Vi som temper(Ny)

Jeg også! Må ha kontroll på når eggløsningstesten er positiv, for å se om det stemmer med det FF kommer frem til :) Og for å vite hvor lang lutealfasen min er :)

Hmmm.. Jeg som håpet på at dere skulle si at dere ikke gjorde det.. :p haha.. Lettpåvirkelig`??? :p Nå har jeg jo 4-5 dager senere el enn jeg har trodd, så kanskje lurt å følge med... (Overbevise meg selv, sa du?) :p

Hmmm.. Jeg som håpet på at dere skulle si at dere ikke gjorde det.. :p haha.. Lettpåvirkelig`??? :p Nå har jeg jo 4-5 dager senere el enn jeg har trodd, så kanskje lurt å følge med... (Overbevise meg selv, sa du?) :p
Hihi :D Synes du skal teste ;)

jeg gjør det ikke. sånn som en motvekt til de andre :)

Det var et voldsomt temphop der :O Skyldes det noe ekstra eller pleier du å ha det sånn? :)
Første gang jeg temper, så har ikke peiling på noe. Men den ene så forsov jeg meg, så trakk fra 0,05 per halvtime og den ene så sovnet jeg nok litt sent. Kan være derfor ;) Spennende å se hvordan den ser ut imorgen :)

Første gang jeg temper, så har ikke peiling på noe. Men den ene så forsov jeg meg, så trakk fra 0,05 per halvtime og den ene så sovnet jeg nok litt sent. Kan være derfor ;) Spennende å se hvordan den ser ut imorgen :)

Temping er vanedannende. hehe Morro, frustrerende, men veldig lærerikt :)

Jeg har brukt det fordi jeg er VELDIG glad i ha oversikt. Det gjør meg mye mer rolig og avslappet til prøvingen. Jeg vet at det har motsatt effekt hos mange andre. Dersom jeg får EL i dag så ser det ut som jeg nesten uansett får EL mellom CD 10 - CD 21, selv etter abort i uke 12, så da er det jo egentlig ikke nødvendig med EL-tester i tillegg til temping. Kan jo bare legge inn aksjer annenhver dag fra tr og frem til tempen har vært høy i 3 dager. Egentlig. Jeg bare elsker å ha kontroll. Og så er jeg jo Testetøsa da. Litt allergisk mot å tisse uten å dyppe pinner i urinen. :angel4

Jeg og er VELDIG glad for å ha kontroll på hva som skjer. Det gjør at jeg ikke tenker så mye over, hva om jeg bomma på el etc..Vet ikke om jeg kan si jeg føler meg tryggere... :)

Jeg og er VELDIG glad for å ha kontroll på hva som skjer. Det gjør at jeg ikke tenker så mye over, hva om jeg bomma på el etc..Vet ikke om jeg kan si jeg føler meg tryggere... :)

Tryggere? Hmm.. Jeg vet ikke hva jeg eventuelt skulle følt, men for meg så er temping og testing eneste kontrollen jeg kan ha på noe jeg ikke har kontroll på kjenner jeg. Så jeg tror jeg hadde synes det var mye vanskeligere og bare gå og vente. Man kan jo egentlig la være å gjøre noe som helst og bare dra til legen om mensen har vært borte noen uker. Egentlig kan man jo det. Bare at da hadde jeg sikkert klort av tapeten på veggene her hjemme. :p

Temping er vanedannende. hehe Morro, frustrerende, men veldig lærerikt :)
Det er det! Men kjæresten spekulerer like mye hver morgen når det piper så fælt i min ende av sengen ;) Har fortalt han at jeg holder på, men det husker han ikke om morgenen ;)

Skikkelig urettferdig, jeg er helt enig!! Håper virkelig de finner ut av det, har dere bikket året? Da må dere jo få videre hjelp/utredning.
Satser på det ja. Har ikke bikket året ennå nei. Men bikker i slutten av måneden. Men det føles ut som vi har prøvd lenger. Bestemte oss for å slutte på pillene i januar i fjor, slik at kroppen skulle ha noen mnd å stabilisere seg først. Så det kjennes ut som vi holder på med et evighetsprosjekt...

Satser på det ja. Har ikke bikket året ennå nei. Men bikker i slutten av måneden. Men det føles ut som vi har prøvd lenger. Bestemte oss for å slutte på pillene i januar i fjor, slik at kroppen skulle ha noen mnd å stabilisere seg først. Så det kjennes ut som vi holder på med et evighetsprosjekt...
Ja jeg vet. Vi har "bare" prøvd siden juni. Føles ut som en evighet!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dag 7 med mensen :/ er så lei. Men gjør ikke noe om el blir litt sein, for jeg skal til legen å be om Crinone og fikk ikke time der før om 14 dager

Sent from my iPhone using BV Forum

Tempen sank igjen :( Jeg liker det ikke!!!! Egg nr to som fester seg:P? Hehe. *optimistisk*

Dag 7 med mensen :/ er så lei. Men gjør ikke noe om el blir litt sein, for jeg skal til legen å be om Crinone og fikk ikke time der før om 14 dager

Æsj :( Ikke noe gøy!! Håper du får crinone :)

Nå kan det nesten se ut som om du har hatt EL :) Hvis tempen fortsatt er høy i morgen, får du nok et kryss i grafen din :)

@Lykkeliten_86: ser ut som om EL var i går :D Hurra!

Jippi! Jeg er 90 % sikker på at jeg nå er dpo. De høye målingene mine for en uke siden var fordi jeg fortsatt hadde hcg og sikkert fortsatt høyt progesteron. 36,3 som det har ligget på den siste tiden er vanlig før-EL-temp hod meg. 36,7 er dpo hos meg.

Jeg venter hvert fall to dager til med å begynne med Crinone. Da må jeg være mer enn 90 % sikker. :p Men hurra! Jeg er jo dpo nå! :D

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp