Vi som temper(Ny)

Jeg er litt ny på dette med temping, men har et spørsmål til det du skriver. Er det vanlig at tempen synker litt, før den økes igjen etter el? Min sank også i går, og er økt igjen i dag, og håper jo på at den snart holder seg oppe i de tre dagene den skal :p Det er 3. måned etter p-pillen, tror EL skal komme på tirsdag, men siden jeg nettopp har stoppet, så er det jo ikke sikkert kroppen er helt i rute med seg selv ennå :p
Og så, når jeg skulle logge inn på FF, kommer det opp som et av de vanlige spørsmålene... Hehe, med andre ord, fant svaret ;)

Hehe... Er det ikke typisk :P

Burde jeg bli bekymret for at tempen min synker ? :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Trur ikke det. Det synker jo ikke mye. Mim temp igår sank ganske mye, men idag steg det litt igjen og testene er sterkere. Har du testa idag?

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Trur ikke det. Det synker jo ikke mye. Mim temp igår sank ganske mye, men idag steg det litt igjen og testene er sterkere. Har du testa idag?

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Nei. Har ingen tester i hus. Men tenker å kjøpe en digital med ukeindikator til uka.

Jeg endret el manuelt, bare for å se.

Jeg spotter, så gravid er jeg ikke, da er det bare å vente og se når mens kommer, og sette el deretter

Og prøve på 2015

fra app

Jeg spotter, så gravid er jeg ikke, da er det bare å vente og se når mens kommer, og sette el deretter

Og prøve på 2015

fra app

Jeg hadde virkelig troen på deg denne mnd. :(

Finfin utvikling, @FruUndercover !

og ville ikke vært bekymret, @Chihaya . Temperaturen kan svinge litt selv om man er gravid...

Kjipt, @Sara ... Trodde det skulle gå denne gangen.

og ville ikke vært bekymret, @Chihaya . Temperaturen kan svinge litt selv om man er gravid...

Takk for det :)
Jeg håper vi ser deg på et terminforum nær oss ;)

Jeg tør fortsatt ikke helt tro på det, men den dagen en digital sier jeg er gravid (forhåpentligvis i neste uke) da skal dere få lov å arkivere grafen min :p

Hvis du ser på grafene til de som er gravide på den første siden i denne tråden, vil du se at tempen går litt opp og ned hos mange av de.

Progesteron vil svinge helt naturlig i svangerskapet. Derfor anbefales det ikke å tempe når man er gravid, fordi det kan skape unødig bekymring, og en bekymret mor er ikke bra. Jeg anbefaler deg å slutte å tempe nå. :)

Tagging er fjernet fra BV igjen, så man får ikke lenger varsling når noen skriver @nicknavn her på forumet dessverre. :( Håper jo det kommer tilbake, men greit å være klar over når man tror man har sagt fra til noen om noe ved å skrive @.

Og prøve på 2015

fra app

Da skal vi prøve på 2015 sammen! :Heartred

Tagging er fjernet fra BV igjen, så man får ikke lenger varsling når noen skriver @nicknavn her på forumet dessverre. :( Håper jo det kommer tilbake, men greit å være klar over når man tror man har sagt fra til noen om noe ved å skrive @.
Så dumt at de har fjernet det! Jeg har ikke sett oppslag om det, men nå har jeg heller ikke lett etter det.

Syntes det funket fint, jeg. Det pleide jo å komme opp forslag til nick du prøvde å tagge, sånn at man alltid visste at man valgte riktig nick.

Så dumt at de har fjernet det! Jeg har ikke sett oppslag om det, men nå har jeg heller ikke lett etter det.

Syntes det funket fint, jeg. Det pleide jo å komme opp forslag til nick du prøvde å tagge, sånn at man alltid visste at man valgte riktig nick.

Det kommer fortsatt opp, det er bare at man ikke får varsel lenger. Altså, om jeg tagget deg nå, så finner jeg deg i listen, men du får ingen beskjed om at det har skjedd.

Sjansen for at det skal klaffe er like stor for de aller fleste om du har sex daglig som om du har sex bare én gang, bare du klaffer i perioden 2 dager før, dagen før eller selve eggløsningsdagen (sex bare én av disse dagene gir omtrent 30 % sannsynlighet for graviditet). For å være sikker på at du treffer er det jo lurt å ha sex omtrent annehver dag frem til du er helt sikker på at EL har vært. Nå som du vet at du hadde sex 2 dager før så passer det veldig bra. Om du bare har sex 3-6 dager før EL (fra under 10 og opp til 20 % sannsynlighet for graviditet) har du litt mindre sannsynlighet, men fortsatt kan du bli gravid med sex bare én gang i perioden før EL.
Takk :) Skjønner ikke hvorfor jeg er så redd det ikke har klaffet denne mnd, vi skulle ikke ha desember barn så det skulle jo ikke være noe stress nå, men etter 20pp vil man så gjerne at det skal klaffe snart, uansett hvilken mnd babyen kommer.

Leo vil bli storebror <3

Det kommer fortsatt opp, det er bare at man ikke får varsel lenger. Altså, om jeg tagget deg nå, så finner jeg deg i listen, men du får ingen beskjed om at det har skjedd.
Ja, da blir det bare å sitere alt mulig igjen, da... Taggingen fungerte jo så bra! Skjønner ikke helt hvorfor forslagene kommer opp når det ikke har noen funksjon, men...

Ja, da blir det bare å sitere alt mulig igjen, da... Taggingen fungerte jo så bra! Skjønner ikke helt hvorfor forslagene kommer opp når det ikke har noen funksjon, men...

Mye mulig det er en feil, som skal rettes opp i. Men greit å være klar over at det ikke kommer opp noe hos motparten for tiden.

Molly og Bella begynner å få fine grafer nå...

Jeg har sovet litt halvdårlig, så min temp tas foreløpig med en klype salt.

Back
Topp