Molly
Med lille spira i magen <3
Haha jaSkjønner det, når du leser firlinger-blogg. Husker du femlinger barnevognen jeg fant bilde av til FruJohnsen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jaSkjønner det, når du leser firlinger-blogg. Husker du femlinger barnevognen jeg fant bilde av til FruJohnsen?![]()
Haha jaHjelp. Vi får jo håpe at det bare er ett egg som fester seg evnt
![]()
Det er veldig greitDet er nok mest sannsynlig at det er ett eller max to, og det er vel greit begge deler?
Det er veldig greitTvillinger hadde vært koselig det også
![]()
Det tror jo egentlig jeg også! Så nå har jeg lyst å bare kjøre på!Det er nok ekstremt liten sannsynlighet for at flere egg har løsnet, blitt befruktet og festet seg altså. Jeg tipper at om du er gravid nå så er det veldig stor sannsynlighet for 1 eller 2.
Det tror jo egentlig jeg også! Så nå har jeg lyst å bare kjøre på!
Takk <3Ja. Altså, om du ble gravid hver gang du snuste på mannen din så ville jeg kanskje vært litt forsiktig, men sånne som oss som bruker litt tid på å få dette til å sitte fullt og helt, så ville jeg tenke at flere nesten-modne egg bare øker sannsynligheten for å ende opp med ett eller to befruktede egg, som jo begge deler er "innafor".Jeg heier på at det var dette som skulle til for deg!
Takk <3Håper det. Veldig glad for at mannen overtfalte meg til å legge inn aksjer i dag. !
Jeg skal holde dere oppdatertJeg er veldig spent på å følge med på hva som skjer med deg denne syklusen altså!![]()
Jeg skal holde dere oppdatertBlir ingen testing før 10dpo.. Tenker jeg nå da..
![]()
Liker testetøsa jegDen er grei. Jeg har gitt opp å holde meg jeg, men så vil jeg vite om kjemiske og da må jeg teste fra 8 dpo.Haha.. Stakkars dere, nå er testetøsa virkelig tilbake.
![]()
Liker testetøsa jeg![]()
Æsj. Håper det var bare siste rest nå Lykkeliten.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Så kjiptOk. Note to self: Ikke si høyt at du har sluttet å blø. Da begynner det litt igjen.
Etter over ett døgn med bare hvit utflod så kom det søren meg litt helt ferskt blod igjen nå. ARG! Jeg har aldri sånn når jeg har tr til vanlig, så dette er tydeligvis en skikkelig tålmodighetsprøve for meg. Og ja, jeg vet at det er vanlig og at jeg er utålmodig, men uten spor av blod på over 24 timer må det jo være lov å håpe at det er ferdig da. Da venter jeg med termometer, testing og aksjeinnlegg enda litt til.
Så kjipthåper det stopper snart så prøvingen kan starte igjen .
Utålmodig jeg og, så skjønner deg så godt. Ikke alltid like lett å ha is i magenJeg får vel bare forsøke å ha litt mer is i magen.Jeg er en veldig utålmodig prøver, tydeligvis.
![]()