Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig at du tok turen innom, Molly!
Jeg begynte å blø i går, så da hadde jeg nok el på cd 13, og 13 dagers lutealfase denne gangen. Nå tror jeg vi er klare for å prøve litt igjen!
Ja jeg kan jo forsåvidt detSå Lykkeliten svarte deg, er enig med hun at du kan starte med crinone etter blodprøvenfølger spent med deg
glad du er kommet hit på forumet igjen, savnet deg!
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Håper det klaffer snart for deg Medusa <3 13 dagers lutealfase er jo perfekt daKoselig at du tok turen innom, Molly!
Jeg begynte å blø i går, så da hadde jeg nok el på cd 13, og 13 dagers lutealfase denne gangen. Nå tror jeg vi er klare for å prøve litt igjen!
Du er jo forbi IKM, så om du er gravid vil du mest sannsynlig få en tydelig testHer steg trmpen med 0.4 idag! Hva tror dere?
Så rart! Føler meg kvalm og rar, og at noe er uvanlig...likevel føles det som om TR kommer når som helst. Løper på do for å sjekke hele tiden.
Har ingen gtester liggende nå.
Sent from my iPad using BV Forum
Spennende! Du kjøper vel en test i dag da?Her steg trmpen med 0.4 idag! Hva tror dere?
Så rart! Føler meg kvalm og rar, og at noe er uvanlig...likevel føles det som om TR kommer når som helst. Løper på do for å sjekke hele tiden.
Ja, har en cb-digital liggende, men den "sparer" jeg på liksom.... har ingen billigstrimler igjen....Spennende! Du kjøper vel en test i dag da?![]()
Her steg trmpen med 0.4 idag! Hva tror dere?
Skaff deg en test![]()
Ja, har en cb-digital liggende, men den "sparer" jeg på liksom.... har ingen billigstrimler igjen....
Jeg må vel fyre av den cb-en i kveld da, eller bør jeg vente til morgenurin?
Testet i går, negativt.
Jeg ville forsøkt med logikk og kranglet meg til et forsøk til. Det er jo veldig lite sannsynlig at du skal få full klaff på en syklus (altså på befruktning) og Crinone kan jo først "gjøre jobben sin" etter befruktning.
Velkommen tilbake MollyJa jeg kan jo forsåvidt detSavnet dere også
![]()
Hadde jeg vært deg, og hadde jeg klart, ville jeg ventet til i morgen tidlig.. Krysser fingre og ben, og håper på positiv tilbakemeldelese fra deg snart!!Ja, har en cb-digital liggende, men den "sparer" jeg på liksom.... har ingen billigstrimler igjen....
Jeg må vel fyre av den cb-en i kveld da, eller bør jeg vente til morgenurin?
Testet i går, negativt.
Så godt å se deg igjen snuppaJa jeg kan jo forsåvidt detSavnet dere også
![]()
Velkommen tilbake Molly![]()
Tusen takkSå godt å se deg igjen snuppaAlt bra med deg?
Spennende med ny butikk12 dpo idag. Er ikke så mye innom her akkurat nå. Midt i bygging av ny butikk og ca 10 timer arbeidsdag hver dagikm på mandag og tester torsdag om det ikke skjer no
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Så bra du endelig har fått crinone. Om spira ikke har festet seg nå så blir det spire neste ppTusen takkJa alt fint nå. Føler meg mye bedre, og har mer mot til de neste pp
Prøvde jo crinone denne pp, og da fikk jeg lang lutealfase.. Ingen mens enda 14dpo. Håper mens kommer i morgen, siden jeg har fått neg tester. Neste pp er det letrozol fra dag 3- 7
Det skal være et bedre alternativ til pergo.