Vi som mistet i oktober, men prøver igjen

Det er først etter tre aborter uten vellykket svangerskap mellom man har rett på utredning, men noen får det likevel eller går privat. Det er kjempetøft å gå gjennom abort etter abort. Ikke så enkelt når man ikke finner årsak heller.::

Ja, veit tre på rad med same partner er "kriteriet". Men startar i det små med utvida blodprøve-status..håpar egentlig at dei ikkje finn noko, og at vi i det lengste kan skylde på uflaks..:oops:
 
Da var vi tilsynelatende i dpo-land igjen!(forutsetter at det ER el-symptomer jeg har hatt). Då er det bare å krysse fingre og tær og vente i to laaaange uker.
 
Kommer hinkende etter alle dere dpo-ere og gravide ;-)

Har fått mensen, så da kan man vel bare håpe på to streker som adventspresang [emoji7][emoji2][emoji1374]
 
Holder på å bli galen av å vente på at dagene skal gå så jeg kan få testet om spiren satt denne gangen eller om jeg må vente en hel måned til... kjenner den tanken er vond å svelge å håper i det leeengste at det har gått bra. Er på symptomjakt omtrent hele tiden - klarer ikke la være. Noen som kjenner seg igjen?[emoji14]
 
Holder på å bli galen av å vente på at dagene skal gå så jeg kan få testet om spiren satt denne gangen eller om jeg må vente en hel måned til... kjenner den tanken er vond å svelge å håper i det leeengste at det har gått bra. Er på symptomjakt omtrent hele tiden - klarer ikke la være. Noen som kjenner seg igjen?[emoji14]

Jeg[emoji87] tror jeg er gravid hele tiden, men er bare enten 4 dpo eller 2 dpo så er jo ikke symptomer jeg har. Bare ønske symptomer [emoji56]
 
Ja, veit tre på rad med same partner er "kriteriet". Men startar i det små med utvida blodprøve-status..håpar egentlig at dei ikkje finn noko, og at vi i det lengste kan skylde på uflaks..:oops:

Får satse på det og at dere ikke mister mer.
 
Holder på å bli galen av å vente på at dagene skal gå så jeg kan få testet om spiren satt denne gangen eller om jeg må vente en hel måned til... kjenner den tanken er vond å svelge å håper i det leeengste at det har gått bra. Er på symptomjakt omtrent hele tiden - klarer ikke la være. Noen som kjenner seg igjen?[emoji14]
Sitter her og har de samme tankene. 2dpo og blir sprø av å vente! Vil så gjerne at det skal bli denne mnd..
 
Huff, jeg har lagt meg og har kjent på murringer av og på i flere dager og nå var det veldig. Har ikke ikm før 17-19 og det kan jo ikke være mens murringer. Er det flere som har lignende opplevelser? Også fått mer utflod etter el...
 
e7c60966c7d153bf99576ac5ef16f13d.jpg

CD17! Håper den blir sterkere i løpet av dagen. Kjenner kroppen jobber med noe hvertfall. El slimet har begynt å komme og
 
Hei:) trist å lese om alle som har mistet❤️ Klem til allesammen.
Mistet for tredje gang nå i oktober, MA oppdaget i uke 11 (10+4) hadde mislykket cytotec behandling og fikk en utskrapning. Er ikke helt prøver ennå, men snart. syklusen min nå etter MA er tullerusk og tr er rar, håper det retter seg innen desember. Tr er veldig sparsom og lys, noen andre med rar tr etter utskrapning?
Tror det er vanlig med merkelig første syklus. Lykke til alle dere her, måtte spirene feste seg fort og holde seg der.
 
Hei:) trist å lese om alle som har mistet[emoji173]️ Klem til allesammen.
Mistet for tredje gang nå i oktober, MA oppdaget i uke 11 (10+4) hadde mislykket cytotec behandling og fikk en utskrapning. Er ikke helt prøver ennå, men snart. syklusen min nå etter MA er tullerusk og tr er rar, håper det retter seg innen desember. Tr er veldig sparsom og lys, noen andre med rar tr etter utskrapning?
Tror det er vanlig med merkelig første syklus. Lykke til alle dere her, måtte spirene feste seg fort og holde seg der.

TR har vært litt merkelig her og. Akkurat ferdig. Begynte veldig sparsomt, ble en dag med relativt mye og så var det så godt som over. Et par dråper etter de to dagene. Håper ikke det er et dårlig tegn, men snarere at utskrapninga gikk som den skulle. Har hørt at begge deler er like vanlig.
Nå har jeg sterk tro på at syklusen er friskmeldt. Vil ikke bli skuffet [emoji15]

Lykke til! Hvor er du i syklusen nå da? :)
 
TR har vært litt merkelig her og. Akkurat ferdig. Begynte veldig sparsomt, ble en dag med relativt mye og så var det så godt som over. Et par dråper etter de to dagene. Håper ikke det er et dårlig tegn, men snarere at utskrapninga gikk som den skulle. Har hørt at begge deler er like vanlig.
Nå har jeg sterk tro på at syklusen er friskmeldt. Vil ikke bli skuffet [emoji15]

Lykke til! Hvor er du i syklusen nå da? :)
Vil nok tro det er helt vanlig og at vi nå etter denne tr her i i normal cyklus igjenn:)
Jeg er på CD 3 og etter to-tre dager med sparsom tr er den som vanlig i dag.
 
Vil nok tro det er helt vanlig og at vi nå etter denne tr her i i normal cyklus igjenn:)
Jeg er på CD 3 og etter to-tre dager med sparsom tr er den som vanlig i dag.

Så bra :) da er vi ganske likt ut!
Blir spennende! Om ei ukes tid er det aksjetid igjen [emoji2]
 
Back
Topp