Vi som temper(Ny)

Gjett hvem som har fått omgangssyken?? Mannen!!! Argh, altså.. Typisk.. Håper det hele er over om en dag, sånn at vi får lagt inn aksjer. Håper også at el er sen denne mnd, og ikke på dag 14.. Da er løpet kjørt.. :p

Gjett hvem som har fått omgangssyken?? Mannen!!! Argh, altså.. Typisk.. Håper det hele er over om en dag, sånn at vi får lagt inn aksjer. Håper også at el er sen denne mnd, og ikke på dag 14.. Da er løpet kjørt.. :p

God bedring til mannen din, så krysser vi fingrene for at el kommer når han er ferdig! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da droppa tempen enda mer her, men fortsatt ingen tante å se. Men om hun likevel skal komme, så kan hun komme i dag eller morgen, så jeg får dratt å levere blodprøvene som må til før prøverør

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kommer til å slutte med crinone nå. Tok to tester på morgenurin, ikke en eneste skyggestrek på noen av de. Tenker hadde det vært noe der, hadde det vertfall komt opp antydning til strek i dag 15 dpo.

Tempen gikk litt opp igjen, men tror tr er rett rundt hjørnet, selv om jeg flyr og tisser hele tiden, er sulten hele tiden, småkvalm, ømme pupper og vonde eggestokker.... Ff sier at tr ikke kommer før tirsdag, jeg mener den burde komme i dag. Kanskje jeg testet over helga om den ikke kommer...

Leo vil bli storebror <3

Tempen gikk litt opp igjen, men tror tr er rett rundt hjørnet, selv om jeg flyr og tisser hele tiden, er sulten hele tiden, småkvalm, ømme pupper og vonde eggestokker.... Ff sier at tr ikke kommer før tirsdag, jeg mener den burde komme i dag. Kanskje jeg testet over helga om den ikke kommer...

Leo vil bli storebror <3
Spennende :) Håper den ikke kommer!!

Jeg tenkte gradfall, altså at tempen hopper litt opp og ned. Så det du prater om nå var ikke jeg kjent med. Men skjønner hva du mener nå :) takk for et ganske opplysende svar!

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Liisjja. Er det denne pp du har prøvd letrozol? Har du hatt noen bivirkninger? Sjekka forholdene?

Hvor lang tid tok det før mens kom etter crinone slutt. Jeg tok ingen dose i dag. Gynekolog mente jeg skulle slutte på 14 dpo, hvis jeg ikke fikk pos test. I dag er jeg 15 dpo, ingen skygge engang, helt blenda. Så da tok jeg ikke noe dose i dag.

Spennende :) Håper den ikke kommer!!
Håper jeg også selv om jeg ikke har troa. Men dette var eneste mnd jeg sa jeg ikke ville bli gravid, så mannen er sikker på det har klaffet. He he... Håper jeg er sanndrømt da for jeg har drømt om tvillingene mine i en uke nå og jeg har ingen tvillinger. He he...

Leo vil bli storebror <3

Usj... Masse god bedring til mannen. :) Og krysser fingrene for at han blir fort frisk :)

Håper jeg også selv om jeg ikke har troa. Men dette var eneste mnd jeg sa jeg ikke ville bli gravid, så mannen er sikker på det har klaffet. He he... Håper jeg er sanndrømt da for jeg har drømt om tvillingene mine i en uke nå og jeg har ingen tvillinger. He he...

Leo vil bli storebror <3
Tvillinger hadde vært fint <3 Jeg kunne gjerne tenkt meg tvillinger :):)

Tvillinger hadde vært fint <3 Jeg kunne gjerne tenkt meg tvillinger :):)

Tvillinger er søte. Og hadde sikkert vært veldig koselig, men fra erfaringer med 3 og 2 av de hadde kolikk kan jeg trygt si at fordelen med en og en er mye bedre. :P 2 stk med kolikk, da hadde jeg gått på veggen :P

MEN jeg skal ikke si at jeg ikke ønsker twins, det er kun for nysgjerrighetensskyld og erfaring av det å ha twins :P

Liisjja. Er det denne pp du har prøvd letrozol? Har du hatt noen bivirkninger? Sjekka forholdene?

Hvor lang tid tok det før mens kom etter crinone slutt. Jeg tok ingen dose i dag. Gynekolog mente jeg skulle slutte på 14 dpo, hvis jeg ikke fikk pos test. I dag er jeg 15 dpo, ingen skygge engang, helt blenda. Så da tok jeg ikke noe dose i dag.
Neste pp skal jeg begynne :)
Du vinner vell å begynne før meg trur jeg.
Til meg kom ikke tr før 6 dagen etter slutt på crinone, men det er forskjellig fra person til person. Virker som at kroppen min suger til seg å bruker litt tid på bli kvitt medikamenter :p

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Håper spira sitter:D
Tror mannen er litt mer medgjørlig denne mnd :å men får se nå en nærmer seg. Venter tante besøk i morgen:s

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Fingrer krysset :D :P Men du har nå veldig jevn og høy temp da. Hvis tr ikke kommer i morgen, skal du teste eller er ALL håp ute?

Synes jeg har ganske lav temp jeg o_O:oops: Pleier ikke å være slik den... :P Har fine murringer da :P men litt tidlig til festing :P Den blødningen jeg hadde i går den skjønner jeg meg ikke på engang :P Har ikke kommet noe mer da :)

Fingrer krysset :D :P Men du har nå veldig jevn og høy temp da. Hvis tr ikke kommer i morgen, skal du teste eller er ALL håp ute?

Synes jeg har ganske lav temp jeg o_O:oops: Pleier ikke å være slik den... :P Har fine murringer da :P men litt tidlig til festing :P Den blødningen jeg hadde i går den skjønner jeg meg ikke på engang :P Har ikke kommet noe mer da :)
Her er det ikke noe vits i å teste. Vært tørke her denne mnd :p

Ja jeg og synes den var lav. Men trenger ikke ha noe å si det. Men nå begynner den spennende tida framover :D krysser pinnsvin og trønderbarter for at spira fester seg

Fingrer krysset. Hahaha. Å jeg dævver av latter her jeg sitter. Ja jeg måtte jo tenke dirty :p knis

Fingrer krysset. Hahaha. Å jeg dævver av latter her jeg sitter. Ja jeg måtte jo tenke dirty :p knis

Hahahahaha.... :P

Fingerer :P vet ikke om det ble noe bedre :P hahahahah... Krysser fingrene da :P

Back
Topp