Vi som temper(Ny)

Jeg målet 0615 hver dag og den viser det samme :) jeg kan også gå tilbake og sjekke hva tempen var sist jeg målte :p denne er fra OBH nordic og den begynner å bli litt gammel nå så tror eg skal investere i ett nytt :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Ja, de er jo heldigvis ikke så dyre, de termometrene. Jeg begynte også å stusse når jeg fik 36.50 fire dager i strekk, men hos meg var det jo "brukerfeil" som var grunnen ;)

Er 15dpo og ingen tegn til verken TR eller to streker. Og tempen blir bare lavere og lavere. Skal jeg bare slutte på Crinonen?

image.jpg
Nærmer seg nå??? Hmm:oops:
Hadde tempstigning i dag, så skulle tro egget har sluppet.. Eller hva tror dere?

Jeg sniker på dere selv om jeg har prøvepause denne syklusen. Nå er jeg ganske sikker på at jeg er 2 dpo, og det stemmer perfekt med min standard EL-dag (når det ikke er hcg i systemet). Kommer selvfølgelig ikke til å bruke Crinone denne runden, siden vi har brukt kondomer. Jeg håper at jeg er med å prøve igjen neste syklus (forventet EL 3. mai, EL-termin 27. januar). Vi får se hva jeg får beskjed om på sykehuset. Uansett temper jeg for det er greit å ha oversikt når jeg skal ta blodprøver og dessuten kjekt å ha en kurve hvor det garantert ikke er noen graviditet.

Som nevnt leser jeg det som skjer her, og heier på dere! :) Noen kan kanskje fortsatt rekke 2014. EL i morgen gir EL-termin 1. januar så nå er vi straks over i 2015-terminer. Det blir bra det også. ;)

*Taster på app på mobilen*

I dag spotter jeg bare brunt utflod. Er noe kluss i systemet her :(

Sent from my iPad using BV Forum

Da er jeg endelig igang med tempingen denne gangen også.

Håper på el innen en uke, egentlig. Vet det kan gå to

fra app

Her falt tempen bittelitt, men ikke så rart når jeg måtte opp 3 ganger halvtime før pga den j**** kattekreket.

Skal legge meg litt senere i dag så får se hva tempen sier da ;)

❤️❤️❤️❤️

Her falt tempen i dag!:oops: Men bare høy fertilitet ennå på digital el test og strimmel har blitt svakere enn i går:confused: Så nå lurer jeg på hva som skjer, får jeg ikke ordentlig eggløsning denne mnd kanskje? Skal teste om noen timer og sjekke igjen!

Her falt tempen i dag!:oops: Men bare høy fertilitet ennå på digital el test og strimmel har blitt svakere enn i går:confused: Så nå lurer jeg på hva som skjer, får jeg ikke ordentlig eggløsning denne mnd kanskje? Skal teste om noen timer og sjekke igjen!
Krysser fingrene for at det er en EL-dipp du har fått der, og at tempen øker snart igjen :)

Back
Topp