Jeg også! Må ha kontroll på når eggløsningstesten er positiv, for å se om det stemmer med det FF kommer frem tilOg for å vite hvor lang lutealfasen min er
![]()
Hmmm.. Jeg som håpet på at dere skulle si at dere ikke gjorde det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Må ha kontroll på når eggløsningstesten er positiv, for å se om det stemmer med det FF kommer frem tilOg for å vite hvor lang lutealfasen min er
![]()
HihiHmmm.. Jeg som håpet på at dere skulle si at dere ikke gjorde det..haha.. Lettpåvirkelig`???
Nå har jeg jo 4-5 dager senere el enn jeg har trodd, så kanskje lurt å følge med... (Overbevise meg selv, sa du?)
![]()
HihiSynes du skal teste
![]()
Første gang jeg temper, så har ikke peiling på noe. Men den ene så forsov jeg meg, så trakk fra 0,05 per halvtime og den ene så sovnet jeg nok litt sent. Kan være derforDet var et voldsomt temphop der :O Skyldes det noe ekstra eller pleier du å ha det sånn?![]()
Første gang jeg temper, så har ikke peiling på noe. Men den ene så forsov jeg meg, så trakk fra 0,05 per halvtime og den ene så sovnet jeg nok litt sent. Kan være derforSpennende å se hvordan den ser ut imorgen
![]()
Er det mange av dere som ikke bruker el-tester når dere temper? Vurderer å la være å bruke el-testene denne mnd.. Men litt i tvil..![]()
Jeg har brukt det fordi jeg er VELDIG glad i ha oversikt. Det gjør meg mye mer rolig og avslappet til prøvingen. Jeg vet at det har motsatt effekt hos mange andre. Dersom jeg får EL i dag så ser det ut som jeg nesten uansett får EL mellom CD 10 - CD 21, selv etter abort i uke 12, så da er det jo egentlig ikke nødvendig med EL-tester i tillegg til temping. Kan jo bare legge inn aksjer annenhver dag fra tr og frem til tempen har vært høy i 3 dager. Egentlig. Jeg bare elsker å ha kontroll. Og så er jeg jo Testetøsa da. Litt allergisk mot å tisse uten å dyppe pinner i urinen.![]()
Jeg og er VELDIG glad for å ha kontroll på hva som skjer. Det gjør at jeg ikke tenker så mye over, hva om jeg bomma på el etc..Vet ikke om jeg kan si jeg føler meg tryggere...![]()
Det er det! Men kjæresten spekulerer like mye hver morgen når det piper så fælt i min ende av sengenTemping er vanedannende. hehe Morro, frustrerende, men veldig lærerikt![]()
Satser på det ja. Har ikke bikket året ennå nei. Men bikker i slutten av måneden. Men det føles ut som vi har prøvd lenger. Bestemte oss for å slutte på pillene i januar i fjor, slik at kroppen skulle ha noen mnd å stabilisere seg først. Så det kjennes ut som vi holder på med et evighetsprosjekt...Skikkelig urettferdig, jeg er helt enig!! Håper virkelig de finner ut av det, har dere bikket året? Da må dere jo få videre hjelp/utredning.
Bruker bare av og til.Er det mange av dere som ikke bruker el-tester når dere temper? Vurderer å la være å bruke el-testene denne mnd.. Men litt i tvil..![]()
Ja jeg vet. Vi har "bare" prøvd siden juni. Føles ut som en evighet!!Satser på det ja. Har ikke bikket året ennå nei. Men bikker i slutten av måneden. Men det føles ut som vi har prøvd lenger. Bestemte oss for å slutte på pillene i januar i fjor, slik at kroppen skulle ha noen mnd å stabilisere seg først. Så det kjennes ut som vi holder på med et evighetsprosjekt...
ÆsjDag 7 med mensen :/ er så lei. Men gjør ikke noe om el blir litt sein, for jeg skal til legen å be om Crinone og fikk ikke time der før om 14 dager
Sent from my iPhone using BV Forum
Første gang jeg temper, så har ikke peiling på noe. Men den ene så forsov jeg meg, så trakk fra 0,05 per halvtime og den ene så sovnet jeg nok litt sent. Kan være derforSpennende å se hvordan den ser ut imorgen
![]()