Har du bildeDumme dumme skyggestreker i dag!Spotter fortsatt litt, og mens symptomer begynner og melde seg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du bildeDumme dumme skyggestreker i dag!Spotter fortsatt litt, og mens symptomer begynner og melde seg
![]()
Hvordan ligger det an med testingen Sara, Fruktplukker og Mammaaaaa? Blir spennende å se hva som skjer med dere de neste dagene
Ellers gikk min hcg opp fra 1329 til 1600-og-noe på to døgn. Ca lik stigning som på to døgn i forrige uke, og selvsagt ALT for lite til å være normalt. Nå har jeg begynt å lure på om det kanskje er en tom fostersekk? Veldig spent på ul på tirsdag nå. Begynner så smått å få behov for at det skjer noe
Og tusen takk for all omtanke fra dere. Gleder meg litt til å bli et fullverdig medlem her igjen, men håper en del av dere rekker å flytte ut før det![]()
Wow som tempen sank idag!
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Nei er ikke sikkert alle slipper og sjangsene for at alle blir befrukta er minimal :/ Så vi var litt gale i dag6 egg @Molly, wow! Er det sikkert alle slipper da? Kjedelig at dere ikke kan ha sex pga det
![]()
Nei er ikke sikkert alle slipper og sjangsene for at alle blir befrukta er minimal :/ Så vi var litt gale i dagVil jo ikke sløse med eggene.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det bør det bli!! Men har en mistanke om at jeg har for tynne slimhinner. Hun sa at slimhinnene var som om det bare var ett egg der, ikke 6. Så da er det jo mindre sjangse for at ett egg klarer å feste segnå må det bli baby!
Det bør det bli!! Men har en mistanke om at jeg har for tynne slimhinner. Hun sa at slimhinnene var som om det bare var ett egg der, ikke 6. Så da er det jo mindre sjangse for at ett egg klarer å feste seg![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja ikke sant. Men hun sa ikke at de var tynne altså. Var bare når jeg var innom der etter positiv eggløsningstest før pergo, sa hun jo at slimhinnene ikke var slik de skulle være under eggløsning, derfor blør jeg 5 dager etter. Men med pergo regnte hun med at kroppen klarte en ordentlig eggløsning. Men når jeg nå var innom å hun sa det med at slimhinnen min var slik den skulle være når det bare var ett egg der, begynte jeg å lure. Men så sa hun de kunne bli tykkere når egget hadde løsnet, eller det kunne være tegn på at bare ett egg løsnetOg allikevel sa hun ingenting om Crinone? Når du har tynne slimhinner OG kort lutealfase.
*Taster på app på mobilen*
Så bra!!Jeg blør ikke mer!!!!!! Burde kanskje vente til i morgen med å si det sikkert, men i går spottet jeg litt på formiddagen, men nå har jeg hvit utflod uten blodspor!!!!! Jippi! Da håper jeg virkelig at aborten er over, og at jeg kan være aktiv her. Kommer til å tempe fra i morgen tenker jeg og tar ny g-test og EL-test også i morgen. Og om jeg ikke blør noe til i morgen så kan vi kanskje begynne å legge inn aksjer i morgen.
Ja ikke sant. Men hun sa ikke at de var tynne altså. Var bare når jeg var innom der etter positiv eggløsningstest før pergo, sa hun jo at slimhinnene ikke var slik de skulle være under eggløsning, derfor blør jeg 5 dager etter. Men med pergo regnte hun med at kroppen klarte en ordentlig eggløsning. Men når jeg nå var innom å hun sa det med at slimhinnen min var slik den skulle være når det bare var ett egg der, begynte jeg å lure. Men så sa hun de kunne bli tykkere når egget hadde løsnet, eller det kunne være tegn på at bare ett egg løsnetMen dersom jeg ikke blir gravid denne pp, skal jeg høre igjen om det med slimhinnen. Og trygle om crinone.
Det skal jeg få hun til å gjøre! Men hadde jo vært gøy om det klaffet nå daJa, egentlig skal man jo måle slimhinnen noen dager etter EL (husker ikke hvor mange dager etter som er anbefalt) siden progesteron som kommer etter EL er det som gjør at slimhinnen blir tykk nok. Du burde nok få målt det sånn at du får kranglet deg til Crinone om ikke du har skutt gullegget/ene nå da!![]()
Det skal jeg få hun til å gjøre! Men hadde jo vært gøy om det klaffet nå da![]()
Jeg blør ikke mer!!!!!! Burde kanskje vente til i morgen med å si det sikkert, men i går spottet jeg litt på formiddagen, men nå har jeg hvit utflod uten blodspor!!!!! Jippi! Da håper jeg virkelig at aborten er over, og at jeg kan være aktiv her. Kommer til å tempe fra i morgen tenker jeg og tar ny g-test og EL-test også i morgen. Og om jeg ikke blør noe til i morgen så kan vi kanskje begynne å legge inn aksjer i morgen.
Hurra![]()