Vi som mistet i oktober, men prøver igjen

Huff håper ikke det er en ny SA[emoji20] Lykke til[emoji173]
Håper det ikke er en SA, bare en uskyldig blødning !! Mange som har det og!
Jeg er 99% sikker på at det er en SA :( Jeg har snakket med legen og han sa at neste gang jeg får positiv test skal jeg ringe med en gang og få sykemelding for ca hele 1 trimester, fordi begge gangene jeg har mistet nå har det vært etter en stressende periode på jobben :(
 
Jeg er 99% sikker på at det er en SA :( Jeg har snakket med legen og han sa at neste gang jeg får positiv test skal jeg ringe med en gang og få sykemelding for ca hele 1 trimester, fordi begge gangene jeg har mistet nå har det vært etter en stressende periode på jobben :(
Har du fått tatt hcg idag? Godt legen har en plan for neste gang[emoji8]
 
Jeg hører hjemme her. Fikk påvist MA i begynnelsen av oktober. Var da i uke 11, men mista trolig uke 9. Har hatt eggløsning og venter nå bare på mensen for å komme i gang igjen. Tiden går altså SÅ sakte. Håper på et førjulsmirakel, men skulle gjerne vært gravid nå. Valgte å vente siden det er anbefalt. Vil ikke risikere å miste på nytt :-/
 
Jeg hører hjemme her. Fikk påvist MA i begynnelsen av oktober. Var da i uke 11, men mista trolig uke 9. Har hatt eggløsning og venter nå bare på mensen for å komme i gang igjen. Tiden går altså SÅ sakte. Håper på et førjulsmirakel, men skulle gjerne vært gravid nå. Valgte å vente siden det er anbefalt. Vil ikke risikere å miste på nytt :-/

Uff, trist å høre at det er så mange som mister ass [emoji17] skulle ønske tiden gikk litt fortere!!
Håper du får et førjulsmerakel !! Hadde vært herlig det!
 
Ble uplanlagt gravid, men mistet forrige uke. Vi har derfor bestemt oss for å prøve å bli gravid igjen[emoji4] håper spiren sitter fort[emoji173]
Håper det ordner seg raskt[emoji173]
 
Oppdaget MA i uke 7, hadde fortsatt masse symptomer. Venter på å få mensen for å kunne begynne igjen [emoji813]red
Håper tr kommer snart så dere kan prøve igjen [emoji173]
 
Fikk egt beskjed om å vente en syklus, men alt var kommet ut når jeg fikk SA, og har blødd ferdig såå tror vi bare kjører på
Lykke til[emoji173]
 
Jeg mistet i ma forrige helg, var i uke 10, foster døde i uke 8/9. Har sluttet å blø i dag og skal til gyn på tirsdag for å sjekke at alt er ute. Skal høre hva han mener - om vi bare kan kjøre på, eller bør vente en mens slik de sa på sykehuset. Der var begrunnelsen at det kunne være rester som ville komme ut med neste mens, men jeg tenker at man blir uansett ikke gravid før kroppen er klar for ny graviditet.:happy:
Akkurat hva vi tenkte etter ma i sept.
Lykke til[emoji173]
 
Jeg er ganske sikker på at jeg har en SA nå, heldigvis var jeg ikke mer enn 4+4 på fredag når jeg begynte å blø.. skal til legen i morgen å ta blodprøve.
Jeg har hatt en SA tidligere, i Juni, da var jeg i uke 9, så det var helt annerledes og mye mer smertefullt enn det er nå.
Det gjør vondt at det skal være så vanskelig å bli gravid og at ikke kroppen min vil holde på det :(
Vi har prøvd siden Januar 2017
Vondt å høre[emoji173]
 
Uff, trist å høre at det er så mange som mister ass [emoji17] skulle ønske tiden gikk litt fortere!!
Håper du får et førjulsmerakel !! Hadde vært herlig det!

Ja, det gjelder jo oss alle :) jo før, jo heller.
Hvis alt klaffer som jeg håper, er jeg i dpo-land om en mnds tid [emoji15] Er på en måte der nå, men uten særlig stor sjans for å være gravid. Hopp-av-i-svingen er vel ca trygt [emoji13]

Hva med deg?
 
Ja, det gjelder jo oss alle :) jo før, jo heller.
Hvis alt klaffer som jeg håper, er jeg i dpo-land om en mnds tid [emoji15] Er på en måte der nå, men uten særlig stor sjans for å være gravid. Hopp-av-i-svingen er vel ca trygt [emoji13]

Hva med deg?

Ja [emoji4]
Spennende tid det! Håper tiden går fort for deg til da!! Haha joa trygt det [emoji23]
Jeg vet ikke hvordan syklusen blir nå etter sa’en, men har på en følelse av at el kommer i løpet av disse ukedagene, så da er jeg straks i dpo-land [emoji16] vi kjører på nå, så håper jeg blir gravid igjen denne pp!
 
Ja [emoji4]
Spennende tid det! Håper tiden går fort for deg til da!! Haha joa trygt det [emoji23]
Jeg vet ikke hvordan syklusen blir nå etter sa’en, men har på en følelse av at el kommer i løpet av disse ukedagene, så da er jeg straks i dpo-land [emoji16] vi kjører på nå, så håper jeg blir gravid igjen denne pp!

Spennende! Masse lykke til! [emoji2][emoji106]
 
Er så utålmodig! Tiden går altfor sakte[emoji17] vil bare bli gravid igjen fortest mulig! Virker som jeg snart er ferdig å blø, så håper på eggløsning om ikke så altfor lenge. Spørs om kroppen vil spille på lag siden jeg har pcos...
 
Er så utålmodig! Tiden går altfor sakte[emoji17] vil bare bli gravid igjen fortest mulig! Virker som jeg snart er ferdig å blø, så håper på eggløsning om ikke så altfor lenge. Spørs om kroppen vil spille på lag siden jeg har pcos...

Føler sååå med deg. Vil bare spole frem i tid til jeg er gravid igjen. Vil så lite vente!!
Håper du får el snart [emoji1373]
Temperaturen falt på meg idag, så lurer litt på om jeg har det idag! Håper [emoji56]
 
Føler sååå med deg. Vil bare spole frem i tid til jeg er gravid igjen. Vil så lite vente!!
Håper du får el snart [emoji1373]
Temperaturen falt på meg idag, så lurer litt på om jeg har det idag! Håper [emoji56]
Ååå krysser fingrene for det[emoji173] dere får legge inn aksjer[emoji2] jeg har aldri helt fått til dette med temperatur, så satser på el slim og muligens el tester
 
Ååå krysser fingrene for det[emoji173] dere får legge inn aksjer[emoji2] jeg har aldri helt fått til dette med temperatur, så satser på el slim og muligens el tester

Haha ja, det skal vi[emoji1360] nei altså jeg begynte å tempe nå etter aborten, så litt sann grønn på dette. Men utifra hva jeg har sett på andres så burde el komme nå snart[emoji28] før har jeg bare gått utifra el slim å litt sann rygg/mage smerter!
Aldri el testa før da, håper jeg slipper det å bare blir gravid med en gang [emoji1]
 
Haha ja, det skal vi[emoji1360] nei altså jeg begynte å tempe nå etter aborten, så litt sann grønn på dette. Men utifra hva jeg har sett på andres så burde el komme nå snart[emoji28] før har jeg bare gått utifra el slim å litt sann rygg/mage smerter!
Aldri el testa før da, håper jeg slipper det å bare blir gravid med en gang [emoji1]
Jeg kjører lavkarbo og metformin pga pcos[emoji85] skal visst være supert. Sikkert derfor jeg ble gravid i utgangspunktet. Med datteren min måtte jeg ha medisiner for å få eggløsning, så håper vi slipper det denne gangen
 
Back
Topp