Vi som mistet i oktober, men prøver igjen

Så bra :) da er vi ganske likt ut!
Blir spennende! Om ei ukes tid er det aksjetid igjen [emoji2]
Lykke til :) blir spennende å følge med.
Jeg kan ikke prøve denne syklusen,pga noen prøver som skal taes og får ikke være gravid da. Men i romjula da skal det testes.
Om du ikke får positiv test denne runden( håper det) blir det kanskje romjula testing for oss begge:happy:

Lykke til :) blir spennende å følge med.
Jeg kan ikke prøve denne syklusen,pga noen prøver som skal taes og får ikke være gravid da. Men i romjula da skal det testes.
Om du ikke får positiv test denne runden( håper det) blir det kanskje romjula testing for oss begge:happy:

Åh, ja det stemmer! Håper det blir fine resultater, som ikke ødelegger for noen fremtidig spire. Håper jo det klaffer nå, selv om jeg på et vis gjerne skulle spist julemat uten kvalme og drukket juleøl med alkohol [emoji38][emoji847]

Åh, ja det stemmer! Håper det blir fine resultater, som ikke ødelegger for noen fremtidig spire. Håper jo det klaffer nå, selv om jeg på et vis gjerne skulle spist julemat uten kvalme og drukket juleøl med alkohol [emoji38][emoji847]
Ja men det kan du gjøre neste år:):) men tenk den julegava da, positiv test. Og blir testen negativ kan du kose deg med en juleøl som trøst. håper på gode resultater ja, men håper også de finner noe som er lett å gjøre noe med så vi slipper å miste fler ganger.

Ingen positiv test enda, men har ikke ikm før til helgen om jeg har telt riktig. Håååper, men begynner å bli negativ å tro det ikke gikk likevel...

Hei:) trist å lese om alle som har mistet[emoji173]️ Klem til allesammen.
Mistet for tredje gang nå i oktober, MA oppdaget i uke 11 (10+4) hadde mislykket cytotec behandling og fikk en utskrapning. Er ikke helt prøver ennå, men snart. syklusen min nå etter MA er tullerusk og tr er rar, håper det retter seg innen desember. Tr er veldig sparsom og lys, noen andre med rar tr etter utskrapning?
Tror det er vanlig med merkelig første syklus. Lykke til alle dere her, måtte spirene feste seg fort og holde seg der.
Så trist å høre at du har mistet. Måtte det klaffe på første forsøk når dere starter opp igjen!! <3

Jeg skal teste på mandag, ikm dagen(skal prøve å holde meg til da ihvertfall!!). Tiden går så sakte!

Har det likt! Håper på at det bare er gode tegn for oss begge! <3

Ja, det får vi virkelig håpe! [emoji106]

Går å venter på ikm som er lørdag/søndag om kroppen stemmer etter MA. Tok tidlig test idag- klarte ikke vente lengre, men den var selvfølgelig blendahvit[emoji21] nå må jeg klare å holde meg til helga hvertfall.

Lykke til! [emoji3]

Hei♡ er ikke noen gruppe for oss som mistet i nov så slenger meg inn her. Fikk konstantert at jeg har en pågående sa i går, etter at jeg begynte å blø mandag. Han mente kroooen ville ordne opp selv innen en uke siden jeg blødde og plommesekken var bare noen millimeter. Ufattelig trist dette her. Håper jeg snart slutter å blø så vi kan prøve igjen. Han sa det ifte var anbefalt å vente en syklus før man prøvde men at i mitt tilfelle kunne vi prøve så fort vi ville. Jeg kjenner det gidt kan slutte å blø snart så jeg kan begynne å teste for el.

Fortsetter egentlig bare å miste håpet om å komme i mål jeg. Utslag på tester 9 dpo, men svakere og så negative tester igjen. Begynner tro vi aldri kommer til å komme i mål.

Hei♡ er ikke noen gruppe for oss som mistet i nov så slenger meg inn her. Fikk konstantert at jeg har en pågående sa i går, etter at jeg begynte å blø mandag. Han mente kroooen ville ordne opp selv innen en uke siden jeg blødde og plommesekken var bare noen millimeter. Ufattelig trist dette her. Håper jeg snart slutter å blø så vi kan prøve igjen. Han sa det ifte var anbefalt å vente en syklus før man prøvde men at i mitt tilfelle kunne vi prøve så fort vi ville. Jeg kjenner det gidt kan slutte å blø snart så jeg kan begynne å teste for el.

Uff, så trist å lese om deg..

Å miste er aldri godt, jeg er en av de som mistet i oktober.. mange følelser og tanker.. Hvor mange uker var du?

Lykke til i ny pp, jeg skal krysse fingrene for deg[emoji173]️

Så trist å lese. Jeg hadde samme forløp i oktober. Det var tungt. Jeg søkte meg opp på nett og fant frem til at EL sannsynligvis kan ventes 14 dagers tid etter påbegynt SA når det er før uke 10, så det har vi gått etter. Hadde EL smerter som samsvarte med dette og vi la inn aksjer og jeg skal teste på mandag. Håper dere kommer fort tilbake i prøvinga igjen og lykke til [emoji173]

Så trist å lese. Jeg hadde samme forløp i oktober. Det var tungt. Jeg søkte meg opp på nett og fant frem til at EL sannsynligvis kan ventes 14 dagers tid etter påbegynt SA når det er før uke 10, så det har vi gått etter. Hadde EL smerter som samsvarte med dette og vi la inn aksjer og jeg skal teste på mandag. Håper dere kommer fort tilbake i prøvinga igjen og lykke til [emoji173]
Tusen takk:)
Og masse lykke til på mandag:) krysser fingrene for oss begge ♡

Back
Topp