Molly
Med lille spira i magen <3
Enig!Ikke min lege heller, men leger er jo forskjellige. Beste er nok GU som er "spesialister" på det området.
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Ikke min lege heller, men leger er jo forskjellige. Beste er nok GU som er "spesialister" på det området.
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Så bra at lutealfasen din har blittså lang og fin etter crinoneDu bør ta det med gynekologen. Legen har ikke peiling, og kan som regel ikke hjelpe. Det er jo kjempe bra at egget kan bli befruktet og feste seg vertfall. Men kan hende du gjerne har for lavt progesteron, som gjør at du mister? Eller at sjangsene er mindre for at egget fester seg med kort lutealfase... Jeg har veldig kort.. Og nå med crinone er den helt finEr i dag 15dpo, og spotter nå første dagen. Håper mens kommer i morgen. Ellers har lutealfasen min vært på 7- 10 dager med pergo, uten crinone.
Kanskje et dumt spørsmål, men min viste også samme temp hver dag i starten, trodde jeg. Er du ikke ny med terping også, og ikke så rutinert? Hvertfall, jeg temper klokken seks, sover videre til jeg skal opp, og skriver inn tempen der. Termometeret fra billig teste viser siste temp om du holder knappen inne, men etter noen sekunder viser min altid 36.50. Så de tre første dagene var jeg ikke så observant og trodde jeg hadde målt 36.50 hver morgen. Hvis du tilfeldigvis alltid går malt denne temperaturen er det kanskje feilen. Ellers får du kjøpe nyttYsj tror tempmålern min er ødelagtden viser nøyaktig samme temperatur hver eneste dg
er vel på tide å få kjøpt seg er nytt
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Jeg synes det høres ut som du har lavt progesteron, siden du har hatt brunlig utflod fra du ble gravid til du mistet. Få gynekolog til å ta prøver av degSå bra at lutealfasen din har blittså lang og fin etter crinone. Har aldri prøvd crinone nei eller noen andre medisiner. Begynte å tempe og ta el tester etter nyttår så er nå de siste mnd at jeg har blitt oppmerksom på det
de 2gangene jeg har gått gravid har jeg gått med brunlig utflod/litt blødninger helt fram til jeg mistet. Den andre gangen jeg mistet maste jeg nesten hull i hodet på GU å var innom på ul nesten hver uke
tok også hcg som aldri økte som det skulle :/ i dag har tempen steget veldig. Litt merkelig da tr kom i går?!
Sent from my iPad using BV Forum
Takk for svarJeg synes det høres ut som du har lavt progesteron, siden du har hatt brunlig utflod fra du ble gravid til du mistet. Få gynekolog til å ta prøver av degSå håper jeg du får hjelp. Tempen er også ofte litt høy under mens, så synker den igjen etterpå
![]()
Nei så kjedeligDenne pp er det ikke morsomt og prøve i det hele tatt, jeg blør under alle samleiene...Så mange vi bare har måtte avbryte, pga blødninger underveis.. Jeg har registrert de samleiene på FF, som vi har fullført med bittelitt blod. De andre har det vært så mye at vi ikke kan ha fullført
Så denne mnd tror jeg 100% det ikke blir noeTenker og ringe Gyn i morgen!
Noe galt må dem snart finne, noe må det være med megHuff, en dag med mange tanker og bekymringer.!
Ja ikke sant, det sier jeg også, men mannen er nok ikke helt enig. Jeg tar gladelig i mot toTo er nok mye jobb første året tenker jegMen tenk hvor mye glede de har av hverandre fra 1 års alderen
Da kan de leke sammen, mens du får unnagjort litt andre ting. Og de har ALLTID noen der
![]()
Test test test
Det er myyyye blodNei så kjedeligEr det mye blod? Dersom du har eggløsning nå, er det mange som får litt blødninger under eggløsning har jeg hørt. Men det skal bare tyde på ekstra fruktbarhet. Håper virkelig du finner ut av det <3 Ring gynekolog ja!
Så ubehageligDet er myyyye blodJeg har høy fertilitet på test digital, men ikke fått positiv ennå på den eller strimmel
Jeg har hatt dette noenganger før, men ikke så ille som nå! Skal ta en samtale i morgen ja..
Det er myyyye blodJeg har høy fertilitet på test digital, men ikke fått positiv ennå på den eller strimmel
Jeg har hatt dette noenganger før, men ikke så ille som nå! Skal ta en samtale i morgen ja..
Denne pp er det ikke morsomt og prøve i det hele tatt, jeg blør under alle samleiene...Så mange vi bare har måtte avbryte, pga blødninger underveis.. Jeg har registrert de samleiene på FF, som vi har fullført med bittelitt blod. De andre har det vært så mye at vi ikke kan ha fullført
Så denne mnd tror jeg 100% det ikke blir noeTenker og ringe Gyn i morgen!
Noe galt må dem snart finne, noe må det være med megHuff, en dag med mange tanker og bekymringer.!
Tenker bare på hvor kjipt det er når den er negativ igjen jeg, etter 20 pp og jeg har testet tidelig stort sett hver mnd har jeg sluttet med det nå, blir så lei meg når jeg håperTest test testJeg hadde aldri klart å holdt meg så lenge. Synes du skal teste i morgen
Da er det 98% som får riktig svar
![]()
Jeg målet 0615 hver dag og den viser det sammeKanskje et dumt spørsmål, men min viste også samme temp hver dag i starten, trodde jeg. Er du ikke ny med terping også, og ikke så rutinert? Hvertfall, jeg temper klokken seks, sover videre til jeg skal opp, og skriver inn tempen der. Termometeret fra billig teste viser siste temp om du holder knappen inne, men etter noen sekunder viser min altid 36.50. Så de tre første dagene var jeg ikke så observant og trodde jeg hadde målt 36.50 hver morgen. Hvis du tilfeldigvis alltid går malt denne temperaturen er det kanskje feilen. Ellers får du kjøpe nytt
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app