Vi som temper(Ny)

Her er det ikke noe vits i å teste. Vært tørke her denne mnd :p

Ja jeg og synes den var lav. Men trenger ikke ha noe å si det. Men nå begynner den spennende tida framover :D krysser pinnsvin og trønderbarter for at spira fester seg
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

:( Så dumt. Krysser fingrer (og bein ;) ) :P for Januar blir mnd for dere ;) :)

Ja, kryss i vei, (stakkars pinnsvin menmen :P ) blir vel født på julaften denne i så fall :P Eller nyttårsaften :P

Neste pp skal jeg begynne :)
Du vinner vell å begynne før meg trur jeg.
Til meg kom ikke tr før 6 dagen etter slutt på crinone, men det er forskjellig fra person til person. Virker som at kroppen min suger til seg å bruker litt tid på bli kvitt medikamenter :p

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Okei :) For jeg tror nemlig crinonen utsetter mens så lenge jeg går på det. Sluttet i dag 15dpo, fordi gynekologen sa jeg skulle ta det tom 13-14 dpo, så slutte.

Okei :) For jeg tror nemlig crinonen utsetter mens så lenge jeg går på det. Sluttet i dag 15dpo, fordi gynekologen sa jeg skulle ta det tom 13-14 dpo, så slutte.
Det kan utsette det litt ja, håper du slipper å vente 6 dager. For de er lange her iværtfall...

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Det kan utsette det litt ja, håper du slipper å vente 6 dager. For de er lange her iværtfall...

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Håper ikke det! Skal til kommunal gynekolog på fredag. Ble så dyrt i lengden hos privat. Så spent på hva han sier :)

Spotting idag. CD 46 og 13 dpo :p Ikke akkurat normal syklus enda :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tvillinger er søte. Og hadde sikkert vært veldig koselig, men fra erfaringer med 3 og 2 av de hadde kolikk kan jeg trygt si at fordelen med en og en er mye bedre. :P 2 stk med kolikk, da hadde jeg gått på veggen :P

MEN jeg skal ikke si at jeg ikke ønsker twins, det er kun for nysgjerrighetensskyld og erfaring av det å ha twins :P
Jeg vil også egentlig bare ha en og en, men siden mannen sier dette er siste og jeg alltid har ønsket meg mange barn hadde det jo vært kjekt med to nå ;)

Leo vil bli storebror <3

Da ser det ut som tr er kommet på cd32 :( ganske nedtur da jeg hadde store forhåpninger om at det hadde klaffet denne mnd. Er 10dpo i dag, men begynte å spotte allerede på 8dpo. Hvilken dag skal jeg regne som cd1? Begynte å tempe i januar å føler jeg har lært endel om syklusen min disse mnd :) ser også at lutealfasen min ligger på ca 10 dager og denne pp på ca 7 eller 9. Har vært gravid 2ganger før, men mistet. Begynner å lure på om det kan vær pga lutealfasen? Lurer på om jeg burde gå videre med dette til legen? Har kjøpt wild yam i dag så spent på å prøve det neste pp :)

Sent from my iPad using BV Forum

Da ser det ut som tr er kommet på cd32 :( ganske nedtur da jeg hadde store forhåpninger om at det hadde klaffet denne mnd. Er 10dpo i dag, men begynte å spotte allerede på 8dpo. Hvilken dag skal jeg regne som cd1? Begynte å tempe i januar å føler jeg har lært endel om syklusen min disse mnd :) ser også at lutealfasen min ligger på ca 10 dager og denne pp på ca 7 eller 9. Har vært gravid 2ganger før, men mistet. Begynner å lure på om det kan vær pga lutealfasen? Lurer på om jeg burde gå videre med dette til legen? Har kjøpt wild yam i dag så spent på å prøve det neste pp :)

Dumme tr!! Om fikk ordentlig blødning i dag, så blir det CD 1.
Ordenlig blødning DPO 10 gir en lutealfase på 9 dager som regnes for kort til at egg skal klare seg. Noen må rette på meg viss jeg sier og har forstått det feil. Jeg ville ha gått til en GU :) kanskje du får Crinone til hjelp for å forlenge lutealfasen din

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Dumme tr!! Om fikk ordentlig blødning i dag, så blir det CD 1.
Ordenlig blødning DPO 10 gir en lutealfase på 9 dager som regnes for kort til at egg skal klare seg. Noen må rette på meg viss jeg sier og har forstått det feil. Jeg ville ha gått til en GU :) kanskje du får Crinone til hjelp for å forlenge lutealfasen din

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Takk :) da blir cd1 i dag. Kan jeg ta dette med legen isteden for GU? Er litt usikker på hvordan jeg skal gå videre me dette. Forrige mnd var lutealfasen på 10 dager. Har jo vært gravid før så egget har jo klart å feste seg. Hadde en SA i desember i uke 8. Mistet også noen mnd før i september. Da var det en BO som endte i utskrapning.

Jeg vil også egentlig bare ha en og en, men siden mannen sier dette er siste og jeg alltid har ønsket meg mange barn hadde det jo vært kjekt med to nå ;)

Leo vil bli storebror <3
To er nok mye jobb første året tenker jeg :) Men tenk hvor mye glede de har av hverandre fra 1 års alderen :) Da kan de leke sammen, mens du får unnagjort litt andre ting. Og de har ALLTID noen der :):)

Har du prøvd crinone? Høres ut som du kanskje har lavt progesteron? Håper de finner ut av det, og at du får stor hjelp:) Når mistet du?

Takk :) da blir cd1 i dag. Kan jeg ta dette med legen isteden for GU? Er litt usikker på hvordan jeg skal gå videre me dette. Forrige mnd var lutealfasen på 10 dager. Har jo vært gravid før så egget har jo klart å feste seg. Hadde en SA i desember i uke 8. Mistet også noen mnd før i september. Da var det en BO som endte i utskrapning.

Ja du kan ta opp det legen om du vil det .

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Du bør ta det med gynekologen. Legen har ikke peiling, og kan som regel ikke hjelpe. Det er jo kjempe bra at egget kan bli befruktet og feste seg vertfall. Men kan hende du gjerne har for lavt progesteron, som gjør at du mister? Eller at sjangsene er mindre for at egget fester seg med kort lutealfase... Jeg har veldig kort.. Og nå med crinone er den helt fin :) Er i dag 15dpo, og spotter nå første dagen. Håper mens kommer i morgen. Ellers har lutealfasen min vært på 7- 10 dager med pergo, uten crinone.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Begynte å spotte i dag :)

Ja du kan ta opp det legen om du vil det .

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Min lege har ikke peiling på slikt, men selfølgelig kan hun nevne det for å se hva legen mener:)

Min lege har ikke peiling på slikt, men selfølgelig kan hun nevne det for å se hva legen mener:)
Ikke min lege heller, men leger er jo forskjellige. Beste er nok GU som er "spesialister" på det området.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Back
Topp