Vi som temper(Ny)

Hahaha. mannen tok vekk testen min i går fordi jeg sa han måtte. Ble enige om at Lørdag var fint å teste igjen..
Jaaa du ser hvordan det gikk. haha. Jeg fikk den tilbake i morrest etter å ha spurt pent. :)
Haha at mannen gir meg testeforbud betyr ikke at jeg slutter teste :p
Denne tok jeg nå
1395934967956.jpg

Men nå skal jeg ikke teste på noen dager. Blir å ta en digital i modten av neste uke for å sjekke om hcg har steget som det skal :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Vi kan hvertfall konstatere at du er gravid :D
Ja begynnet tru på det nå :)
Og når jeg står på jobb og neeeeesten kaster opp, ja da husker jeg hvordan dette var :/ But I love it ♡♡

Denne tok jeg nå
Vis vedlegget 55226

Men nå skal jeg ikke teste på noen dager. Blir å ta en digital i modten av neste uke for å sjekke om hcg har steget som det skal :)

Gratulerer med testen! Ang. testeforbud, har jeg tidligere gitt meg selv testeforbud, ved å la mannen låse testene inn i våpenskapet (som kun han har nøkkel til). Hehe, litt frustrerende, men økonomisk smart å ikke bare kunne teste hver dag :P

Denne tok jeg nå
Vis vedlegget 55226

Holder med deg i det :) å ta en digital om noen dager :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Ja så jo det nå da, el var jo sikkert den første dagen med neg test igjen, ikke første med positiv som den satte først, men så skuffende og bare være tre dpo igjen når jeg trodde jeg var fem. Spørs om det klaffet da hadde jo bare sex to dager før el. Mannen var så sliten de to neste dagene..

Leo vil bli storebror <3

Sjansen for at det skal klaffe er like stor for de aller fleste om du har sex daglig som om du har sex bare én gang, bare du klaffer i perioden 2 dager før, dagen før eller selve eggløsningsdagen (sex bare én av disse dagene gir omtrent 30 % sannsynlighet for graviditet). For å være sikker på at du treffer er det jo lurt å ha sex omtrent annehver dag frem til du er helt sikker på at EL har vært. Nå som du vet at du hadde sex 2 dager før så passer det veldig bra. Om du bare har sex 3-6 dager før EL (fra under 10 og opp til 20 % sannsynlighet for graviditet) har du litt mindre sannsynlighet, men fortsatt kan du bli gravid med sex bare én gang i perioden før EL.

Denne tok jeg nå

:D Det er jo så gøy når man får positiv test! :Heartred Kos deg med testen du, og så gleder jeg meg til bilde av den digitale om en stund. :)

36,66 stup. Selv om det er for en time siden.

Målte nå likevel. 36,91

Forventer blod uansett

fra app

36,66 en time før tida ble justert og satt på grafen.

36,91 målte jeg til rett tid...

fra app

Her sank tempen. Fra 36,49 til 36,28. Kan vel forvente EL løpet av dagen da. Kramper har jeg også.

Håper mannen blir med på litt humping i kveld da. Spent på hva EL testen sier :D:P

❤️❤️❤️❤️

fra app
Må snike på deg sara, er så spent!

-Taster fra appen-

Her sank tempen. Fra 36,49 til 36,28. Kan vel forvente EL løpet av dagen da. Kramper har jeg også.

Håper mannen blir med på litt humping i kveld da. Spent på hva EL testen sier :D:p

❤️❤️❤️❤️
Jeg er litt ny på dette med temping, men har et spørsmål til det du skriver. Er det vanlig at tempen synker litt, før den økes igjen etter el? Min sank også i går, og er økt igjen i dag, og håper jo på at den snart holder seg oppe i de tre dagene den skal :P Det er 3. måned etter p-pillen, tror EL skal komme på tirsdag, men siden jeg nettopp har stoppet, så er det jo ikke sikkert kroppen er helt i rute med seg selv ennå :P

Jeg er litt ny på dette med temping, men har et spørsmål til det du skriver. Er det vanlig at tempen synker litt, før den økes igjen etter el? Min sank også i går, og er økt igjen i dag, og håper jo på at den snart holder seg oppe i de tre dagene den skal :p Det er 3. måned etter p-pillen, tror EL skal komme på tirsdag, men siden jeg nettopp har stoppet, så er det jo ikke sikkert kroppen er helt i rute med seg selv ennå :p
Og så, når jeg skulle logge inn på FF, kommer det opp som et av de vanlige spørsmålene... Hehe, med andre ord, fant svaret ;)

fra app

Vi får vel vente og se.

*Taster på app på mobilen*

Jeg lurer på om det finnes noen grupper/foreninger for "oss testoholikere" :p I såfall hadde jeg vært et selvskrevet medlem.
Klarer ikke slutte dyppe den pinnen altså.
Men er så herlig å se utviklingen og kjenne på kroppen at den er gravid og ha en god følelse på at det skal gå bra. Er jo bare 12dpo, 3+5 idag. I 4 dager har jeg visst at jeg var gravid, men føles allerede ut som jeg har vært gravid i en evighet. Bakdelen med å teste så tidlig.
Men dette må jo være en fin utvikling? I tillegg steg tempen litt idag
1395994505006.jpg

Back
Topp