :) El-testing fra lørdag på hyttetur med hele familien til mannen (foreldre, søsken, onkler, tanter, kusiner, fettere, hunder og katter)... Kan jo bli interessant :P Aner heller ikke om vi må sove på rom med barna. Godt vi skal hjem igjen på søndag!

Da var jeg igang med tempingen igjen :) El-testing fra lørdag på hyttetur med hele familien til mannen (foreldre, søsken, onkler, tanter, kusiner, fettere, hunder og katter)... Kan jo bli interessant :p Aner heller ikke om vi må sove på rom med barna. Godt vi skal hjem igjen på søndag!

Er ikke alltid bare bare med sånne hytteturer. Det er kjekt å være med alle folkene, men når man er så mange på så liten plass, går man ofte hverandre på nervene. Prøvde å finne en smiley som beskriver den følelsen når du er omgitt av mange folk, unger og dyr, og bare kjenner på kaoset, men tror jeg må lage en god mix: :happy093:sick006:laughing001:cool05:violent001:blob1:smiley-bounce013:smiley-angry016
Sånn syntes ihvertfall jeg det føles av og til :P

Jeg har målt progresteron tidligere, men det var bare på 4 dpo, og da er ikke spottingen begynt. Da var den helt normal.

Legen min har vært veldig grei og hjelpsom når jeg har vært der tidligere, så da håper jeg at hun er hjelpsom denne gangen også. Må til legen uansett for å sjekke jernlagrene,så da passer det jo greit å spørre om spottingen samtidig.

Tusen takk for hjelpen!

Det spiller egentlig ingen rolle med nivået siden du spotter. Forhåpentligvis kan du få prøve bare for å se om det hjelper på spottingen. :) En forståelsesfull lege burde se at spotting såpass tidlig er et tegn på defekt lutealfase.

*Taster på app på mobilen*

Det spiller egentlig ingen rolle med nivået siden du spotter. Forhåpentligvis kan du få prøve bare for å se om det hjelper på spottingen. :) En forståelsesfull lege burde se at spotting såpass tidlig er et tegn på defekt lutealfase.

*Taster på app på mobilen*
Leste akurat på vedlegget jeg fikk av gynekolog.. Letrozol skulle vist tas fra syklusdag 2, ikke 3. Var helt sikker på at det var fra syklusdag 3 jeg. Hva gjør jeg nå da? De hadde ikke mer letrozol der jeg var innom i dag, så får henta de i morgen.

Det kan utsette det litt ja, håper du slipper å vente 6 dager. For de er lange her iværtfall...

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Hvilken syklus dag skulle du starte på letrozol? Jeg var sikker på jeg leste syklusdag 3, så leste jeg på den i dag.. Så var det fra syklusdag 2 :/

Leste akurat på vedlegget jeg fikk av gynekolog.. Letrozol skulle vist tas fra syklusdag 2, ikke 3. Var helt sikker på at det var fra syklusdag 3 jeg. Hva gjør jeg nå da? De hadde ikke mer letrozol der jeg var innom i dag, så får henta de i morgen.

Får du tak i det i morgen da? Og så ringe gyn for å høre om det går bra å begynne på cd3?

Får du tak i det i morgen da? Og så ringe gyn for å høre om det går bra å begynne på cd3?
Ja de har holdt av en pakke på et apotek litt lengre borte :) Ja jeg kan ringe gyn å høre, men hun ringer aldri opp før kl15. Tenkte å ta i morgen tidlig evnt, så blir det tatt tidligere :P Kan jo høre med resepsjonisten hva hun tror, eller om hun bare kan høre med henne og at hun ringer meg opp :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja de har holdt av en pakke på et apotek litt lengre borte :) Ja jeg kan ringe gyn å høre, men hun ringer aldri opp før kl15. Tenkte å ta i morgen tidlig evnt, så blir det tatt tidligere :p Kan jo høre med resepsjonisten hva hun tror, eller om hun bare kan høre med henne og at hun ringer meg opp :)

Ja, de har sikkert hørt likt spm tidligere :) Har du mailadressen til gyn? I så fall hadde det jo kunnet gått med en mail?!

Ja, de har sikkert hørt likt spm tidligere :) Har du mailadressen til gyn? I så fall hadde det jo kunnet gått med en mail?!
Hun har faktisk ikke mail :(

Hun har faktisk ikke mail :(

Så kjedelig.. Men ring resepsjonen, så ordner de sikkert med å videreformidle spm. Blir spennende. Håper letrozol er løsningen for dere :)

Er ikke alltid bare bare med sånne hytteturer. Det er kjekt å være med alle folkene, men når man er så mange på så liten plass, går man ofte hverandre på nervene. Prøvde å finne en smiley som beskriver den følelsen når du er omgitt av mange folk, unger og dyr, og bare kjenner på kaoset, men tror jeg må lage en god mix: :happy093:sick006:laughing001:cool05:violent001:blob1:smiley-bounce013:smiley-angry016
Sånn syntes ihvertfall jeg det føles av og til :p
Ha ha! Det er akkurat sånn det blir :) Hjelpes!

Så kjedelig.. Men ring resepsjonen, så ordner de sikkert med å videreformidle spm. Blir spennende. Håper letrozol er løsningen for dere :)
Jeg får gjøre det :) på nett står d fra syklus dag 2 eller 3. Men hun har sagt 2 til meg da.

Cd2. Og jeg blør mye enda. Jeg har egentlig bare pleid å blø 1 dag, også spottet en dag.. Men nå med crinone og vanlig lutealfase ser det ut som jeg får en normal mens :) Bra. Men lurer på hvorfor. Er det progesteronen som gjør det?

Jeg å fikk beskjed om dag 3, trur ikke 1 dag forskjell er nå fare :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Jeg å fikk beskjed om dag 3

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Fikk du :) Okei men da ringer jeg ikke gyn. Da starter jeg bare i dag på syklusdag 3. Det kan jo ikke ha så mye og si.

Gurimalla så svingete temperatur jeg har denne mnd.. Jaja.. Nærmer meg el, i hvert fall..

Cd2. Og jeg blør mye enda. Jeg har egentlig bare pleid å blø 1 dag, også spottet en dag.. Men nå med crinone og vanlig lutealfase ser det ut som jeg får en normal mens :) Bra. Men lurer på hvorfor. Er det progesteronen som gjør det?

Har det noe med oppbyggingen av endometriet? Vet ikke altså.. Vil tro Lykkeliten og Sara vet.. :)

Har det noe med oppbyggingen av endometriet? Vet ikke altså.. Vil tro Lykkeliten og Sara vet.. :)
Det gjør de helt sikker :) Jeg har ikke peiling. Men deilig hvis jeg får en normal mens i grunnen. Så vet jeg at slimhinnene er ok :)

Back
Topp